جاباما
۹۱۴۰۸۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

وام نوبت ششم بازنشستگان امشب واریز می‌شود

نوبت ششم و پایانی وام ضروری ۵ میلیون تومانی بازنشستگان و موظفان صندوق بازنشستگی کشوری تا ساعت ۲۴ امشب (چهارشنبه ۱۰ مهرماه) به حساب ۳۲ هزار واجد شرایط باقیمانده واریز می‌شود.

فارس: نوبت ششم و پایانی وام ضروری ۵ میلیون تومانی بازنشستگان و موظفان صندوق بازنشستگی کشوری تا ساعت ۲۴ امشب(چهارشنبه ۱۰ مهرماه) به حساب ۳۲ هزار واجد شرایط باقیمانده واریز می‌شود.

وام ضروری ۵ میلیون تومانی ثبت نامی سال ۹۷ بازنشستگان و موظفین این صندوق برای سال ۹۸ در شش مرحله و برای حدود ۲۰۰ هزار بازنشسته واجد شرایط در نظر گرفته شده بود، که پنج مرحله آن تا نیمه نخست شهریورماه به حساب حقوقی ۱۶۸هزار نفر از واجدین شرایط و براساس نوبت بندی انجام شده واریز شد.

نوبت ششم و پایانی این وام نیز با همکاری بانک صادرات ایران تا ساعت ۲۴ امشب (چهارشنبه) به حساب ۳۲ هزار نفر از بازنشستگان و موظفین باقی مانده واریز و به این ترتیب پرونده وام ضروری ۵ میلیون تومانی بسته می شود.

ثبت نام اینترنتی وام ۷ میلیون تومانی بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگان کشوری در سال ۹۸ نیز که از ابتدای مهرماه در سایت این صندوق آغاز شده است، تا ۳۰ مهرماه همچنان ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس تامین اجتماعی

    • بدون نام

      همه سازمانها امکانات رفاهی مثل در نظر گرفتن هتل یا حتی مهمان پذیر برا بیمه شده هاش در نظر میگیره تا بتوانند اقلا به یه زیارتی بروند از نظر وام هم ما که تا به حال یک ریال به ما ندادند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج