۹۱۴۱۷۵
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

دین‌محمدی: از تیم چهاردهم تعریف کنم، استقلالی‌ها به من نمی‌خندند؟!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: یک زمانی هم ۱۲۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آمد ولی الان به سختی ۲۰، ۳۰ هزار نفر می‌آیند.

خبرورزشی: اخیراً سیروس دین‌محمدی از استقلال و وضعیتش انتقاد کرد ولی زیاد به مذاق مسئولان باشگاه خوش نیامد. او حالا به دفاع از خود می‌پردازد و البته بازی با گل ریحان را هم نقد می‌کند.

سیروس معتقد است بردی که استقلال دوشنبه شب به دست آورد، اعتماد به نفس بازیکنان را بالا برده است.

دین‌محمدی: از تیم چهاردهم تعریف کنم، استقلالی‌ها به من نمی‌خندند؟!

آقا سیروس! استقلال، گل ریحان را برد ولی خیلی‌ها اعتقاد دارند تیم هنوز کار دارد.

تیم گل ریحان را نمی‌شود با تیم‌های لیگ برتری مثل پدیده، پیکان، پرسپولیس، تراکتور و... مقایسه کرد، اما این برد یک خوبی داشت؛ اینکه اعتماد به نفس بازیکنان را بالا برد. من به خاطر همین واقعاً خوشحال شدم. امیدوارم فشار از روی تیم برداشته شود و بتوانند خودشان را به کورس بالای جدول برسانند.

حسن روشن اخیراً انتقاد کرد که بازیکنانی، چون تبریزی، رضاوند، دانشگر، ریگی و... اصلاً در سطح استقلال نیستند. نظر شما چیست؟

دانشگر در نفت بازیکن خوبی بود. رضاوند هم در سایپا. سیاوش یزدانی هم بازیکن خوبی است. قائدی آمده خودش را نشان دهد. ریگی نیاز به زمان دارد. همین‌طور علی دشتی. ولی این بازیکنان هم باید بدانند به چه تیم بزرگی آمده‌اند. مسئولیت بازیکنان استقلال سنگین‌تر از خیلی تیم‌هاست. باید یکسری اصول را رعایت کنند. تمرکزشان روی فوتبال باشد. این‌ها بازیکنان بدی نیستند ولی باید خیلی قوی‌تر باشند.

طبیعی است مردم استقلال را با دوران شما مقایسه کنند و بگویند چرا تیم این‌قدر خالی از ستاره شده است.

به نظرم نمی‌شود دوران مختلف را با هم مقایسه کرد. یک زمانی هم ۱۲۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آمد ولی الان به سختی ۲۰، ۳۰ هزار نفر می‌آیند. هر دورانی بازیکن باکیفیت خودش را دارد. به نظرم الان مشکل ما در پایه است. ما از فوتبال پایه رشد کردیم ولی الان آنجا اکثر بازیکنان پولی هستند. پس چطور استعداد‌های ما باید کشف شوند.

شما اخیراً از استقلال و استراماچونی انتقاد کردید ولی به بعضی‌ها برخورد.

من واقعیت را گفتم. الان هم می‌گویم. چه کار کنم؟ تیم چهاردهم است. بگویم به‌به و چه‌چه؟ هوادار ناراحت است. تیم چهاردهم است. همه ناراحت هستند. من بگویم تیم چهاردهم است، چقدر خوب؟ اگر تیم خوب باشد ما تعریف می‌کنیم. اگر بد باشد، انتقاد منطقی می‌کنیم.

فکر می‌کنم انتقاد من هم منطقی بوده. نه تنها الان بلکه همیشه نظرم را می‌گویم. سیروس دین‌محمدی دنبال منفعت و سمت نیست که یک حرفی بزند و بخواهد به سودی برسد. همیشه استقلالی بودم و هستم و همیشه هم حمایت می‌کنم.

به بعضی مسئولان باشگاه هم حرف‌های شما برخورد.

من اگر از تیم چهاردهم تعریف کنم، استقلالی‌ها به من نمی‌خندند؟ می‌شود تعریف کرد؟ نمی‌شود آقا. باید یکسری جا‌ها انتقاد فنی کنیم. حالا می‌خواهد به بعضی‌ها برخورد. یکسری‌ها از حرف من ناراحت شدند که به هر حال این نظر آن‌ها بوده و من به نظرشان هم احترام می‌گذارم.

من اجازه نمی‌دهم کسی بگوید شما چه بگو و چه نگو. من حرف دل هواداران استقلال را می‌زنم. بیرون می‌روم. هوادار ما را می‌بیند و ابراز ناراحتی می‌کند. من در واقع پیام هواداران را به همه می‌رسانم و در رسانه‌ها می‌گویم.

بیشتر حرف هواداران چیست؟

ما پیشانی استقلال هستیم. من در فینال آسیا برای استقلال گل زدم. بعضی پیشکسوتان شناسنامه باشگاه هستند. هر جا طرفدار ما را می‌بیند درد دل می‌کند و از ما توقع دارد. یک وقت‌هایی نمی‌توانیم سرمان را بالا بگیریم. درد دل می‌کنند با ما. من هم حرف آن‌ها را منتقل می‌کنم وگرنه دنبال جایگاه و پست و منفعت در استقلال نیستم.

استقلال باز هم پنالتی خراب کرد...

فشار و استرس روی تبریزی زیاد است. یکی از مشکلات اصلی بازیکنان همین اینستاگرام است. من اگر جای بازیکنان استقلال بودم صفحه‌ام را تعطیل می‌کردم.

شما وقتی خوب باشی، هوادار به‌به می‌کند. وقتی بد باشی، چهارتا بد و بیراه می‌گوید. طبیعی هم هست ولی وقتی بازیکن، آن‌ها را می‌بیند اثر می‌گذارد و کیفیتش پایین می‌آید. به نظرم باید بازیکنان استقلال تمرکزشان را روی فوتبال بگذارند و با اینستاگرام و بقیه چیز‌ها کاری نداشته باشند.

راستی با یورگن کلوپ سرمربی لیورپول ارتباط گرفتید؟

نه نشده ولی من یک لیورپولی شده‌ام. دوستم آنجا سرمربی است و هر جا که کلوپ برود، من طرفدارش هستم. سبک بازی‌اش را دوست دارم. در دورتموند هم که بود، تیمش عالی بازی می‌کرد و حتی ۴ تا به لیورپول زد. اگر قسمت شد که ان‌شا‌ءا... کلوپ را می‌بینم اگرنه که مثل همیشه طرفدارش خواهم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیر مرد پرسپولیسی

      استاد مگه قراره چهاردهم باقی بمونه ؟ در دوفصل گذشته هم لااقل درنیم فصل اولش همین اوضاع رو تجربه کرده ،با حمایت کردن وروحیه دادن است که تیم جهش می یابد نه با آیه ی یاس خواندن .

    • فردوسی

      دمت گرم کچل حداقل یه کیسه کش با منطق دیدیم

    • دلیری از دیار کورد

      یورگن کلوپ!!!!
      چه بگی چه نگی کیسه چهاردهمه و خنده دار....

    • حمیدرضا پورسنایز

      یادمان باشد هر کسی نظرش قابل احترام است

    • محمد

      کلوپ‌تورو پرررو کرده ی کله داری مصاحبه میکنی مثل میناخاله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج