۹۱۴۱۸۸
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

بیانیه سازمان انرژی اتمی درباره کاهش تعهدات

سازمان انرژی اتمی در بیانیه‌ای اعلام کرد: کاهش تعهدات هسته‌ای کشور که بر مبنای بندهای پیش‌بینی شده در برجام و به منظور رسیدن به تعادل در تعهدات کشور انجام می‌شود.

خبرگزاری مهر: سازمان انرژی اتمی ایران روز چهارشنبه در راستای بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کاهش تعهدات برجامی و فعالیت های گسترده علمی و راهبردی هسته ای بیانیه ای صادر کرده است.

این بیانیه در پی بیانات قاطعانه حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه " کاهش تعهدات هسته ای که مسئولیت آن بر عهده سازمان انرژی اتمی است، باید همان گونه که دولت اعلام کرده با جدیت کامل و به صورت دقیق و جامع ادامه یابد تا به نتیجه مطلوب برسد و قطعاً هم به نتیجه خواهد رسید"، صادر شده است.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

سازمان انرژی اتمی ایران با توجه ویژه به منویات و نظرات قاطعانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه فعالیت های هسته ای صلح آمیز کشور، ضمن ادامه کاهش تعهدات هسته ای کشور در برجام، با تمام توان علمی تخصصی، امکانات و تجهیزات خود و با هماهنگی کامل مدیریتی با رئیس جمهوری محترم و رئیس شورای عالی امنیت ملی، به فعالیت های گسترده علمی و راهبردی و نیز دستیابی به توانمندی های جدید در حوزه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری در چارچوب قوانین ملی و تعهدات پادمانی تا نیل به نتیجه مطلوب ادامه می دهد.

کاهش تعهدات هسته ای کشور که بر مبنای بندهای پیش بینی شده در برجام و به منظور رسیدن به تعادل در تعهدات کشور در مقابل بهره گیری از مزایای این توافق انجام می شود، امری قانونی و حقوقی بوده و هیچ نقض تعهدی در آن وجود ندارد. همانگونه که بارها از سوی مسئولان نظام اسلامی تذکر داده شده است، در صورتی که طرف های توافق برجام به تعهداتشان احترام بگذارند و آنها را عملیاتی کنند، جمهوری اسلامی ایران نیز به اجرای کامل برجام باز خواهد گشت.

یقین داریم همان گونه که پیشتر مقامات و کارشناسان بین المللی از دستاوردهای ارزشمند و افتخارآفرین سازمان مانند تولید سوخت بیست در صد حیرت زده شدند، در آینده نزدیک از دستاورد های جدید متخصصان ایرانی در حوزه فناوری هسته ای صلح آمیز مبهوت خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا بیانیه. نده کارتونو انجام بدید هزار صلوات به روح امواتتان

    • بدون نام

      اقتصاد و تولید ما فقط چیپس ، پفک ، لواشک جنگلی و .....شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج