۹۱۴۱۹۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

توضیح نخست‌وزیر ارمنستان درباره سلفی با روحانی

نخست‌وزیر ارمنستان در نشست پارلمان این کشور درباره عکس سلفی خودش همراه با سران شرکت‌کننده در نشست سران اتحادیه اقتصادی اوراسیا در ایروان توضیحاتی داد.

خبرگزاری فارس: به دنبال گرفتن عکس سلفی «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان با روسای جمهور ایران، روسیه و دیگر سران اتحادیه اقتصادی اوراسیا، یک نماینده پارلمان ارمنستان خواستار توضیحات پاشینیان درباره این سلفی شد.

به گزارش پایگاه ارمنستانی «پانوراما»، «میکائیل زولیان» نماینده پارلمان ارمنستان از در جلسه امروز چهارشنبه پارلمان این کشور از نیکول پاشینیان نخست‌وزیر این کشور درباره سلفی اخیر او با سران اتحادیه اقتصادی اوراسیا و عدم حضور «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس در این سلفی سوال کرد.

نخست‌وزیر ارمنستان با تاکید بر اینکه گرفتن عکس در چنین نشست‌هایی، یک موضوعی عادی است، گفت: «چیز خاصی برای گفتن در این باره وجود ندارد ما فقط یک سلفی با هم گرفتیم. اگر سوال شما درباره محیط این سلفی است، باید بگویم که این یک رویه متعارف است که در سران کشورها با یک وسیله مشترک در یک نشست‌ دسته‌جمعی سفر کنند».

توضیح نخست‌وزیر ارمنستان درباره سلفی با روحانی
نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان

پاشینیان درباره نبودن رئیس‌جمهور بلاروس در این عکس سلفی هم گفت که لوکاشنکو به دلیل حضور در یک مراسم سوگواری خاص، زودتر از دیگر سران شرکت‌کننده در این نشست، ایروان را ترک کرده بود.

حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران نهم مهر برای شرکت در اجلاس سران اتحادیه اقتصادی اوراسیا و سخنرانی در این نشست به ایروان رفت و در حاشیه آن، با سران کشورهای مختلف از قبیل روسیه دیدار کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج