۹۱۴۲۱۷
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

سکوت، لطف بزرگ خطیر در حق استقلال!

معاون مستعفی باشگاه استقلال از زمان استعفایش تاکنون مسیری را طی کرده که حتی بخش اعظمی از طرفدارانش هم به مخالفان سرسخت او تبدیل شده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: معاون مستعفی باشگاه استقلال از زمان استعفایش تاکنون مسیری را طی کرده که حتی بخش اعظمی از طرفدارانش هم به مخالفان سرسخت او تبدیل شده‌اند.

استقلال استراماچونی با این که در لیگ برتر نتوانسته به پیروزی برسد اما نمایش مطلوب آنها در دو، سه بازی اخیر رضایت هواداران را به همراه داشته و آنها امید زیادی به تیم محبوبشان دارند. یکی از دلایل مهمی که استقلال امیدوارکننده‌تر از دو بازی ابتدایی فصل ظاهر شده، دور شدن این تیم از برخی حواشی عجیب است.

برای مثال، چند هفته‌ای است که دیگر اخباری منفی درباره حضور استراماچونی در ایران و احتمال جدایی او از استقلال در رسانه‌های ایتالیایی منتشر نشده و همین موضوع، آرامشی نسبی به اردوی آبی‌پوشان داده است.

البته در این بین، اظهارات عجیب معاون ورزشی پیشین استقلال که یک روز علیه کاپیتان آبی‌هاست و یک روز علیه سرمربی و بازیکن سابق، عامل ایجاد حواشی زیادی در روزهایی که استقلال نیاز به آرامش دارد، شده است.

اظهاراتی که روزگاری خطیر، خودش را مخالف آن معرفی می‌کرد و خطاب به علی فتح‌الله‌زاده و باقی مدیران عامل قبلی استقلال می‌گفت: شما را به امام حسین قسم می‌دهم، بگذارید استقلال نفس بکشد!

علی خطیر اما نصایح خودش را فراموش کرده و هر روز، خواسته یا ناخواسته به حواشی استقلال اضافه می‌کند؛ حاشیه‌سازی‌هایی که حتی باعث شد حامیان سرسختی که با عکس او در کنار اینفانتینو پز می‌دادند و به داستان‌های عامه‌پسندش دل بسته بودند به منتقدانش تبدیل شوند.

البته از مباحثی در جریان مصاحبه‌های حاشیه‌ساز خطیر پرده‌برداری شد که نشان دهنده وضعیت اسفبار فصل گذشته استقلال است؛ وضعیتی که شاید سخت‌ترین دشمنان استقلال هم نمی‌توانستند برای آبی‌های پایتخت ایجاد کنند.

یکی از مواردی که روز سه‌شنبه توسط سید حسین حسینی، دروازه‌بان این فصل استقلال افشا شد، مشخص شدن عامل ایجاد اختلاف بین او و رحمتی بود. حسینی درباره دلیل ایجاد اختلافش با رحمتی گفت: آن آقا تا پارسال رفیق صمیمی من بود. نمی‌دانم چه چیزی عوض شد در عرض این چند ماه. پارسال مدام درباره رحمتی به من بد می‌گفت. ایشان باعث شدند که دعوایی بین من و رحمتی پیش بیایند. به من زنگ می‌زد و می‌گفت رحمتی پشت تو این حرف‌ها را زده و به رحمتی زنگ می‌زد و می‌گفت من چه حرف‌هایی پشت سرش زده‌ام. این خاله‌زنک بازی‌های او باعث شد تا در نیم‌فصل پارسال بین و من رحمتی دعوا پیش بیاید.

با توجه به صحبت‌های حسینی باید امیدوار بود که خطیر تنها عامل اختلاف بین رحمتی و حسینی بوده باشد چون در صورتی که معاون مستعفی استقلال بین ستاره‌های دیگر آبی‌ها هم چنین اختلافاتی ایجاد کرده باشد، نتیجه‌ای که این تیم در فصل گذشته گرفته فراتر از انتظار هم بوده است!

با این اوصاف، شاید بزرگترین کمکی که خطیر در حضور کمتر از یک سالش در استقلال به آبی‌های پایتخت کرد، رفتنش از این تیم بود زیرا با این کار حداقل جلوی ایجاد اختلاف در داخل تیم را گرفته است. تنها نگرانی هواداران، مصاحبه‌های حاشیه‌ساز معاون مستعفی تیمشان است که اگر تمام شود، استقلال به آرامش نسبتا خوبی می‌رسد.

البته عواقب حضور کوتاه‌مدت خطیر در استقلال هنوز گریبان این باشگاه را رها نکرده است زیرا مشخص شد که شکایت وینفرد شفر، سرمربی پیشین استقلال به فیفا تنها درباره مسائل مالی نیست و شکایت این سرمربی آلمانی به رفتار غیرحرفه‌ای فتحی و خطیر هم مربوط می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باشگاه که نیست دیوانه خانه هست..مشکل از تنها خطیر نیست..پیشکسوت های این دیوانه خانه دچار این توهم و بیماری هستن .مثلا حسن روش .وقتی میادحرفی میزنه امثال حنیف هوادار ویرمربی هجمه تی بپا میکنن که نگو ..حالا هم این غوره مویز نشده علیه خطیر جبهه گرفته و افشاگری می‌کنه خب الان آرامش ب تیم برمیگرده با این رفتارها..کلا کیسه ها باید نیم ساعت قبل از بازی وسط زمین جمع بشن ودرسکوت محض از خودشان خجالت بکش

    • بدون نام

      تمام حاشیه سازی ها در این چند وقت و رفتن بازیکنان
      از تیم و آوردن با زیکنان جدید زیر سر خطیر بود.
      اگر یادتان باشه هر فصل یک بازیکن خارجی را میآورد در
      تیم و آخر فصل که بازیکن شناخته میشد همین خطیر به
      کشورهای عربی میفروختش. بدترین خیانت در حق استقلال را همین خطیر انجام داد تا به نوایی برسد. من نمیدانم که
      این مردک از کجا اومد تو استقلال ولی میدانم که نتیجه نگرفتن استقلال و دعوا ی بازیکنان و شایعات روزنامه ایتالیایی زیر سر اوست .خدا ازش نگذره که چند فصل ما را
      عقب انداخت .باید تاوانش را بدهد .

    • بدون نام

      اگه همین الآن هم رحمتی بر گرده استقلال مطمئن باش دو باره با هم سر شاخ میشید . پس دراینجا قضیه آقای خطیر نقشی نداشت و صرفا شماها با این داستانها میخواهید بد بازیه کردنها و شکستهاتونو توجیه کنید .

    • بدون نام

      اینا رو از تو کدوم قوطی در میارن

    • بدون نام

      خطیر عامل به هم خوردن نظم استقلاله.هر روز بازیکنا و خطیر یه مصاحبه علیه هم میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج