۹۱۴۲۵۴
۱۳ نظر
۵۰۰۷
۱۳ نظر
۵۰۰۷
پ

گرانی غیر منتظره لبنیات در نیمه اول امسال

براساس اعلام مرکز آمار در نیمه نخست سال‌جاری، گروه لبنیات شاهد افزایش قیمت قابل‌توجهی بوده است. قیمت شیر پاستوریزه در مدت مذکور هزار تومان افزایش داشته که رشد آن حدود ۱/ ۲۲ درصد است.

وب سایت نود اقتصادی: براساس اعلام مرکز آمار در نیمه نخست سال‌جاری، گروه لبنیات شاهد افزایش قیمت قابل‌توجهی بوده است. قیمت شیر پاستوریزه در مدت مذکور هزار تومان افزایش داشته که رشد آن حدود ۱/ ۲۲ درصد است.

براساس اعلام مرکز آمار در نیمه نخست سال‌جاری، گروه لبنیات شاهد افزایش قیمت قابل‌توجهی بوده است. قیمت شیر پاستوریزه در مدت مذکور هزار تومان افزایش داشته که رشد آن حدود ۱/ ۲۲ درصد است.

این افزایش تقریبا در قیمت ماست پاستوریزه نیز قابل مشاهده است. در مدت ۶ ماه، پنیر ایرانی نیز حدود ۱۸ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. این افزایش در حالی رخ داده است که به خوراک دام ارز ۴۲۰۰ تومانی تعلق می‌گیرد. برخی از شرکت‌های لبنیاتی دلیل افزایش قیمت خود را بهره‌گیری از تکنولوژی‌های بهتر برای افزایش ماندگاری شیر اعلام کرده‌اند. اما به‌نظر می‌رسد این افزایش در مقایسه با تورم ۶ ماهه که حدود ۱۰ درصد بوده است چندان قابل‌توجیه نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متاسفانه لبنیات و سایر اقلام بصورت هفتگی افزایش نرخ دارد دولت و مسئولین بی توجه و آنگار نه انگار اتفاقی رخ داده سازمان تعزیرات هم با احکامش نتوانسته برای شرکت های گردن کلفت لبنیات بازدارنده باشد. مردم تنها مانده اند و هیچ دادرسی در این زمینه وجود ندارد.

    • بی نان

      این کجاش غیرمنتظره است . از بی عرضگیه مسعولیییییینه .

    • بدون نام

      چرا دولت اصلاحطلب حاکم با توجه به کاهش و ثبات قیمت دلار ، قیمت لبنیات را که مورد مصرف عموم مردم هست ، چند برابر کرده ؟؟؟!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!؟؟

    • امپراطور

      یعنی حالم از هر چی شرکت داخلی به هم میخوره کیفیت مزخرف رو بهنونه افزایش قیمت میکنند چرا هیچ کس جلوشن رو نمیگیره خوب معلومه دست همه تو یه کاسه است امیدوارم پولی که از دوشیدن مردم به دست میارین همش خرج سرطان بکنید

    • سیاسی

      هفته ای گرون میکنن .لعنت خدا به همشون

    • بدون نام

      چی میگی جدی مگه خبر نداشتی

    • بدون نام

      لبنیات که لبنیاته یکی نون رو بگیره که یک شبه تقریبا دو برابر شده علی برکت الله

    • غ۲

      بگزار گران کنند نمی خوریم و داستان سنتی آن را برای فزندانمان همراه با نقاشی شیر تعریف می کنیم

    • بدون نام

      4روز قبل پنیر را مک خریدم 11/ 800امروز روی پاکت درج شده 13/200خریدم مجبور 6نفر هستیم ای خداکند نسل ونتجتان گم بشه بااین کشور داری باین اداره کشور

    • بدون نام

      لبنیات صنعتی که ترکیبی از پالم وشیرخشک و نگهدارنده است .

    • بدون نام

      این اقا فکر کنم مسافرت بوده خبر نداشته


      ۲۰۰ درصد گرون شده

    • بدون نام

      آقای روحانی ومسولین عزیز اینقدر شعار میدهید مردم را از حداقل ها محروم نکنید به فکر باشید همان طور که شکم خودتان سیر است به فکر شکم بقیه مردم هم باشید کار فقط شعار و دادن دلار ۴۲۰۰ تومانی به یک عده محدود نیست مردم به حداقل ها راضی اند قدرشان را بدانید

    • بدون نام

      آقای روحانی فقط چسبیده به آمریکا و داخل را هم ول کرده همه به امان خدا شب دعا کنید خدا بر مردم ایران روزی رسان است مگر دولت را مردم برای نان و پنیر و شیر انتخاب می کنند یک کلید بوده آنهم سالها قبل گم شده دیگه مردم از این دولت چه توقع دارید وقتی دولتی نتواند کلید خودش را نگه دارد یعنی بیخودی مردم معطل حل مشکلات توسط او هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج