جاباما
۹۱۴۲۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فن‌دایک: لیورپول باید بهتر از این باشد

ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی لیورپول بعد از پیروزی دشوار ۴-۳ تیمش مقابل سالزبورگ گفت لیورپول می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد و مشخص است که این تیم نیاز به پیشرفت و بهتر شدن دارد.

ورزش سه: ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی خط دفاعی لیورپول بعد از پیروزی ۴-۳ تیمش مقابل سالزبورگ که دیشب در یک بازی دشوار برای مرسی‌سایدی‌ها در ورزشگاه خانگی‌شان، آنفیلد، بدست آمد گفت لیورپول می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد و توجه به این بازی نشان می‌دهد که شاگردان یورگن کلوپ به پیشرفت و بهتر شدن نیاز دارند.

لیورپول که خیلی زود سه گل وارد دروازه حریف اتریشی کرده و امیدوار بود یک پیروزی راحت بدست بیاورد، در ادامه سه گل پیاپی از این تیم دریافت کرد تا به یک قدمی یک آبروریزی بزرگ برسد اما در نهایت این محمد صلاح بود که در دقیقه ۶۹ دومین گل خود و چهارمین گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا قرمزهای آنفیلد از این بازی در نهایت سربلند بیرون بیایند.

فن‌دایک در پایان بازی در این باره گفت:" ما برای پیشرفت جا داریم. در این هیچ شکی نیست. آنها تیم خوبی بودند و زمانی که حمله می‌کردند در فاز تهاجمی تحرک زیادی داشتند. هر دفعه که توپ برمی‌گشت توپهای برگشتی همیشه مال آنها بود. ولی من از اینکه در نهایت توانستیم پیروز شویم خیلی خوشحالم".

ستاره هلندی لیورپول در ادامه گفت:" باید از سالزبورگ تعریف کرد. آنها هم تیم شایسته‌ای بودند. سالزبورگ خوب فوتبال بازی می‌کرد، بازیکنانش پاسهای زیادی به هم دادند و دائم در حال جابجایی در زمین بودند. بله، باید از آنها تقدیر کرد. در اینکه ما می‌توانیم بهتر از این کار کنیم هیچ شکی نیست. این نشانه‌ای است که نشان می‌دهد ما باید پیشرفت کنیم و بهتر شویم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج