جاباما
۹۱۴۲۸۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تصویربرداری «نفوذ» به شهرک غزالی رسید

تهیه کننده «نفوذ» از پایان تصویربرداری سریال در لوکیشن هتل لاله و قطار و ادامه کار در شهرک غزالی خبر داد.

خبرگزاری صبا: تهیه کننده «نفوذ» از پایان تصویربرداری سریال در لوکیشن هتل لاله و قطار و ادامه کار در شهرک غزالی خبر داد.

محسن علی اکبری تهیه کننده سریال «نفوذ» درباره آخرین وضعیت ساخت این سریال که تصویربرداری آن از روز پنجشنبه ۴ مهرماه آغاز شده است، توضیح داد: یک هفته است که از آغاز مجدد تصویربرداری «نفوذ» می گذرد و ما توانستیم کار خود را در دو لوکیشن هتل لاله و قطار به پایان برسانیم.

تصویربرداری «نفوذ» به شهرک غزالی رسید

وی ادامه داد: تصویربرداری در لوکیشن هتل لاله چهار روز زمان برد و بعد از آن در لوکیشن قطار کار را ادامه دادیم که امروز پنجشنبه ۱۱ مهرماه آخرین روز کاری ما در این لوکیشن خواهد بود.

تهیه کننده «نفوذ» با بیان اینکه گروه برای ادامه تصویربرداری به شهرک سینمایی غزالی می روند، عنوان کرد: در شهرک سینمایی غزالی صحنه های مربوط به حلبی آباد را تصویربرداری می کنیم و به مدت چهار روز آنجا هستیم.

تصویربرداری «نفوذ» به شهرک غزالی رسید

علی اکبری در پاسخ به این پرسش که چه بازیگرانی در این مدت جلوی دوربین رفته اند، بیان کرد: در لوکیشن هتل لاله احمد نجفی، امانول لیدا از آفریقای جنوبی، لوا لالا از اتیوپی، سیمون باغداساریان از پل، محمد نادرخانی و محمد علایی و در لوکیشن قطار امین اسکندریان، یلدا افشاری نیا، بیژن علایی نژاد و سحرناز افخمی جلوی دوربین رفته اند.

تصویربرداری «نفوذ» به شهرک غزالی رسید

وی در پایان درباره انجام مراحل فنی «نفوذ» مطرح کرد: مراحل فنی ۱۲۰۰ دقیقه از این سریال که در گذشته تصویربرداری شده در حال انجام است و قصد داریم مراحل فنی این ۱۰ قسمت پایانی نیز همزمان با تصویربرداری پیش ببریم.

مجموعه «نفوذ» به تهیه کنندگی محسن علی اکبری و کارگردانی و نویسندگی جواد شمقدری تاریخ انقلاب از بهمن ۵۷ تا آبان ۵۸ را در ۴۰ قسمت نشان می‌دهد.

تصویربرداری «نفوذ» به شهرک غزالی رسید

امین اسکندریان، کیمیا اکرمی، احمد نجفی، حمید گودرزی، رحیم نوروزی، علیرام نورایی، صالح میرزا آقایی، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، حجت‌الاسلام سیدمحسن هاشمی، جلیل فرجاد، ماشاله شاه مرادی، کاوه سماک باشی، امیرمحمد زند، یلدا افشاری‌نیا، شیوا بلوچی، نجوا صاحب الزمانی، فاطمه بیگی، محمد جواد جعفرپور، جلال فاطمی بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساترکین و سامی بابو از بازیگران خارجی این سریال هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج