۹۱۴۳۱۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

رکورد ۳۴ ساله پیروزی‌های خانگی لیورپول در آنفیلد

لیورپول با پیروزی ۴-۳ مقابل سالزبورگ که در لیگ قهرمانان اروپا و در خانه این تیم آنفیلد بدست آمد به رکورد بهترین نتایج کسب شده در خانه در سی و چهار سال اخیر دست یافت.

ورزش سه: لیورپول دیشب در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه خود آنفیلد میزبان سالزبورگ اتریش بود و در بازی‌ای که برای این تیم بر خلاف انتظار به دیداری دشوار تبدیل شد در نهایت حریف اتریشی را با نتیجه ۴-۳ شکست داد تا از این بازی خانگی نیز با سه امتیاز بیرون بیاید. لیورپولی‌ها با این پیروزی به رکورد بهترین نتایج کسب شده در بازی‌های خانگی در سی و چهار سال اخیر دست یافتند.

شاگردان یورگن کلوپ با احتساب پیروزی دیشب هر ۱۲ بازی خانگی اخیر خود در رقابتهای مختلف را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و این طولانی‌ترین روند پیروزی‌های لاینقطع خانگی آنها از سال ۱۹۸۵ است. لیورپولی‌ها در آن سال موفق شده بودند ۱۸ بازی خانگی پیاپی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

البته لیورپولی‌ها دیشب تا یک قدمی از دست دادن این روند پیروزی‌های پیاپی پیش رفتند و با اینکه ۳-۰ از حریف پیش افتاده بودند کار را به تساوی ۳-۳ کشاندند تا در نهایت محمد صلاح به دادشان رسیده و در دقیقه ۶۹ پیروزی قرمزها را قطعی کند.

عملکرد درخشان تیم اتریشی در حملاتش باعث شد این تیم چهارمین باشگاهی باشد که در طول تاریخ موفق شده در لیگ قهرمانان اروپا در خانه لیورپول، آنفیلد، سه گل به ثمر برساند. بارسلونا، چلسی و رئال مادرید تنها سه تیم دیگری هستند که موفق شده‌اند در زمین لیورپول سه گل وارد دروازه این تیم کنند. ولی از بین این چهار تیم سالزبورگ تنها تیمی بوده که با وجود به ثمر رساندن سه گل نتوانسته در بازی مقابل لیورپول به پیروزی برسد.

نکته جالب دیگر این است که از شروع فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ تا امروز، ورزشگاه آنفیلد در رقابتهای چمپیونزلیگ شاهد رد و بدل شدن بیشترین تعداد گل بوده و در جریان مسابقات چمپیونزلیگی برگزار شده در این ورزشگاه تا کنون ۴۷ گل بین لیورپول و رقبایش رد و بدل شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      لیورپول ،آتش مقدس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج