۹۱۴۳۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تماشاگران بدون بلیت به ورزشگاه امام رضا نروند

در فاصله یک روز مانده تا دیدار تیم‌های شهرخودرو و پرسپولیس، بلیت‌های این دیدار به اتمام رسید.

ورزش سه: فرایند بلیت فروشی دیدار تیم های شهرخودرو- پرسپولیس که از چند روز پیش شروع شده بود به علت ازدحام فوتبالدوستان با اخلال مواجه شده است به نحوی که درحال حاضر هیچکدام از دو راه تهیه بلیت الکترونیکی یعنی خرید از طریق وب سایت باشگاه و همچنین کددستوری در دسترس نیستند و یا با سختی بسیار زیاد و البته بدون امکان تهیه بلیت پایان می یابد.

صبح امروز محسن حیدری با اعلام اینکه نزدیک به ۱۳ هزار بلیت فروخته شده است از هواداران مشهدی خواست ضمن رعایت حال میهمان که داغدار یکی از اسطوره های خود است، بدون در اختیار داشتن بلیت به ورزشگاه امام رضا مراجعه نکنند. دبیر هیات فوتبال استان خراسان رضوی همچنین به تماشاگران اکیدا توصیه کرد از بازار سیاه بلیت تهیه نکنند. حیدری در این باره توضیح داد: برای هر بلیت یک کدملی تعریف شده و به راحتی خریدار اصلی قابل شناسایی است و موارد تخلف به دستگاه های اپنیتی گزارش می شود و برخورد مقتصی با این قبیل موارد صورت خواهد گرفت.

دقایقی پیش البته صفحات رسمی باشگاه شهرخودرو خبر از اتمام بلیت جایگاه تیم میزبان داد. ضمنا بلیت جایگاه میهمان همچنان باقی است، به شرط انکه کسی موفق به خرید بشود!

مسئولان برگزار کننده که به خاطر برقراری نظم ترافیکی ساعت دیدار دو تیم شهرخودرو و پرسپولیس را از ساعت ۱۵ به ۱۸:۱۵ تغییر دادند از علاقمندان و هواداران خواسته اند تا اولا تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و ثانیا خودروهای شخصی خود را در پارکینگ مشخص شده در میدان فردوسی مشهد پارک کنند.


شهرداری نیز خطوط اتوبوسرانی متنوعی را برای دسترسی تماشاگران به ورزشگاه در نظر گرفته است که از نقاط مختلف شهر فوتبالدوستان را به استادیوم امام رضا خواهند رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج