۹۱۴۳۷۹
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

رئیسی: اجازه جنگل‌خواری را به احدی نمی‌دهیم

رئیس قوه قضائیه گفت: به هیچ فردی اجازه تعرض به محیط زیست در قالب دریاخواری، کوه‌خواری، جنگل‌خواری و سایر موارد داده نخواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس قوه قضائیه گفت: به هیچ فردی اجازه تعرض به محیط زیست در قالب دریاخواری، کوه‌خواری، جنگل‌خواری و سایر موارد داده نخواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌ابراهیم رئیسی در نشست با خانواده شهدا، روحانیون و برگزیدگان استان هرمزگان مسئله مهم در هرمزگان را استفاده از ظرفیت‌ها و نیروی انسانی کارآمد دانست و ‌اظهار داشت: ‌در استان هرمزگان به دلیل مرزهای آبی فراوان باید شاهد اقتصادی فعال که بر دریا استوار است باشیم که در نتیجه آن مشکلی به نام اشتغال نیز وجود نداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا فراتر از برخورد با مرزنشینان و کوله‌بران است، افزود: دغدغه دستگاه قضا قاچاق سازمان یافته و برخورد با روسای اصلی این رویداد ناخوشایند برای اقتصاد کشور است.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه قاچاق سازمان یافته و کانتینری اقتصاد ملی و در پی آن رونق تولید را مورد حمله قرار می‌دهد، ادامه داد: اراده دستگاه قضا برخورد جدی با قاچاق کانتینری و محموله‎ای است.

رئیسی با اشاره به برخورد قاطع نیروی دریایی سپاه با پدیده صید ترال گفت: از مسئولان سپاه برای برخورد با این نوع صید که زیست بوم دریا و اقتصاد مردم بومی و صیاد استان را هدف گرفته بود تشکر می‌کنم چرا که صیادان محلی با صید مناسب و به موقع به امنیت دریایی کمک می‌کنند و به دریا آسیب نمی‌زنند.

وی با بیان اینکه نباید مسائلی چون بیکاری و دغدغه اشتغال در استان هرمزگان وجود داشته باشد تاکید کرد: فقر و بیکاری و تبعیض دست ساخته بشری و ناشی از ارتباطات ناسالم است و باید از بین بروند.

رئیس قوه قضائیه در ادامه عدالت آموزشی و استخدامی را مهم و ضروری خواند و گفت: امروز که در گام دوم انقلاب قرار داریم، باید از تمام ظرفیت‌ها در راستای شکوفایی استعدادهای دیده نشده حتی در روستاها استفاده کرد.

رئیسی ادامه داد: جامعه باید به سمتی برود که پارتی‌‌بازی را در استخدام مردود بداند و استخدام افراد با در نظر گرفتن توانایی‌ها و بر حسب عدالت صورت گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بندرعباس و افتخار آمیزی‌های این خطه از ایران اسلامی گفت: بندرعباس دیگر تبعیدگاه نیست و امروزه به واسطه افتخارآمیزی‌هایی که داشته و مرزبانی خلیج فارس را برعهده دارد به عنوان افتخار ایران اسلامی شناخته می شود.

رئیس دستگاه قضا در بخش دیگری از سخنان خود به دادستان هرمزگان و رئیس دادگستری استان دستور پیگیری موارد خاص محیط زیستی داد و اظهار داشت: موارد خاص محیط زیستی که به دریا آسیب وارد کرده‌اند را سریعا احصا کرده و مورد بررسی قرار دهید.

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر رعایت حقوق عامه گفت: حفظ دریا و محیط زیست از حقوق عامه و مورد تاکید رهبری است و به هیچ فردی اجازه تعرض به محیط زیست در قالب دریاخواری، کوه خواری، جنگل خواری و سایر موارد داده نخواهد شد.

وی در پایان با اشاره به سعی گروهی در کم رنگ کردن حضور شهدا در کوی و برزن شهرها اظهار داشت: شهدا و خانواده شهدا پرچم برافراشته انقلاب هستند و مبادا نام شهدا در کوی و برزن کم رنگ شود چرا که عزت ملی ما وابسته به خون شهدا و مجاهدت های آنان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ط

      آفرین

    • بدون نام

      اونوقت چه جوری؟ همین حالا دربسیاری ازجنگلها زمینخواران مشغولن.چندروزپیش بروجردبودم وجنگلهایی که درنوجوانی گردشگاه من بود به رستوران ومرکز اقامتی تبدیل شده وهنوز هم این روند ادامه دارد.خوبه مسئولین تاخیلی دیرنشده سری به اینجا که درگذشته نظام آباد نامیده میشود بزنند

    • mehdi...3424

      جنگل خواری به کنار بی زحمت اجازه بیت المال خواری هم ندید شرمنده ها میدونم نشدنی هستش با این سیستم ولی باز یک تلاشی بکنید

    • یعقوب

      حاج اقا پیاده رو خواری هم به این جمع اضافه کنید گلشهر بندرعباس خ لاله زار یک روبروی پارک میتونند عوامل شهرداری بببنند

    • بدون نام

      اقای رییسی اگر بعد از انتخابات هم ان شاء الله همین طور مبارزگر بودید بهتون اعتقاد پیدا میکنیم

    • بدون نام

      جنگلی نمونده

    • بدون نام

      تمام کوه و جنگلای کلاردشت. قطعه بندی کردن دارن میفروشن و میسازن جهاد هم چشماشو بسته حالا چرا نمیدونم ولی وقتی باقی نمونده دیر بجنبید دیگه هیچی باقی نمیمونه

    • بدون نام

      آقا سید یه خونه تکونی توی جهاد شمال کشور الخصوص چالوس و مرزن آباد و کلاردشت بکنی دیگه زمین خواری تموم میشه

    • B . N

      سلام سید اولاد پیغمبر خسته نباشی دستت دردنکنه

    • بدون نام

      مازندران که کلا بخشهای بسیارش نابود شد زمینهای کشاورزی به شدت کاهش یافت نوار ساحلی کلا پرشد و از دسترس مردم خارج شد ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج