۹۱۴۳۸۷
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

تارتار: شاید بازی با پیکان آخرین بازی من باشد

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: بازیکنان ما تمرکز خوبی روی مسائل فنی ندارند، اما به خاطر هواداران‌مان قول می‌دهیم با تمام وجود بازی کنیم.

ایسنا: مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ظهر امروز (پنج‌شنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان گفت: ابتدا جا دارد درگذشت آقای جعفر کاشانی از اسطوره‌های پرسپولیس و هم‌چنین درگذشت آقای کلاوند از کمک داورهای جوان را تسلیت عرض کنم.

او با بیان این که به علت بدقولی‌ها شرایط روحی و روانی خوبی نداریم گفت: بازیکنان ما تمرکز خوبی روی مسائل فنی ندارند اما به خاطر هواداران‌مان قول می‌دهیم با تمام وجود بازی کنیم. قرار بود تا قبل از این بازی باشگاه به تعهداتش عمل کند که این اتفاق نیفتاده است.

تارتار افزود: ما نماینده شهری هستیم که شهر اولین‌ها نام دارد. شهری که همه چیز از آن‌جا شروع شد اما خیلی زود همه چیز تمام شد. کسی به فکر آن شهر نیست.

او فرکی، سرمربی پیکان را پر افتخار و خوش نام خواند و پیکان را تیمی با ساختار مدیریتی قوی دانست و گفت: آن‌ها در ۳ بازی گذشته روند خوبی را طی کردند و این قابل احترام است. اما ما در این پنج هفته نشان داده‌ایم که از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و فردا برای برد بازی می‌کنیم. از همین جا اعلام می‌کنم که شاید این آخرین بازی بنده به عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمان باشد، تا وقتی که شرایط درست شود. تمام اعضای هیات مدیره، رییس ورزش و جوانان استان و نماینده محترم ما همه به بنده قول داده بودند که امسال تیم نفت مشکل مالی نداشته باشد. قرار بود تا پایان شهریور باشگاه به تعهداتش عمل کند، اگر هم می‌گویم برنمیگردم به علت این بدقولی‌ها است. بنده نمی‌توانم در چشم بازیکنانم نگاه کنم در این شرایط بد اقتصادی.

سرمربی نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: اصلی ترین سرمایه‌ی کشور ما نفت است. بنده آن قانونی که تصویب شده است و حق هزینه این سرمایه در لیگ برتر را به شهرهای نفت‌خیز ما نمی‌دهد را درک نمی‌کنم و این ظلمی است در حق مردمان این شهرها که با دیدن رقابت‌های تیم‌شان شاد می‌شوند. امیدوارم این دلخوشی را از آن‌ها نگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تارتار میماند وشکی دراین نیست او همیشه ازاین بازی ها درمیاره او باید بماند وسه امتیازدیگربه پرسپولیس بدهد.

    • بدون نام

      همتون فقط دنبال پولید هوادار فقط بهانه ست

    • علی آبی....

      بهتر....

    • بدون نام

      دورود بر تارتار عزیز ومهربان

    • محمدزمانیان

      میمونی ب پرسپولیس میبازی بعد می ری فهمیدی پیام وزیر ب تارتار

    • پیام

      شما تنها تاکتیکی که بلدی وقت کشی و آوردن برانکارد داخل زمین است تا بازی حریفان را مختل کنی ... دیگه زیر توپ زدن و وقت کشی که نیاز به مربی نداره

    • رضا اسدی

      این فقط مربی میشه که به لنگ بده ...امتیاز اونم 3 امتیاز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج