۹۱۴۳۹۶
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

موافقان استیضاح ترامپ بیشتر از مخالفان آن شد

برای اولین بار در نظرسنجی پولیتیکو/مورنینگ کانسالت، تعداد رای‌دهندگانی که از آغاز فرایندهای استیضاح برای برکناری رئیس‌جمهوری آمریکا حمایت کردند، بیشتر از مخالفان آن شد.

خبرگزاری ایسنا: برای اولین بار در نظرسنجی پولیتیکو/مورنینگ کانسالت، تعداد رای‌دهندگانی که از آغاز فرایندهای استیضاح برای برکناری رئیس‌جمهوری آمریکا حمایت کردند، بیشتر از مخالفان آن شد.

حمایت از استیضاح دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا رو به افزایش است. شماری از نظرسنجی‌های اخیر تایید می‌کند، استیضاح مدنظر دموکرات‌ها کم کم جان می‌گیرد و نظرسنجی جدید پولیتیکو-مورنینگ کانسالت برای اولین بار نشان می‌دهد که تعداد حامیان استیضاح و برکناری ترامپ از کاخ سفید، بیش از مخالفان است. این افزایش عمدتا در میان دموکرات‌هاست و رای‌دهندگان جمهوری‌خواه همچنان طرفدار ترامپ هستند.

موافقان استیضاح ترامپ بیشتر از مخالفان آن شد

طبق نظرسنجی مذکور، ۴۶ درصد از رای‌دهندگان باور دارند که کنگره باید فرایندهای استیضاح را به جریان بیندازد و در مقابل ۴۳ درصد مخالفت می‌کنند. ۱۱ درصد هم هیچ ایده‌ای ندارند. این حمایت نشان‌دهنده سه درصد افزایش نسبت به نظرسنجی پیشین است که تقریبا مساوی شده بود.

نظرسنجی‌های دیگر هم از افزایش حمایت از استیضاح حکایت دارند. روزنامه واشنگتن پست گزارش داد نتایج نظرسنجی دانشگاه کوینیپیاک نشان می‌دهد حمایت مردم آمریکا از استیضاح دونالد ترامپ و برکناری او از ۳۷ درصد در هفته گذشته به ۴۷ درصد در هفته جاری رسیده است. این در حالی است که دقیقا ۴۷ درصد از مردم نیز با استیضاح ترامپ مخالف هستند.

نتایج نظرسنجی شبکه "سی‌ان‌ان" هم نشان می‌دهد ۴۷ درصد از بزرگسالان آمریکا از استیضاح ترامپ حمایت می‌کنند. این نتایج نشان‌دهنده رشدی شش درصدی نسبت به نظرسنجی گذشته "سی‌ان‌ان" درباره استیضاح ترامپ است.

نظرسنجی دیگری که چند روز پیش از سوی موسسه "یوگاو" و برای رسانه "سی‌بی‌اس نیوز" انجام شده نشان داده است، ۵۵ درصد از آمریکایی‌ها از مساله تحقیقات برای استیضاح دونالد ترامپ حمایت می‌کنند.

۳۵ درصد از آنها گفته‌اند که شدیدا با این تحقیقات برای استیضاح موافقند و ۲۰ درصد گفته‌اند که تا حدی با چنین اقدامی موافقند. در این میان، ۴۵ درصد از پاسخگویان گفته‌اند، با تصمیم دموکرات‌های کنگره برای آغاز تحقیقات برای استیضاح ترامپ مخالفند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • B . N

      ترامپ بهترین رئیس جمهورهست

    • بدون نام

      ترامپو نشان دادی نه سیاست بلدی نه تجارت ،

    • گلام

      استیضاح نمیشه من میییییییدونم

    • .‌.‌.‌‌

      به نظر من ترامپ فرد بدی نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره برای مردم کشور خودش بد که نیس هیچی مث یه اسطورس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج