۹۱۴۴۴۸
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش ترابی به انتقاد از خط حمله پرسپولیس

مهدی ترابی مهاجم پرسپولیس به انتقادها نسبت به خط حمله این تیم واکنش نشان داد.

خبرآنلاین: پرسپولیس پس از جدایی برانکو به سراغ کالدرون رفت و هدایت این تیم را مرد آرژانتینی سپرد. حال پس از پنج هفته بعضی کارشناسان نسبت به عملکرد سرخپوشان انتقاد می کنند.

ترابی در خصوص نقاط ضعف تیم پرسپولیس که مورد توجه اکثر کارشناسان قرار گرفته گفت: «تیم ما نیز مثل سایر تیم‌های لیگ دارای نقاط ضعف و نقاط قوت متفاوتی است. پرسپولیس با لیست پر از ستاره وارد لیگ و فصل نوزدهم شده و ما می خواهیم توانایی های مان را به نمایش بگذاریم.

واکنش ترابی به انتقاد از خط حمله پرسپولیس

البته سایر همبازی هایم نیز گفته اند هنوز با شرایط ایده‌آلی که کادر فنی مدنظرش است فاصله داریم که این موضوع با ادامه یافتن تمرینات تاکتیکی حل می شود. پرسپولیس نقطه ضعف بزرگی ندارد و مطمئنم هفته به هفته تیم ما قدرتمند تر خواهد شد.»

او در خصوص کاهش گل‌های زده پرسپولیس در هفته های گذشته نسبت به فصل های قبل افزود: «نباید پرسپولیس فعلی را با تیم های سال گذشته و فصل های قبل مقایسه کرد زیرا ما یک تیم کاملا جدید با تفکرات جدید نسبت به قبل داریم.

تا به حال نیز خط حمله پرسپولیس عملکرد بدی نداشتم ولی باید بهتر از اینها شویم. قبول کنید که ایجاد تغییرات باعث این موضوع بوده زیرا در حال حاضر علی علیپور در کنار جونیور بازی می کند که تازه به تیم ما اضافه شده و بازیکن بدی هم نیست. آنها نیاز به زمان برای هماهنگی دارند.

از سوی دیگر نباید اینقدر سریع در مورد جونیور قضاوت کنیم چون او هنوز با شرایط زندگی و بازی در ایران آشنا نشده و با گذشت زمان می تواند کیفیت خود را ثابت کند. علیپور هم قطعاً با زدن چند گل به راه می‌افتد و همان مهاجمی می شود که همه انتظار دارند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این بچه به حرف آمده ب لنگ چقدر بی درپیکراست یک روباه به حرف آمده لنگ خدا لننگگگگگگنگگ خ

    • تاجی

      تو مگر فوتبال اروپایی نگاه نمیکنی واقعا بازیکنان ایرانی شایسته این همه پول نیستن وقتی بازیکنان ژاپن وکره جنوبی نسبت به بازیکنان ایرانی چه از لحاظ تاکتیک چه از لحاظ تکنیک وحرفه ای بودن قابل قیاس نیست الان درتیمهای اروپایی تعداد زیادی از بازیکنان کره‌ای وژاپنی بازی میکنن همشون هم موفق بودن ازبهترین بازیکن تیم شون باشن برعکس بازیکنای ایرانی چون بازیکنای ایرانی افکار حرفه ای بودن نداره همش دنبال پول هستن الان مثل علی رضا جهانبخش تو برایتون کاوه رضایی تو بروژ بلژیک وچندین چند بازیکن دیگه الان حتی بازیکنان حوزه خلیج فارس هم از لحاظ فوتبالی از بازیکنان ایرانی بهترن

    • فرامرزان

      جونیور اصلاً برزیل فوتبال بازی نکرده غاز چرون بوده حیف ای همه پول که بی این دادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج