۹۱۴۴۵۱
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

کمالوند: مقابل تراکتور بسته بازی نمی‌کنیم

سرمربی پارس جنوبی جم می‌گوید تیمش در برابر تراکتور دفاعی بازی نمی‌کند.

خبرگزاری ایسنا: فراز کمالوند، سرمربی پارس جنوبی جم عصر پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتور در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ امیدوارم یک مسابقه خوب و تماشاگرپسند ببینیم و هواداران از بازی لذت ببرند. خیلی خوشحالم به شهری برگشتم که یادآوار خاطرات خوبی در ماشین‌سازی و تراکتور شهرداری تبریز و گسترش فولاد است.

من به نوعی خودم از عضوی از مردم آذربایجان می‌دانم. از موقعی که آقای زنوزی که به تیم تراکتور آمده تغییرات زیادی حاصل شده است و ما این تغییرات را به فال نیک می‌گیریم.

کمالوند: مقابل تراکتور بسته بازی نمی‌کنیم

او درباره مشکلات مالی تیمش گفت: شما که خودتان از مشکلات تیم‌های نفتی خبر دارید. ۵۰ درصد تیم ما را بازیکنان لیگ یکی تشکیل دادند و قراردادشان هم بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان است اما ما تیمی جوان و باانگیزه داریم و من از عمکلرد بازیکنانم راضی هستم. اگر این روندی که مد نظر ماست در تیم ادامه پیدا کند، می‌توانیم شاهد کیفیت خوبی از پارس جنوبی باشیم. هدف تیم ما با توجه به بودجه‌ای که داریم،‌ تنها حضور در لیگ برتر است اما دوست داریم شرایط را بهتر کنیم.

کمالوند درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: ما محروم و مصدوم نداریم و همه بازیکنان را در اختیار داریم.

سرمربی پارس جنوبی جم افزود: من از تبریز نرفتم که برگشته باشم. با توجه به این که خانواده من اینجا هستند،‌ قلب من در تبریز است و به این شهر عشق می‌ورزم ارتباط خوبی داشته و داریم. تیم تراکتور تیم قدرتمندی است و نفرات شاخصی دارد. تراکتور یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.

فصل اولی که من در تراکتور بودم ۴ میلیارد بودجه داشتیم و گران‌ترین بازیکن تیم ۴۰۰ میلیون تومان بود اما توانستیم رتبه هفتم را به دست آوریم و در فصل دوم یک امتیاز تا سهمیه آسیا کم داشتیم. تراکتور نماد ورزش آذربایجان است و امیدوارم با شرایطی که آقای زنوزی ایجاد کرده است این تیم بتواند مقام قهرمانی را به دست آورد.

او ادامه داد: در زمانی که ما در تراکتور بودیم، مهدی کیانی محمد ابراهیمی از لیگ یک به لیگ برتر آمدند. در پارس جنوبی چند بازیکن جوان و خوبی داریم که از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند. نمی‌خواهم بین آن‌ها فرق بگذارم ولی ۵-۴ بازیکن تیم می‌تواند به تیم ملی دعوت شوند و به باشگاه‌های بزرگ‌تر بروند.

سرمربی پارس جنوبی جم در پایان گفت‌: به هر صورت اگر من توانستم یک مربی بزرگ بشوم به خاطر تراکتور بوده است. تراکتور در کلکسیونش یک قهرمانی کم دارد.

تیم پارس جنوبی تیم جوان و باانگیزه‌ای است و من کلا چون اعتقادی به فوتبال دفاعی ندارم، در بازی فردا بسته بازی نخواهیم کرد و امیدوارم یک بازی خوب شاهد باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • K!ng K!ng

      افتخار فوتبال پاکی آقای کمالوند عزیز

    • بدون نام

      یاشاسین اذربایجان

    • بدون نام

      فرقی نمیکتد بغز و بسته تو یکی است بزن زیش بازی میکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج