۹۱۴۵۰۶
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

قاسمپور:

فدراسیون فوتبال به تیم امید و مجیدی ضربه زد

سرمربی اسبق تیم امید ایران گفت: فدراسیون فوتبال به خاطر یک اشتباه، به فرهاد مجیدی به عنوان یک مربی آینده و همچنین به تیم امید آسیب زیادی رساند.

خبرگزاری ایرنا: سرمربی اسبق تیم امید ایران گفت: فدراسیون فوتبال به خاطر یک اشتباه، به فرهاد مجیدی به عنوان یک مربی آینده و همچنین به تیم امید آسیب زیادی رساند.

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگویی با اشاره به استعفای فرهاد مجیدی از هدایت تیم امید، گفت: این اتفاق به خاطر ندانم کاری‌ و عدم انجام کار کارشناسی در فدراسیون فوتبال رخ داد. متاسفانه در فوتبال ایران نگاه مثبتی به تیم های پایه نیست و مسئولان تا زمانی که این تیم‌ها مسابقه نداشته باشند حتی به فکر انتخاب سرمربی نیز نخواهند افتاد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوه انتخاب سرمربی در تیم های پایه به ویژه تیم امید گزینه های مناسب حاضر به قبول هدایت این تیم نیستند. این شیوه مدیریت و انتخاب سرمربی بی تردید ما را به المپیک نخواهد رساند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال امید ایران گفت: برای حضور در المپیک و رسیدن به موفقیت باید کار کارشناسانه کرد و هیچ گاه در فوتبال بدون برنامه ریزی نمی توان موفق شد. در تمامی سال‌های گذشته هیچ گاه مسئولان فدراسیون برای این تیم برنامه نداشتند.

وی خاطرنشان کرد: فرهاد مجیدی از بازیکنان خوب ایران بود و برای همه قابل احترام است اما سرمربیگری تیم امید برای او زود بود. مسئولان فدراسیون فوتبال با این شیوه انتخاب سرمربی هم به تیم ملی آسیب رساندند و به هم فرهاد مجیدی را سوزاندند.

قاسمپور اظهار داشت: امیدوارم مسئولان فوتبال کشور یک بار برای همیشه به فکر این تیم باشند و برای آن برنامه ریزی کنند. با این شرایط هیچ گاه نباید انتظار موفقیت از تیم امید داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مجیدی تیم دسته سه هم براش زیاده حالا چیش ضربه خورده

    • بدون نام

      شکستی دیگر

    • حمید

      نریم المپیک مگه چه اتفاقی میوفته،،تو ایران کدوم مسئول به مردم جواب پس میده که فوتبالیا دومیش باشن،مگه دوره های قبل نرفتیم کسی بازخواست شد؟؟؟متاسفانه اینجا ایرانه

    • بدون نام

      البته به کمک استیلی و کمیته فنی

    • بدون نام

      باند استیلی تیم امید را نابود می کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج