۹۱۴۵۲۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیروزی قاطعانه آرسنال در شب تساوی ترابزون

در شب تساوی تیم سیدمجید حسینی، آرسنال پیروزی آسانی به دست آورد.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه هفته دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا، تیم فوتبال آرسنال قاطعانه پیروز شد و ترابزون در حضور ثابت بازیکن ایرانی‌اش به تساوی رضایت داد.

براساس این گزارش، آرسنال در خانه خودش با چهار گل از سد استاندار لیژ گذشت. مارتینلی در دقایق ۱۴ و ۱۶، ویلوک در دقیقه ۲۲ و سبایوس در دقیقه ۵۷ برای میزبان گل زدند.

در دیگر بازی گروه ششم هم اینتراخت فرانکفورت در خانه گیمارش به برتری یک بر صفر رسید. در جدول این گروه، آرسنال شش امتیازی بالاتر از اینتراخت و استاندار لیژ سه امتیازی در رده اول قرار دارد.

در گروه سوم، ترابزون اسپور در شبی که سیدمجید حسینی، ملی‌پوش فوتبال کشورمان را به طور ثابت در اختیار داشت در خانه خود مقابل بازل به تساوی ۲ - ۲ رضایت داد. پارماک در دقیقه ۲۶ و سوسا در دقیقه ۷۸ برای ترابزون و ویدمر در دقیقه ۲۰ و اوکافور در دقیقه ۸۰ برای بازل گلزنی کردند.

در دیگر بازی این گروه، ختافه در خانه کراسنودار ۲ بر یک پیروز شد. در جدول گروه سوم ختافه شش امتیازی بالاتر از بازل چهار و ترابزون یک امتیازی در رده اول است.

در سایر بازی‌ها از گروه اول، سویا در زمین خودش یک بر صفر آپوئل نیکوزیا را برد. در گروه دوم، لوگانو و دیناموکیف به تساوی بدون گل رسیدند و جدال مالمو و کپنهاگن یک - یک خاتمه یافت.

در گروه چهارم، روزنبرگ ۴ بر یک مغلوب میهمانش، آیندهوون شد و اسپورتینگ لیسبون ۲ بر یک به لاسک باخت. در گروه پنجم، سلتیک ۲ بر صفر از سد کلوژ گذشت و لاتزیو در زمین خودش ۲ بر یک رن را از سر راه برداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج