جاباما
۹۱۴۵۳۷
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

کیانوش رستمی؛ همیشه مدعی، همیشه طلبکار

در پایان رقابت های هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری کیانوش دوباره به حرف آمده و درخواست داشته که او را به ایتالیا و سوئیس بفرستند تا بتواند سهمیه المپیک بگیرد.

خبرگزاری فارس: ماجراهای کیانوش رستمی تمامی ندارد. سالار بازنده وزنه برداری که در سه سال اخیر تنها و تنها ناکامی درو کرده و تپه ای دست نخورده باقی نگذاشته، حالا دوباره به دنبال سهم خواهی است.

همو که چندین سال است سقوط آزاد را آغاز کرده و با تمامیت خواهی ورزش قهرمانی را عرصه ای برای کارآفرینی خانوادگی کرده تا یک توریست از خزانه بیت المال حقوق بگیرد، نامی برای خود دست و پا کند و بسان مارکوپولو دور دنیا را سفر کند، حالا قصد دارد خان داداش را به یک سفر اروپا هم مهمان کند تا اروپا ندیده بازنشسته نشود!

کیانوش رستمی؛ همیشه مدعی، همیشه طلبکار

رستمی بعد از اوت در مسابقات جهانی پاتایا که نتیجه تصمیمات غلط برادری بود که به عمرش حتی دست به میله هالتر نزده و با انصراف از وزنه زدن در حرکت دوضرب، سکوی جهانی را از ایران سلب کرد، بعد وزنه زدن در هفته نخست رقابت های لیگ برتر وزنه برداری که ادعای او را مبنی بر مصدومیت باطل کرد، حالا دوباره به حرف آمده و مطالبه سفر سوئیس و ایتالیا را دارد.

کیانوش رستمی در رقابت های هفته نخست ترکیب تیم ایران مال با مجموع 385 کیلوگرم در دسته 96 کیلو صدرنشین شد. وزنه ای که می توانست در پاتایا ایران را نایب قهرمان جهان کند اما آقای سالار با خودخواهی مصدومیت دروغین را بهانه کرد تا سکو را فدای ادعاهای خود کند.

حالا و در پایان این رقابت ها کیانوش دوباره به حرف آمده و درخواست داشته که او را به ایتالیا و سوئیس بفرستند تا بتواند سهمیه المپیک بگیرد.

باید از آقای ناکام این سال های وزنه برداری سئوال کرد که وقتی در مهمترین مسابقه وزنه برداری یعنی مسابقات قهرمانی جهان که مهمترین گزینشی سال منتهی به المپیک هست، ناکام بوده ای و برای بار سوم متوالی اوت کرده ای، چه تضمینی وجود دارد در رقابت های پیش رو این اتفاق دوباره رخ ندهد و در اوت کردن پوکر نکنی؟!

رستمی می گوید که وظیفه او فقط تمرین و کسب افتخار است و فدراسیون وظیفه دارد که تشریفات رجیستر و هماهنگی سفرها و مسابقات را انجام دهد.

باید از آقای بازنده پرسید فدراسیون فقط وظیفه دارد در خدمت شما باشد که شما هر زمان که دوست داشتی به اردو بیایی، فاکتور سیصد میلیونی بیاوری، برادرت را در قالب مربی جا بزنی و پرواز فرست کلاس بخواهی و در انتها به مسابقات بروی و اوت کنی؟

اما مهمترین جمله و ادعای آقای سالار آنجاست که می گوید: «کیانوش رستمی را از دست بدهیم، چه کسی را جایگزین کنیم؟» ادعایی بس گزاف و بزرگ که بعید است حتی ابرستاره هایی نظیر اوسین بولت، مایکل فلپس و یا لاشا تالاخادزه در همین وزنه برداری انجام داده باشند.

ورزش همیشه محلی برای ظهور و بروز پدیده ها و ابرستاره هاست و دنیای ورزش هیچگاه برای پایان بزرگترین ابرستاره هایش سوگواری نکرده چرا که همیشه ستاره های تازه در راهند.

ستاره هایی که چنان می درخشند که حتی خاطرات دست نیافتنی امثال بولت و فلپس فراموش می شوند و رکوردهایی که یکی پس از دیگری فرو می ریزند.

بنابراین برای جانشینی امثال کیانوش رستمی و بزرگتر از رستمی هیچ دغدغه ای وجود ندارد. آنهم کیانوشی که مدتهاست هیچ مدال و موفقیتی کسب نکرده و مهمترین نتیجه ای که گرفته، هت تریک اوت است!

کاش کیانوش رستمی از این سقوط آزاد درس بگیرد، منم منم ها و ادعاهایش را کنار بگذارد و مطالبات بی جا و بیهوده را فراموش کند و به مسیر اصلی بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید محمد صادق

      چقدر اخذ کردید تا نام او را خراب کنید !

    • بی نام

      خدا آدم های مغرور زمین می‌کنه .تو صورتش چقدرغرور مشخصه.

    • بدون نام

      آزموده را آزمودن خطاست .
      قهرمانی آسیا وجهان عمدا خوش اوت کرد تا مارکوپولو بشه همه اینو میدونن

    • پرسپولیس کبیر

      اینم مسخره کرده خودشو،آقا کسی که میخواد جزء تیم ملی باشه باید با تیم تمرین کنه،افتاااااااد

    • بهزاد

      بره گم شه فقط ادعا دارن اینا

    • بدون نام

      فکر کنم این متن رو چند روز پیش هم گذاشته بودید که با واکنش منفی خیلی‌ها مواجه شد چرا دوباره و بدون ثبت نظرات قبلی متن گذاشته شده و شما چه هدفی از تخریب یک قهرمان جهان و المپیک که هنوز میتونه سالها افتخارآفرینی کنه دارید؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      بچه پررو

    • بدون نام

      مقصر سازمان ورزش هست که بیش از حد بهش امتیاز دادند، مدال خوب است اما نه باهرقیمتی !
      باید بندازنش بیرون این متکبر را

    • بدون نام

      خیلی باحال خودته انداختی زمین کلی خندیدیم بهت پفک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج