جاباما
۹۱۴۶۳۵
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

برخورد قاطع پلیس با مخلان امنیت مردم

فرمانده نیروی انتظامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران درخصوص هوشمندسازی پلیس، جانفشانی و شهادت ۱۳ هزار مأمور ناجا برای تأمین امنیت و آرامش مردم و همچنین اقدامات برجسته درخصوص توسعه انضباط اجتماعی، کاهش جرایم، افزایش کشفیات و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، توضیح داد.

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران درخصوص هوشمندسازی پلیس، جانفشانی و شهادت ۱۳ هزار مأمور ناجا برای تأمین امنیت و آرامش مردم و همچنین اقدامات برجسته درخصوص توسعه انضباط اجتماعی، کاهش جرایم، افزایش کشفیات و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، توضیح داد.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی همزمان با دومین روز از هفته ناجا در نماز جمعه تهران حضور یافت.

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه تهران با درود بر شهدای انقلاب اسلامی و روح بلند و ملکوتی امام شهیدان و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای، با تبریک هفته ناجا، اظهار داشت: شعار امسال نیروی انتظامی، «پلیس هوشمند امین مردم» است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: اگر بخواهیم بیشترین خدمت را با سرعت و دقت بیشتر به مردم عزیز ارائه دهیم باید از ظرفیت و توانمندی بالا برخوردار شویم؛ به حمدالله نیروی انتظامی بعد از انقلاب اسلامی رشد خوبی داشته است و در هر دهه گام‌های موثری را برداشته است.

سردار اشتری افزود: امروز به یاری خداوند متعال و به همت همکاران ما به سمت پلیس هوشمند گام برمی‌داریم.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: در بحث هوشمندسازی، گام‌های خوبی را در تهیه زیرساخت‌ها و تأمین نیازهای اولیه برداشته‌ایم و در موضوع فناوری و اطلاعات نیز اقدامات مناسبی در دست اقدام است؛ همچنین در بحث توانمندسازی کارمندان و حرفه‌ای کردن آنها، برنامه‌ای مناسب داشته‌ایم و انشاءالله درصددیم که هوشمندسازی پلیس طی سه سال آینده محقق شود.

وی با بیان این مطلب که ناجا، پناه و امین مردم است، تأکید کرد: پلیس حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم و ارزش‌های دینی و ملی کشور است.

این مقام ارشد نیروی انتظامی کشور با اشاره به عملکرد جهادگونه پلیس و تعبیر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مجاهد فی‌سبیل‌الله بودن مأموران نیروی انتظامی، اظهار داشت: نیروی انتظامی در دفاع مقدس و بعد از آن، ۱۳ هزار شهید را تقدیم انقلاب، مردم و نظام اسلامی کرده است و آماده است برای امنیت و آرامش آنها جانفشانی کند.

وی گفت: امروز مقابله با هرگونه ناهنجاری و ناامنی اولویت کار ما هست.

سردار اشتری به نظر سنجی‌های صورت گرفته پرداخت و گفت: نظرسنجی‌هایی که صورت گرفته است، نشان داد که اعتماد مردم روز به روز به نیروی انتظامی افزایش یافته است؛ بنابراین ما خود را به عنوان امین مردم دانسته و وظایف خود را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم اقدامات موثرتری در راه خدمتگزاری به مردم و تأمین امنیت آنها برداریم.

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: پلیس با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به خطر بیندازند با شدت برخورد خواهد کرد.

سردار اشتری با تأکید بر این مطلب که ناجا همواره در حال دفاع است و هیچ وقت دفاع را تمام شده نمی‌‌داند، تصریح کرد: نیروی انتظامی برای تأمین امنیت مردم خود را خادم آنها می‌داند و هیچ تفاوتی بین افراد قائل نیست؛ فارغ از اینکه فردی مسلمان است یا غیرمسلمان، عمل می‌کند چرا که برای نیروی انتظامی این مسائل ملاک نیست.

وی افزود: کسانی که بر مدار قانون حرکت کنند حتما مورد حمایت نیروی انتظامی هستند و برعکس اگر کسی بخواهد امنیت را بر هم زند حتما با آنها برخورد لازم را خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی تأکید کرد: امروز نیروی انتظامی با اقدامات برجسته در موضوعات امنیتی و توسعه انضباط اجتماعی از جمله کاهش جرایم، کاهش تلفات جاده‌ای و افزایش کشفیاتریال رتبه مناسبی را به خود اختصاص داده است؛ ما نسبت به سال گذشته کاهش جرایم و افزایش کشفیات را داشته‌ایم.

وی گفت: در مبارزه با باندها و شبکه‌های مواد مخدر توفیقات خوبی را کسب کرده‌ایم؛ البته باید گفته که همه دستگاه‌های نظامی، امنیتی و قضایی در این زمینه به ما کمک کردند.

فرمانده ناجا با اشاره با افزایش کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته،‌تصریح کرد: برخورد با خرده‌فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر شدت یافته است؛ همچنین شناسایی و جمع‌آوری معتادان متجاهر افزایش داشته است.

این مقام ارشد نیروی انتظامی به بحث برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی اشاره و بیان کرد: پلیس در موضوع برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، قدم‌های خوبی برداشته و اقدامات خوبی را نیز در دست اجرا دارد؛ پلیس با کمک مردم خوب عمل کرده و تأثیر آن را هم شاهد بوده‌ایم.

وی در ادامه صحبت‌های خود به موضوع تصادفات اشاره و بیان داشت: در تصادفات درون و برون جاده‌ای گام‌های موثری را برداشته‌ایم؛ البته دستگاه‌های مسؤول هم ورود پیدا کرده‌اند اما امیدواریم با همت بیشتر و برنامه‌ریزی‌های بهتری که خواهیم داشت کاهش تلفات را شاهد باشیم.

سردار اشتری به سهم مردم در کاهش تصادفات اشاره و اعلام کرد: ان‌شاءالله با همکاری مردم و دستگاه‌های مختلف، پلیس می‌‌تواند گام‌های موثری را در کاهش تصادفات بردارد چرا که مشارکت مردم، نهادها و دستگاه‌ها با نیروی انتظامی وضعیت مناسب‌تری را برای ما رقم خواهد زد.

وی از مردم درخواست کرد که در حوزه‌های مختلف همکاری گسترده‌تری با پلیس داشته باشند و مأموران پلیس را فرزندان خود بدانند.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود به همکاری مردم در حوزه‌های مختلف از جمله اجتماعی، فرهنگی‌ و اقتصادی با پلیس اشاره و تصریح کرد: هرچقدر دستگاه‌های دولتی در این‌ حوزه‌ها به پلیس کمک کنند، تأثیر موثرتری را در امنیت و آرامش مردم خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: باید آحاد مردم و همه مسؤولین و دست‌اندرکاران بدانند که مأموران پلیس به صورت شبانه‌روزی در راه امنیت تلاش می‌کنند و باید در این زمینه به نیروی انتظامی کمک کنند؛ البته نیروی انتظامی با داشتن کارکنان خدوم و مجاهد و با برنامه‌ریزی و تدبیر و تجهیزات مناسب سعی کرده به تمام وظیفه خود به طور کامل عمل کند تا هیچ کاری بر روی زمین نماند.

وی افزود: با عنایت خداوند و همت عالی همکارانم در اقصی نقاط کشور در مرزها، شهرها و روستاها نگذاشته‌ایم گوشه‌ای از توقعات مردم از ما بر زمین بماند؛ اما حتما نیاز داریم که مسؤولان و دستگاه‌های مختلف دولت محترم همه کمک کنند تا ما به اهداف نیروی انتظامی که برگرفته از اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی ایران است دست یابیم.

سردار اشتری گفت: گام‌های بلندی برداشته‌ایم تا بتوانیم به پلیس تراز جمهوری اسلامی ایران نزدیک شویم؛ در این راستا از نیروهای توانمند و حرفه‌ای نیز برخوردار هستیم.

وی در خاتمه از همکاری مردم با پلیس و همچنین تلاش مأموران ناجا در اقصی نقاط کشور تشکر و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تمام قدرت با تکیه بر الطاف الهی نمی‌گذارد که خدشه‌ای بر امنیت کشور وارد شود؛ پلیس با تمام وجود برای خدمتگزاری در عرصه‌های مختلف حاضر خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مخل امنیت اختلاس ودزدی دروغ وعوام فریبی هست

    • بدون نام

      من ا..التوفیق

    • جواد مقدم

      سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده پلیس کشور ، ضمن تبریک دوباره به مناسبت سیزدهم مهرماه روز نیروی اتتظامی ، مقام شهدای نیروی انتظامی را ارج می نهیم و توفیق خدمت روز افزون آن نیرو را جهت حفظ آرامش و امنیت مردم عزیز از خداوند خواستاریم .

    • جواد مقدم

      سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده پلیس کشور ، ضمن تبریک دوباره به مناسبت سیزدهم مهرماه روز نیروی اتتظامی ، مقام شهدای نیروی انتظامی را ارج می نهیم و توفیق خدمت روز افزون آن نیرو را جهت حفظ آرامش و امنیت مردم عزیز از خداوند خواستاریم .

    • بدون نام

      متاسفانه پلیس هیچ برخوردی با کسانی که از طریق فضولی و امر و نهی کردن به مردم امنیت آنها را به خطر می‌اندازند نمیکند و در مواردی حتی خود ماموران اقدام به این کار میکنند و تشویقی هم میگیرند

    • بدون نام

      سردار بفکر نیرو هم باشید حقوق مسکن

    • بدون نام

      بهترین راه مبارزه با مفسدین و خلافکاران علاوه برا مجازاتهای سخت باید عوامل جرم زا و فساد زا ریشه یابی شود . ی جوون 20 تا سی ساله که از بدو تولد شرور و جانی نبود کل جامعه باعث بوجود امدن خلاف و خلافکاران میشن و باید اول جامعه اصلاح بشه

    • م

      اقای فرمانده نیروی انتظامی چرا از سال ۹۳ نه سود سهام مهرگان داد ه اید نه اصل پول پرسنل چه شاغل و بازنشسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج