۹۱۴۶۴۸
۱۳ نظر
۵۰۱۱
۱۳ نظر
۵۰۱۱
پ

دستگیری اعضای باند اختلاس در بوشهر

فرمانده انتظامی بوشهر گفت: اعضای باند چهار نفره‌ای که با سند سازی در پروژه‌های دولتی استان اختلاس می‌کردند، دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده انتظامی بوشهر گفت: اعضای باند چهار نفره‌ای که با سند سازی در پروژه‌های دولتی استان اختلاس می‌کردند، دستگیر شدند.

سردار خلیل واعظی روز جمعه افزود: پلیس از طریق تماس‌های مردمی مطلع شد در یک سازمان دولتی از طریق سندسازی و دستکاری در عدد و رقم‌های پروژه‌ها، بیت المال حیف و میل می‌شود.

وی بیان کرد: با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی استان گروه مجرب از کارآگاهان مبارزه با جرایم اقتصادی در چند ماه تحقیقات میدانی و بررسی‌های تخصصی زاویه‌های پنهان این اقدام‌های مجرمانه را روشن کردند.

واعظی ادامه داد: در تحقیقات کارآگاهان پلیس مشخص شد در سال‌های ۹۳ و ۹۴ در اجرای پروژه‌های عمرانی در ۲ شهر شمالی استان بوشهر گروهی متقلب با سند سازی، ثبت ارقام غیر واقعی هزینه‌کردها، تغییر در حجم خاکبرداری، خاک ریزی و فاصله محل خاک، حقوق بیت المال را به نفع خود تضییع کرده‌اند.

او افزود: در این مورد برخی از کارکنان خدوم و مسئولیت شناس شاغل در این پروژه‌ها که پس از اطلاع از اقدام مجرمانه مدیران پروژه، موضوع را از طریق حراست و مدیران ارشد این دستگاه اجرایی اطلاع رسانی کرده بودند، با تهدید به اخراج یا جابه جایی محل خدمت مجبور به سکوت می‌شدند.

واعظی بیان کرد: در بررسی اسناد و مدارک ۲ پروژه در یکی ۹۵۰ میلیون ریال و دیگری ۲.۵ میلیارد ریال اختلاس و جعل سند اثبات شده است.

وی یادآور شد: در این زمینه چهار نفر دستگیر شدند که یکی از دستگیر شدگان از کارکنان رسمی دولت و ۳ نفر دیگر از مهندسان ناظر و مشاوران پروژه‌های مرتبط با این اداره دولتی هستند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پیش بینی می‌شود میزان اختلاس و تعداد متهمان این پرونده به ۲ تا ۳ برابر آنچه تاکنون اثبات شده است، افزایش یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مبارکه

    • سلطان

      به حراست ومدیران ارشد گزارش میدادند وبعد تهدید به اخراج میشدند یعنی حراست ومدیران همه به هم اینجا نمک گندیده البته کل کشور همینه.

    • بدون نام

      خدا قوت دلاور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایران،ایران عزیز متاسفیم که هرروز در وجودمقدس تو اختلاس صورت میگیره واختلاسگران فراوان باعث نابودی و بی اعتباری تو میشن.

    • بدون نام

      فقط دزدهارادستگیرکنیدچون این همه اختلاسگرهاازجمعیت داخل کم میشوندچون همه بااختلاسی که کردند میرن انطرف اب. پس کارشون نداشته وجمعیت راکم نکنید اینانخبگان هستندحیفه بروند

    • بدون نام

      اینجا هم مقصر دشمنان خیالی هستن . دشمن تو کشور خودمونه . این چه اقتصادیه که هر ننه قمری میتونه اختلاس کنه . باید اقتصاد بقدری مدرن باشه که اگر جایی یک ریال اختلاس بشه نهادهای ناظر فوری متوجه بشن ولی افسوس وقتی متوجه دزدی میشن که دزدان رفتن کانادا

    • بدون نام

      با پولهای اختلاش شده میشد پنج بار کل کشور را خراب کنی و از اول ی کشور مدرن ساخت . اندکی تفکر و ی کم هم حساب کتاب هم بلد باشی میشه حساب کرد

    • بدون نام

      این اختلاسهایی که اعلام میشه یکی از میلیونها احتلاسه . دیگه خودتون حساب کنید که چه خبره . جالبترین قسمت اختلاس اینه که فقط اعلام میشه که اختلاسگران بازداشت شدن ولی معلوم نشده که پولهای اختلاس شده تکلیفشون چی شد

    • B . N

      اختلاس درایران حتما درآینده بیشترخواهدشد دلیلش هم خیلی واضع هستش چونکه جرم چندان سنگینی برای اختلاس کننده ها داده نمیشه فوقش چندماهی میره زندان بعدش تشریف میاره بیرون وبااون پولهای اختلاس تاآخرعمرش درآرامش خاطرزندگی میکنه .

    • بدون نام

      تو شهر کوچیک ما یکی از اعضای شورای شهر قبل از انتخاب شدن ی زندگی معمولی داشت ولی بعد از چهار سال یهویی میلیارد شد با کلی ملک و خونه و مغازه یعنی تا چند نسل بعدش را بیمه کرد . در ضمن شهر ما شهری کوچک با درامد اندک . خودتون شهرهای بزرگ را حساب کنید

    • عطا نظری

      اگر ایرا با خارج موزاکره کنه خوبه

    • بدون نام

      آیا این همه اخبار اختلاس واسه یک ملت مسلمان ننگ به حساب نمی آید. ودیگر مردم به همه مسئولان رده بالا اعتباری برای مملکت داری قائل نیستند.

    • بدون نام

      بیشترین قاچاق کشور هم از بوشهر انجام میشه خواهشا گزارشی در موردش منتشر کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج