۹۱۴۶۶۱
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

مدیرروستا: مجیدی باید تا آخر پای کار بماند

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید باید فرهاد مجیدی به تیم ملی امید بازگردد.

خبرگزاری ایسنا: پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید باید فرهاد مجیدی به تیم ملی امید بازگردد.

علی‌اصغر مدیرروستا، پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران درباره استعفای فرهاد از مربی‌گری تیم ملی امید فوتبال گفت: ما در اینجا هم فرصت‌سوزی کردیم و هم آدم‌سوزی کردیم. البته این استعفا هنوز تایید نشده اما اگر تایید شود، فرصت بسیار خوبی برای موفقیت تیم ملی امید را از دست داده‌ایم.

او ادامه داد: استعفای فرهاد مجیدی به هیچ عنوان قابل قبول نیست. او قبل از اینکه این مسئولیت را قبول کند باید تمام جوانب مورد نیاز را در نظر می‌گرفت و بعد سرمربی‌گری تیم ملی امید را قبول می‌کرد. اگر هم چنین مسئولیتی را قبول کرده باید تا آخرش پای کار بماند.

مدیرروستا در ادامه اضافه کرد: من یک مسائلی را درباره کمیته فنی‌ای که برای تیم ملی امید تشکیل شده شنیده‌ام و فکر می‌کنم این کمیته از کیفیت لازم برخوردار نیست چون افرادی که در این کمیته حضور دارند امتحان خود را پس داده‌اند و به نظر من در این زمینه هیچ جای کار درست نبوده است. اشخاصی دارند در سطح تیم‌های پایه تصمیم‌گیری می‌کنند که به هیچ عنوان و در هیچ زمینه‌ای ثبات لازم را ندارند و تنها می‌خواهند حرف خود را به کرسی بنشانند.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: باید در این زمینه‌ها کارهایی زیربنایی انجام داد، مثل قوه قضاییه که آقای رئیسی تحولات ریشه‌ای انجام دادند، باید در سطح فوتبال ایران اقدامات ریشه‌ای و پایه‌ای صورت بگیرد.

او درباره این مساله که در شرایط کنونی چه کار باید انجام داد، گفت: به نظر من بهترین راه حل در شرایط کنونی، بازگشت فرهاد مجیدی است. او بالاخره مدتی است که با بازیکنان بوده است و از شرایط تیم باخبر است. اگر او دو دستیار که خودش انتخاب کند به کادرفنی تیم اضافه کند و خودش هم بر کارها نظارت داشته باشد، می‌تواند عملکرد موفقی داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخ مخ نداری

    • بدون نام

      به شرط حذف استیلی و کمیته فنی

    • بدون نام

      بماند که ابروی فوتبال ایران را بیشتر برود

    • بدون نام

      ابروی ایران با خودخواهی استیلی امسال استیلی میروند که خودش نخود هر اشی مکنند

    • بدون نام

      اخه توکوم گوری هستی که نظربدی کی بماند کی برود واقعا برای فوتبال وبزرگهای فوتبال متاسف هستم که امسال این جور ادمهای به ظاهر مربی نظر میدن وخودشونو کارشناس و... جلو میدهند انسان عاقل اخه به مجیدی بز میده بچرونه اخه مربی شده خخخخ وای متاسف این حرفارو گفتم مدیرجان تاییدش کن شاید مجیدی ومدیرروستا ببینه

    • چهار فينال اسيا

      خاله استيلي اگه مربي بود لنگ انتخابش ميكرد...پاكي از جنس بايد جدا ميشد..كه شاه فرهاد كار درست رو انجام داد...فرهاد زو عجله كرد..نبايد از استقلال ميرفت

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      کمیته فنی و مدیریتی ک استیلی رییسش باشه همینه

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      آبروی ایران تواین چهل سال صعود نکردن ب المپیک رولنگیا بردن. چهل ساله این تیم دست لنگیا بود. مایلی کهن بعد عبدی حالاهم استیلی . باند برا خودش تشکیل داد بازیکنایی ک خودش میخاد به مربی تحمیل میکنه دستیاری ک مربی میخاد رو جذب نمیکنه کسی که خودش میخاد رو میخاست جذب کنه. بحث فقط پوله ک درکنار کسانی ک خودش میاره پول بخوره

    • تاجی

      چندین سال است که همین اش وهمین کاسه هست 4سال قبل آقای خاکپور آقای مایلی کهن امسال هم آقای استیلی وآقای کرانچار اگر سرمربی تیم امید ایران آقای کرانچار بود پس چرا آقای استیلی تو کارش دخالت می‌کرد آقای کرانچار همراه تیم تو اردو بود آقای استیلی یه تیم دوم تشکیل داده بود فرهاد مجیدی بهترین کار کرد که استعفا داد مدیر تیم حق نداره تو کار سرمربی دخالت کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج