جاباما
۹۱۴۷۲۶
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

بگوویچ: حق ما مقابل استقلال، باخت نبود

سرمربی تیم فوتبال گل گهرسیرجان گفت:چیزی نیست بگویم حق ما باخت نبود در این بازی، یک فرصت صدرصد گلزنی را از دست دادیم.

خبرگزاری فارس: وینگو بگوویچ بعد از شکست ۲ بر یک مقابل استقلال در نشست خبری گفت: چیزی نیست بگویم حق ما باخت نبود در این بازی، یک فرصت صدرصد گلزنی را از دست دادیم. اشتباه بزرگ از سوی دروازه بان ما هم باعث شد که گل بخوریم بعد از آن هم فرصت هایی برای گلزنی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. از نحوه بازی تیمم راضی هستم.

وی افزود: بازیکنانم تلاش خود را برای موفقیت انجام دادند اما این تلاش کافی نبود من معمولاً از داوری‌ها گلایه نمی‌کنم اما در صحنه‌ای که روی بایرامی خطا شد اگر پنالتی نبود حداقل باید یک ضربه آزاد به سود ما اعلام می‌شد اما داور حتی خطا هم نگرفت. کاری نمی‌توانیم بکنیم فقط باید به آینده امیدوار باشیم و در بازی‌های بعد در لیگ بهتر نتیجه بگیریم.

بگوویچ: حق ما مقابل استقلال، باخت نبود

بگوویچ در مورد نتایج ضعیف این تیم و شایعاتی که پیرامون جدایی وی وجود دارد، گفت:‌ می‌شود بدانم چرا این سؤال را می‌پرسید خیلی کار ساده‌ای است اگر باشگاه به من اعتقاد داشته باشد ادامه می‌دهند و اگر نخواهند جدا می‌شویم. خیلی جالب است که فقط رسانه‌های سیرجانی این سؤال را از من می‌پرسند و به کاری که انجام دادیم احترام نمی‌گذارند. متأسفم.

سرمربی گل گهر در مورد اینکه بعد از گل استقلال انتظار می‌رفت این تیم حمله کند اما باز هم این استقلال بود که دامنه حملاتش را بیشتر کرد، گفت: برنامه ما به این شکل بود که استقلال را جلو بکشیم و ضد حمله بزنیم و دیدید که موقعیت هم ایجاد کردیم. در دقایق آخر هم ریسکی بازی کردیم اما کافی نبود.

وی در پایان در مورد ادامه فعالیتش در گل‌گهر گفت: به این موضوع مطمئنم که می‌توانیم نتیجه بگیریم. سال قبل هم همین مشکل را داشتیم و نتیجه نگرفتیم اما در آخر نتیجه گرفتیم. هر مربی یک روز باید آمادگی این کار را داشته باشد و این پایان دنیا نیست.

یک مربی حرفه‌ای فوتبال هستم و اگر باشگاه بداند که به درد هم نمی‌خوریم جشن گودبای پارتی برگزار می‌کنیم،در هر شرایط با باشگاه دوست خواهم بود. فقط کسانیکه کنار ما بودند دیدند که چقدر برای تیم زحمت کشیدیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دقیقا

    • احسان

      درست میگی بکویچ عزیز، دروازبانت قطعا تبانی کرده بود با کبسه حقیر، کیسه کشا میدونستن گل گهر را هم نمیتونن ببرن دروازبانت را خریدن

    • کیسه کشم

      آقا تبریک همه جا دارن شیرینی شربت پخش میکنن، بلاخره کیسه تونس ی تیم داغون را ببره، از شیش تا بازی اسون فقط ی برد دارن خدا ب دادشون برسه بازی با تراکتور و پدیده و سپاهان و...

    • بدون نام

      آقا استفلاق چندمه الان؟ خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج