۹۱۴۷۳۱
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

امام جمعه موقت کازرون :

منافع کازرون در تقسیمات جدید لحاظ شده است

امام جمعه موقت شهرستان کازرون با بیان اینکه منافع مردم کازرون در تقسیمات جدید لحاظ شده است اظهار داشت : مناطقی از شهرستان که وجود آن دغدغه مردم بود در این تقسیمات جدید جزء کازرون است.

ایرنا: امام جمعه موقت شهرستان کازرون با بیان اینکه منافع مردم کازرون در تقسیمات جدید لحاظ شده است اظهار داشت : مناطقی از شهرستان که وجود آن دغدغه مردم بود در این تقسیمات جدید جزء کازرون است.

حجت الاسلام محمد جواد عزمی در نماز جمعه کازرون به مصوبه هیات دولت و تقسیمات کشوری در استان فارس اشاره کرد و افزود: نقاطی از جمله امامزاده سید حسین ، بیشاپور هویت تاریخی کازرون ، دشت برم مناطق جنگلی دهستان انارستان که دغدغه مردم بود در این تقسیمات جزء کازرون است .

امام جمعه موقت کازرون افزود: از دیگر امتیازات داده شده به کازرون ارتقاء فرمانداری کازرون به فرمانداری ویژه است .

خطیب نماز جمعه کازرون در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و قدردانی از تلاش این عزیزان در ایجاد امنیت گفت : پرسنل جان بر کف نیروهای انتظامی بازوی انقلاب اسلامی بشمارمی روند .

حجت الاسلام عزمی به لزوم حل مشکلات مردم کازرون هم اشاره کرد و گفت : امروز نوبت مسئولین استانی و کشوری است که در جمع مردم حضور پیدا کنند و قول‌ها و وعده‌هائی که در گذشته به مردم داده اند پیگیری و عملی کنند .

امام جمعه موقت کازرون با تاکید بر اینکه بعضی از دشمنان تلاش دارند از این موقعیت و احساسات مردم سوء استفاده کنند گفت : دشمنانی که در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران با شکست روبرو شدند امروز در صدد هستند که از این موقعیت پیش آمده بنفع خودشان بهره برداری کنند ، مردم کازرون با این سابقه انقلابی و تقدیم بیش از ۱۳۰۰ شهید سرافراز باید هوشیار باشند و فریب دشمننخورند.

وی در پایان به دغدغه های برای معرفی امام جمعه دائم کازرون هم اشاره کرد و گفت : امیدواریم که با تلاش‌های صورت گرفته بزودی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور امام جمعه دائم کازرون را معرفی نماید .

هیات وزیران در جلسه چهارشنبه دهم مهرماه جاری با ارتقای دو شهرستان و هفت بخش در استان فارس به تحقق این خواسته سالیان گذشته اهالی این مناطق پاسخ مثبت داد.استان فارس پیش از این ۲۹ شهرستان را شامل می‌شد که با افزوده شدن هفت شهرستان جدید،‌ شمار شهرستان‌های آن به ۳۶ شهرستان افزایش یافت تا از این منظر در کشور رکورددار باشد.در جلسه هیات وزیران و با تصمیم دولتمردان، خواسته مردم شهرستان کازرون و مرودشت محقق شد و از این پس، سطح اداره این شهرستان‌ها ارتقا می‌یابد و به صورت فرمانداری ویژه اداره خواهند شد.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۴۲ کیلومتری جنوب غرب شیراز در استان فارس قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یعقوب

      بازم که شهدای گرامی رادلنگران کردی تا مشکلی دراین مملکت پیش میاد فوری مقام شهید رامطرح میکنند اگر این شهدای جانفشان نبودند شماها چکار میکردید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج