جاباما
۹۱۴۷۳۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

نتایج تکمیل ظرفیت پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های گروه علوم پزشکی اعلام شد.

ایرنا: نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های گروه علوم پزشکی اعلام شد.

به گزارش عصر جمعه دانشگاه آزاد، داوطلبان شرکت کننده در این مرحله از تکمیل ظرفیت می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به آدرس http://www.azmoon.org و با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته و کد ملی کارنامه خود را دریافت کنند.

پذیرفته شدگان قطعی این مرحله می توانند در یکی از روزهای یکشنبه و یا دوشنبه ۱۴ و ۱۵ مهر ماه با مراجعه به واحدهای دانشگاهی محل پذیرش نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. مراجعه نکردن در روزهای تعیین شده به منزله انصراف از ثبت نام است.

نتایج تکمیل ظرفیت پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد

داوطلبانی که نتیجه آنها به صورت ذخیره اعلام شده، لازم است در یکی از روزهای یکشنبه یا دوشنبه ۱۴ و ۱۵ مهر ماه با مراجعه به واحد دانشگاهی مربوطه و با تکمیل فرم شماره ۱۵ و دریافت رسید آمادگی خود را برای ثبت نام اعلام کنند. سپس در ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۱۶ مهر ماه به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه تا در صورت تکمیل نشدن ظرفیت با پذیرفته شدگان اصلی و بابرعایت تقدم نمره تا حد ظرفیت از آنها ثبت نام به عمل آید. مراجعه نکردن ذخیره ها در روزهای تعیین شده به منزله انصراف است.

از آنجایی که مطابق مصوبه ۷ مهر ماه شورای سنجش و پذیرش، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی تنها برای رشته / محل های گروه علوم پزشکی انجام شده است؛ لذا برای آن دسته از داوطلبانی که در گروه های علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر و زبانهای خارجی در تکمیل ظرفیت شرکت کرده اند، نتیجه ای اعلام نشده است. این دسته از داوطلبان می توانند با ورود به سامانه اعلام نتایج این مرحله و ارائه اطلاعات حساب بانکی مورد نظر وجه پرداختی خود را برای انتخاب رشته دریافت کنند.

اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش در باره نحوه، چگونگی و مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان روز شنبه ۱۳ مهر ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش منتشر می شود.

به گزارش ایرنا، دانشگاه آزاد روز سه شنبه دوم مهرماه سال ۱۳۹۸ از آغاز انتخاب رشته‌های تکمیل ظرفیت متقاضیان رشته‌های با آزمون خبر داد. اما یک روز پس از انتشار این خبر، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دانشگاه آزاد بدون اخذ مجوز از شورای سنجش و پذیرش دانشجو شروع به انتخاب رشته با عنوان تکمیل ظرفیت کرده است.

پس از این، جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو با حضور محمد مهدی طهرانچی و با دو مصوبه برگزار و توافق شد دانشگاه آزاد فقط در رشته‌های پزشکی روند تکمیل ظرفیت را انجام دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ر ی

      هدفشون پول جمع کردن از مردم بود به خواست خودشون گزینش کردن شکی نیست خود سنجش هم با اون دعواهای زرگری باهاشون یکی بود غیر پزشکی رو هم میپرسیدیم دانشگاه آزاد جواب میداد هست دروغ بود دروغ!!!

    • ر ی

      مثل قضیه استخدام هستش که از همه پول جمع میکنن و موقع پول جمع کردن گزینشی نیست بعدا از کیسه اونایی رو که میخوان در میارن خدایا از این همه بی عدالتی به تو پناه می بریم که تو شنوای بینایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج