۹۱۴۷۴۳
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

غفوری: می‌توانستیم ۵ تا ۶ گل به گل‌گهر بزنیم

وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد پنالتی گل‌گهر سیرجان در دیدار مقابل این تیم، بسیار سختگیرانه اعلام شده است.

خبرگزاری تسنیم: وریا غفوری پس از برتری ۲ بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: خیلی خوب شد که توانستیم پیروز شویم.

وی در مورد پنالتی اعلام شده به سود گل‌گهر در نیمه نخست گفت: آن صحنه را ندیدم، اما پس از اینکه آن را دیدم، متوجه شدم که اعلام پنالتی خیلی خیلی سختگیرانه بود. ما صحنه‌هایی داشتیم که پنالتی خیلی محرزتر بود، اما داور نگرفت. کارشناسان باید درباره این صحنه نظر بدهند.

مدافع تیم استقلال در مورد اینکه اشتباهات داوری بیشتر به ضرر آبی‌پوشان بوده است، تصریح کرد: در این هفته‌ها واقعاً از داوری ضربه خوردیم، اما داوران هم اشتباه می‌کنند. عملکرد تیم ما هم نباید به گونه‌ای باشد که ضربات داوری، ما را از جدول عقب بیندازد. امیدوارم در ادامه فصل قوی‌تر کار کنیم و با تمرین بیشتر، هماهنگ‌تر شویم تا اشتباهات داوری برای ما تأثیرگذار نباشد.

غفوری درباره اینکه نبود هواداران باعث شده بود شاگردان استراماچونی بدون استرس بازی کنند، خاطرنشان کرد: نبود هواداران از این لحاظ خوب بود. بچه‌ها شرایط سختی داشتند و به پیروزی نیاز داشتیم، اما شور و هیجانی هم در ورزشگاه نبود. ما به هواداران نیاز داریم و امیدوارم در تمام بازی‌ها کنار ما باشند تا عملکردی را که دوست دارند، از تیم خود ببینند.

وی در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد با این دو پیروزی، فشار از روی آبی‌پوشان برداشته شده است، بیان کرد: گام‌های خوبی برداشتیم و پس از برتری در جام حذفی، یک بازی را در لیگ برتر بردیم. اکنون یک تعطیلی خوب در پیش داریم که می‌توانیم با تمرین بهتر، شرایط خوبی پیدا کنیم.

باید در این چند روز کار کنیم و مهاجمان ما زحمت بکشند. ما باید از فرصت‌های گلزنی خود استفاده کنیم، چون گلزنی، استرس تیم را کم می‌کند و پس از گلزنی می‌توانیم بهتر بازی کنیم.

کاپیتان تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که چرا این تیم پس از گلزنی، گل می‌خورد، تصریح کرد:‌ جریان این بازی متفاوت بود. پنالتی گل‌گهر خیلی سختگیرانه بود و کل بازی دست ما بود.

ما موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم و می‌توانستیم به راحتی پنج تا شش گل بزنیم، اما فرصت‌سوزی چنین اجازه‌ای به ما نداد. استرس قطعاً در تیم وجود دارد، اما امیدوارم در ادامه عملکرد بهتری داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • باشت و باوی

      چرت وپرت نگو به لطف داور بازی را بردید

    • بهروز حسین پور

      آره عزیزم ۵.۶تا نزدین ۷.۸تا هم نخوردین

    • بهروز حسین پور

      مفت خور

    • احسان

      چی زدی وریا،، همون دوتا هم که زدید ب لطف گند زدن دروازبان شون بود و خطا نگرفتن داور برا گل دوم،،، ده روز هم بازی میگردید آگه دروازبانشون دروازبان بود گل نمیتونسیذ بزنید

    • احسان

      چی زدی وریا،، همون دوتا هم که زدید ب لطف گند زدن دروازبان شون بود و خطا نگرفتن داور برا گل دوم،،، ده روز هم بازی میگردید آگه دروازبانشون دروازبان بود گل نمیتونسیذ بزنید

    • بدون نام

      والا به عنوان طرفدار تیم تاج من که چیز خاصی ندیدم بازیتون حال بهم زن و ملال آوره

    • بدون نام

      والا به عنوان طرفدار تیم تاج من که چیز خاصی ندیدم بازیتون حال بهم زن و ملال آوره

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      اون پنالتی نبود خطای مهاجم روی بازیکن استقلال بود .مهاجم تکل بدی زد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج