۹۱۴۸۴۵
۱۰۹ نظر
۵۰۸۷
۱۰۹ نظر
۵۰۸۷
پ

قتل تازه داماد در دسیسه‌ی عروس ۲۰ روزه

تازه عروس با همدستی برادر شوهرش و با ضربه‌های مهلک چکش، داماد را کشت.

روزنامه خراسان: دخترجوان هنوز ۲۰ روز از عروسی اش نگذشته بود که خیانت کرد و برای رهایی از دست زندگی اجباری با داماد توطئه هولناکی کرد.

تراژدی تلخ

اوایل تابستان سال ۹۶ فریاد‌های کمک خواهی نوعروس ۲۰ ساله‌ای به نام اعظم در یکی از محله‌های شهریار پیچید.

این زن فریاد می‌کشید همسرش کشته شده است.

همسایه‌ها وقتی وارد خانه تازه عروس شدند یکی از وحشتناک‌ترین صحنه‌های جنایی را دیدند.

جسد داماد ۲۲ ساله به نام عزیز در گوشه‌ای از خانه روی زمین افتاده بود و جمجمه سرش با ضربات وحشتناکی شکافته شده بود.

دقایقی بعد ماجرای کشته شدن تازه داماد به پلیس مخابره شد و ماموران در قتلگاه مردجوان به تجسس‌های میدانی دست زدند.

با دستور قضایی جسد خونین تازه داماد به پزشکی قانونی منتقل شد و همزمان تحقیقات کلید خورد.

عروس ۲۰ روزه

ماموران پیگیر ماجرا شدند و دریافتند عزیز و همسرش فقط ۲۰ روز از جشن ازدواج شان گذشته بود و در خانه پدری عزیز زندگی مشترک شان را آغاز کرده بودند که تازه داماد در غیاب پدر، مادر و برادرش کشته شده است.

پلیس در نخستین گام از تحقیق‌ها به پرس و جو از اعظم پرداخت. وی گفت: من و خانواده ام در افغانستان زندگی می‌کردیم تا این که پدر و مادر عزیز به خواستگاری ام آمدند و خانواده‌ها توافق کردند تا ما با هم ازدواج کنیم. من همراه پدر و مادر عزیز به تهران آمدم و ما با هم عقد کردیم و در خانه پدر شوهرم ساکن شدیم.

وی ادامه داد: آن روز پدر، مادر و برادر شوهرم در خانه نبودند. من برای خرید بیرون رفته بودم، اما وقتی برگشتم متوجه شدم شوهرم کشته شده است.

فرار عروس خانم

در حالی که تحقیق از دیگر اعضای این خانواده ادامه داشت پلیس دریافت اعظم به طرز مشکوکی ناپدید شده است. در بررسی‌ها روشن شد وی با کمک خواهرش و همچنین برادر شوهرش به نام عظیم به افغانستان گریخته است.

راز پلید

فرار تازه عروس سرنخ تازه‌ای را به پلیس داد و مشخص شد احتمالا اعظم و برادرشوهرش رازی پلید در سینه پنهان دارند.

بازداشت همدستان عروس

در تجسس‌ها مشخص شد که خواهرعروس و برادر داماد می‌دانند اعظم کجا پنهان شده است و همین کافی بود تا هردوی این زن و مرد بازداشت شوند.

بازگشت به ایران

با دستگیری این زن و مرد، خانواده اعظم که تازه عروس را در افغانستان پنهان کرده بودند وی را به ایران برگرداندند.

اعظم پس از دستگیری در خاک ایران درحالی که می‌دانست پلیس به دخالت وی در قتل تازه داماد پی برده است پرده از جنایت خانوادگی برداشت.

قتل تازه داماد در دسیسه‌ی عروس ۲۰ روزه

اعتراف

عروس ۲۰ روزه در بازجویی‌ها درحالی که گریه می‌کرد، گفت:من قبل از ازدواج با عزیز هرگز او را ندیده بودم. وقتی به ایران آمدم متوجه شدم او اعتیاد دارد. شوهرم از همان روز اول ازدواج مرا کتک می‌زد و با من بد رفتاری می‌کرد، اما برادر شوهرم مرد مهربانی بود که همیشه از من طرفداری می‌کرد. او خوش قیافه و خوش تیپ‌تر از شوهرم بود به همین دلیل دلبسته او شدم. در این چند روز متوجه شدم که او هم به من علاقه‌مند شده است. به همین خاطر من و برادر شوهرم برای این که از زندگی جهنمی خلاص شوم نقشه قتل عزیز را کشیدیم.

وی در تشریح جزئیات جنایت گفت: آن روز شوهرم از سر کار به خانه آمد و من داروی خواب آوری را که برادر شوهرم به من داده بود داخل غذای او ریختم و به او خوراندم. وقتی شوهرم به خواب عمیقی فرو رفته بود با چکش بالای سرش رفتم و چند ضربه به سر او زدم. شوهرم زنده بود و نفس می‌کشید که برادر شوهرم سر رسید و چند ضربه دیگر به او زد. ما هر دو طبق نقشه خانه را ترک کردیم و چند دقیقه بعد من دوباره به خانه برگشتم و با داد و فریاد همسایه‌ها را مطلع کردم. ما هرگز فکر نمی‌کردیم ماجرا به این زودی برملا شود.

اعتراف برادر داماد

عظیم که باور نداشت راز پلیدش فاش شود وقتی دید عروس خانم او را هم لو داده است در بازجویی‌ها گفت: من می‌دانستم برادرم معتاد و بداخلاق است! وقتی اعظم با عزیز ازدواج کرد من اصلا او را نمی‌شناختم تا این که دیدم چقدر کتک می‌خورد گریه هایش را می‌دیدم، دلداری اش می‌دادم و سعی می‌کردم برادرم را آرام کنم تا این که مهرش به دلم نشست. می‌دانستم کار بسیار اشتباهی است، اما من عاشق اعظم شده بودم و، چون چاره‌ای نداشتیم و باید از دست عزیز خلاص می‌شدیم تصمیم به قتل گرفتیم هردو ضربه زدیم و قرار بود وقتی آب‌ها از آسیاب می‌افتد به بهانه این که عروسمان نیاز به تکیه گاه دارد من خواستگارش شوم و با هم خوشبخت باشیم.

ابراز پشیمانی

عروس جنایتکار و برادرشوهرش در مرحله دادسرا مرتب ابراز پشیمانی کردند و انگیزه شان را تنها رفتار بد داماد دانستند و خواستار بخشش شدند.

رهایی از قصاص

پرونده جنایت خانوادگی با صدور کیفرخواست درحالی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد که اولیای دم اعلام گذشت کردند و اعظم و عظیم از مجازات قصاص رهایی یافتند.

بنابه این گزارش؛ قرار است تازه عروس و برادرشوهرش به زودی از جنبه عمومی جرم به اتهام مشارکت در قتل محاکمه شوند.

تحلیل کارشناس

فرار از موقعیت‌های زندگی

دکتر ابراهیم اندرخورا جامعه شناس و استاد دانشگاه
ازدواج یکی از مهم‌ترین تصمیم‌های زندگی هر فردی به شمار می‌رود که می‌تواند به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه باشد در ازدواج آگاهانه دو طرف اولویت‌های انتخاب را از قبل تعیین می‌کنند و در یک فرایند تعریف شده ارتباطی انتخاب محقق می‌شود و زندگی شکل می‌گیرد. در ازدواج‌های ناآگاهانه که عوامل زیادی بر آن تاثیر می‌گذارد عواملی، چون تعصبات و باور‌های غلط، فرار از موقعیت‌های زندگی و... که فرد بدون در نظر گرفتن اولویت‌های شخصی انتخاب همسر تصمیم به آغاز زندگی مشترک می‌گیرد طبیعی است فردی که زندگی ناخواسته‌ای را آغاز می‌کند حسرت و پشیمانی و اضطراب را در زندگی خود تجربه خواهد کرد.

در این پرونده با توجه به سن شناسنامه‌ای، مدت زمان شکل گیری زندگی مشترک و نبود آشنایی قبل از ازدواج عوامل زیادی را می‌توان بررسی کرد، اما مهم‌ترین آن جهل وناآگاهی و درگیر شدن با موضوع ناخواسته‌ای که هرگز به نتایج آن فکر نشده بوده بسیار پیش می‌آید که افراد با توجه به این که قبل از ازدواج دوره آشنایی را طی کرده اند بر اساس خروجی و اطلاعات مربوط به این دوره با هم ازدواج می‌کنند فارغ از این که اولویت‌های زندگی مشترک بسیار متفاوت‌تر از نکاتی است که در دوره آشنایی شکل می‌گیرد.

هر نوع خیانت به عوامل و متغیر‌های زیادی بستگی دارد و نباید آن را به صورت تک وجهی و تک عاملی بررسی کرد شاید این اقدام یک نوع اعتراض، خودآزاری، خودفریبی و سرکشی نسبت به اصول تحمیل شده باشد، زیرا برای پشیمان شدن و وجود یک ارتباط جدید طبیعتا زمان بیشتری نیاز است.

آن چه که واقعیت دارد این نکته مهم است که وقتی اخلاقیات در محیطی رنگ می‌بازد آسیب‌های مختلف در حوزه‌های خانوادگی و اجتماعی توسعه می‌یابد به همین منظور هر چه جایگاه اخلاق به مفهوم خوب رفتار کردن و داشتن رفتار‌های مثبت توسعه یابد امنیت اجتماعی و خانوادگی و حتی امنیت روانی توسعه می‌یابد و مفاهیم آزار دهنده‌ای مانند خیانت در حوزه‌های مختلف رنگ می‌بازد و آسیب کمتری را تحمیل می‌کند.

برخی افراد از ترس طلاق و جدایی ترجیح می‌دهند در همان زندگی بمانند و در کنار زندگی مشترک خود دست به خیانت بزنند یا از سرانجام اتفاقاتی که قرار است برای شان رخ دهد بی خبر هستند در حالی که انتخاب طلاق بهترین راهکار در ازدواج‌های ناآگاهانه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سهیل..زاهدا

      لعنت به هردوتاتون ...شمااسم شاه مقصود شیرپنجشیرراهم زیرسوال بردید..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رفتار های این افغانیهای جنایتکار اصلا با فرهنگ پر مهر ایرانیها ساز گار نیست‌تینها را هر چه زودتر بیرون بریزید

      • بدون نام

        بیشتر جمعیت افغانستان و تاجیکها تشکیل میدن به شدت هم عقده ای هستن نسبت به ایران و خبر مرگشون با اینکه کشور به نام خودشون دارن (تاجیکستان ) به جای اونجا به ایران مهاجرت میکنن

      • بدون نام

        خخخخخخ فرهنگ پر مهر ایرانیها
        بسه بابا توهم زدی
        بار پای افغانی وسط اومد یه عده توهم فرهنگ و تمدن برشون داشت

      • بدون نام

        بدون نام 8:54 خبر دختر دانشجو قربانی نامزد خیانتکار چی اون با فرهنگ پر مهرایرانیها سازگاره

      • بدون نام

        ۱۱:۵۶
        قتلهای کشور ما به خودمون مربوطه قتلهای شما هم تو کشور ما بخاطر آوار بودنتون سر ما بدبختانه به ما مربوطه شرتون و کم کنید تو شرایط تحریم ایران هم عروس از افغانستان میارید عوض اینکه خودتون برگردید افغانستان

      • بدون نام

        16:25 همینه دیگه با واقعیت که رو برو شدید شروع به اراجیف بافتن می کنید
        شما در مقامی نیستید که تایین کنید کی باشه کی بره
        حرف منطقی داری بگو نداری با این حرفها نه تو خالی میشی نه دیگه برای ما مهمه زیاد شنیدم دیگه حتی حوصله شنیدنش رو هم نداریم

    • بدون نام

      بایدبه زنان اعتمادنکردبی شرف کثیف اون برادرت بودبخاطرهوس خودت برادرت روکشتی اون بی حیاروبایدتکه تکه میکردن به بقیه عبرت باشدخدایاماروعاقبت بخیر کن التماس دعا یاحق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره به برادرها تون اعتماد کنید
        چقدر رو دارین شماها
        دختره فقط 20 روز بوده که این مرد رو میشناخته و فقط هم ازش کتک خورده ولی اون برادر یه عمر با این مرد زندگی کرده بود مثلا داداش بودن و همچین بلایی سر برادر خودش آورد
        بعد شما ها عمل اون برادر رو نمی بینید و گیر میدین به زن


        زنه کار درستی کرده
        از روز اول ازدواج کتک خورده معلومه قرار بوده به کجا برسه
        والا مورچه هم از خودش دفاع می کنه

      • بدون نام

        باز هم قابیل هابیلو با بیل کشت. رفته دلداریش بده یهو دیده لخت تو بغل همدیگه هستن!!

      • بدون نام

        مث سگ داره دروغ میگه که کتکش میزده. اون عاشق برادرشوهرش شده بوده الکی میگه کتک میخورده.

      • عامو

        06/13کاربر گرامی از اینکه سحر خیز هستین امید است موفق باشید، اینگونه ماجرا های عشقبازی همیشه کم و زیاد پیش میاد، اما علاقه و عشق های کورکورانه بطور یقین منجر به شکست و قتل و آبروریزی است، این عمل مرز بخصوصی ندارد، همینکه همه میگوییم رابطه نا مشروع است هیچ قواعد صحیحی ندارد کاربران با یکدیگر ستیزه نکنند و از الفاظ زشت دوری ورزند،

      • بدون نام

        افاغنه فقط جنایت میکنند

    • م۴

      خیلی هم خوبه برادرنگون چرا خودش کشتن دزدراحت طلاقش میدادتابردرش ازش استفاده کند یادونفری استفاده میکردندهرچه مشکله افغانهاتوایران درست میکنند

      پاسخ ها

      • بی نام

        یا خداااااااااااااااااااااااااااا

      • بدون نام

        چقدر باید فکر ادم کثیف باشه که اینها رو بگه
        والا تو از اون برادر خطرناک تری

      • ‌‌‌‌.........م م

        ای هر کاری دوست داشت بهش میکرد دیگه چی کار با اون فقیر داشتن که کشتنش

    • بدون نام

      چه تازه عروس شیطان صفتی !!! چه برادر نامردی!!! چندش اوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افغان است

      • بدون نام

        خدایا ، چقدر این زن کثیف بوده ....حالا گیریم که کتک خوردی ،، یعنی باید آدم بکشی؟
        گیریم که یکی از شوهر خودت خوش تیپ تر دیدی باید خودتو ببازی؟
        توکه با پای خودت اومدی ایران. و عقد کردی ، میخواستی نیای

      • بدون نام

        اون مرد معتاد وشی چندش نبود؟

    • فهیم منطق

      چرا خبر را ناقص می زنید اینها هیچکدام ایرانی نبودند واز مهاجران افغان بودند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای خدا از تو متن گفته نشده بود
        تو از کجا کشف کردی
        با هوش کی بودی تو

      • بدون نام

        توی متن نوشته

      • الناز

        وای خدا چقدر خندیدم خخخ
        ما مقصر هستیم عینک را نزدیم و متن را خوندیم .تو خیلی باهوشی خخخخ

    • بدون نام

      با موضوع خبر
      همه کاربران متوجه شدند !!!
      مربوط ب هموطنان افغانی است !!!!!!!
      لطفا چاپ شود !!!!!!!!!

    • بدون نام

      اعظم لعنتی چرا اخه ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اعظم شیطون

      • بدون نام

        اعظم افغان

      • بدون نام

        از خودش دفاع کرد

    • بدون نام

      این افغانیا چقدر وحشین

      پاسخ ها

      • بی نام

        چه ربطی داره به همه ی افغانی ها؟؟

      • بدون نام

        و ایرانی چقدر با فرهنگ و متمدن
        خخخخخخ

      • بدون نام

        بحث اضافه نمی کنم
        فقط رجوعتون میدم به خبر دختر دانشجو و نامزد خیانتکار

      • امیر

        12/03
        بحث نکن حوصله ندارم فقط برین خونتون لطفا

      • امیر

        12/03
        بحث نکن حوصله ندارم برگردین خونتون لطفا

      • بدون نام

        من تو خونه ام هستم مگه خونه توام که برم خونه مون

      • الناز

        12/50
        خونه شما اینجا نیست بفهم که اینجا مهمون هستین باید برین خونتون حالیت شد افتادددددددد

    • بدون نام

      اینها از با ماندگان چنگیز مغول هستند تو خونشون خون ریختن مثل طالبان سردسته مغولها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شتر گردنش دراره عیب خودش رو نمی بینه شتر نباشیم

      • بدون نام

        بحث اضافه نمی کنم فقط رجوع تون میدم به خبر دختر دانشجو و نامزد خیانتکار

      • بدون نام

        منم ارجاعت میدم به خبر تجاوز پسر ۱۵ ساله افغان به خبر تجاوز جمعی که اولین بارتونم نبود از رو هم نمیرید

      • بدون نام

        16:37 لازم به ارجاع دادن نیست چون ما خوب میدونیم که آدم کثیف و جنایتکار تو هر کشور و قوم ملتی هست هیچ وقت باشنیدن خبر قتل و جنایت یه ملت دیگه، خود مون رو پاک و نجیب و با فرهنگ بالا قرار نمیدیم و کل اون ملت رو به باد توهین و تحقیر نمیگیریم
        انقد حالیمون هست که جنایت مختص یه ملت خاص نیست و سند فرهنگ و شعور و تمدن هم به نام هیچ ملتی ثبت نشده

    • shanjani..

      '''''' قرار است برادر داماد مقتول' و زن و یا عروس ۲۰ روزه با برادر جنایتکار داماد مقتول ازدواج کنند!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی خانواده داماد زود رضایت دادن ینی میدونستن پسرشون چه وحشی بوده حقش بود

      • سبد عبدالحسین زارعی

        فقط جای کلاغ خالی بود بیاد به هابیل یاد بده بره برادرشو دفن کنه کلاغ کجای بوده.خلاصه قابیل چکش تداشت شاید اومده مخشو صافکاری کنه.چون افاغنه خوب هم تا دلت بخواهد هست قضاوت رابه خدا بسپاریم لعنت بر شیطان.خوبه این شیطون اگه نبود این همه جنایت ادمیزاد گردن که مینداخت .شیطون هم این وسط کم میاره ولله

      • سبد عبدالحسین زارعی

        اون دنیا شیطان ازهمه انسانها شاکی میشه استغفرالله

      • سبد عبدالحسین زارعی

        بفرما هیتلر بچه تاجیکستان بود.خدانسل انسانها ی بد از روزمین برداره.امین

      • سبد عبدالحسین زارعی

        بفرما هیتلر بچه تاجیکستان بود.خدانسل انسانها ی بد از روزمین برداره.امین

    • بدون نام

      اعظم و عظیم اسمشون به هم میاد

    • علیرضازمان

      افغانیهای کثیف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا کثیف بودن چطور معنی بشه
        اون زمان مشخص میشه که کثیف تره

      • بدون نام

        یک نفرجنایت کرده چرا به همه توهین میکنی

      • بدون نام

        بحث اضافه نمی کنم فقط رجوع تون میدم به خبر دختر دانشجو و نامزد خیانتکار

    • بدون نام

      افکار همشون پلید و شیطانی بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون افغانستانی هستند

    • ارکیده

      چقدر زود خونواده بخشیدن ....عجبا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه قاتا هم مثل خودشون افغانی بود ایرانی نبود که بخوان جنجال کنن جنجال میکنن تا به این بهانه امتیاز لگیرن برای خودشون اینجوری تازگیا مجرداشون زن هم که میگیرن زنشون و میارن ایران اینجا بچه بزان اون احمقهایی که باورکردن رفتن افغانها از ایران و تحویل بگیرن هرکدومشون که رفتن صد برابر بیشترش اومدن

      • بدون نام

        خوب لابد میدونستن اون پسره چه حیوونی بوده

    • بدون نام

      خوب بفرستنشون افغانستان وقت دادگاههای مارو نگیرن

    • دونالد ترامپ

      خخخخ افرين به شما دوتا هرچي کمتر بشيد بهتريد سه تا کم شدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی گفت سه تا برای اینکه تو رو بسوزونن از حکم فصاص گذشتن همون یه دونه کم شد خخخخ

    • دونالد ترامپ

      اينا عقل و فهمشون همينقدره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بحث اضافه نمی کنم فقط رجوع تون میدم به خبر دختر دانشجو و نامزد خیانتکار

        البته تو حسابت جداست مشکلت با این چیزا حل نمیشه

      • بدون نام

        عقل و فهم افغان همین قدراست

      • بدون نام

        دقیقا میزان عقل و فهم ها از متن کامنت ها مشخصه و همچنین ادب و تربیت

    • بدون نام

      اگر واقعا معتاد و بد اخلاق بوده خوب کاری گردن که کشتن ....

    • حامد

      باز هم خبر جنایت و باز هم افاغنه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بحث اضافه نمی کنم فقط رجوع تون میدم به خبر دختر دانشجو و نامزد خیانتکار

      • بدون نام

        شما چقد بحث اضافه میکنی!!

      • بدون نام

        ۱۲:۰۶
        خوب شد اون خبر پیش اومد که از بالا تا پایین ارجاع بدی افغانی بیشرم

      • بدون نام

        از کنجایش این صفحه و حوصله خودم خارجه که بخوام همه رو اسم ببرم و گرنه هم اخبار جدید زیاده و هم حافظه خوبی دارم و میتونم تک تک اتفاقات چند
        ساله رو برات بشمارم پس به همین یکی بسنده کنید

      • امیر

        12/06
        غلط میکنی بحث را شروع کنی خیلی پوررو هستین خدایش

      • بدون نام

        امیر جان با این ادبیاتی که داری اصلا در حد خودم نمیبینم که باهات وارد بحث بشم تو به فحاشیت ادامه بده شاید خالی شدی

      • الناز

        12/54
        خدایش خیلی حوصله داری که زیر هر کامنتی نوشتی بحث نمیکنم امیر جان هم مثل شما دوست نداره بحث کنه بیخیال شو اون بحث کردن را مرسی

    • بدون نام

      این افغانها اصلا رحم ندارن خدای من خیلی چیزها شنیدم از اینها هیچ کجای دنیا اینها جا نمیدە فقط مسولان خودمان اینها خوب میکنن آخە بیرحمی هم تا این حد دوم اینکە تجاوزات زیاد هم میکنن تو ایران نمیدانم ایران جرا اینطور شده خدا خودش درستش کنە مشهد تهران هم خیلی خراب شدە دیگە مشهد خیلی خرابە

    • ارش

      یه صفحه حوادث برای برادران افاغنه درست کنید ممنون

      پاسخ ها

      • مظفریان

        لطفاتوهین نکنیدهمشون که بدنیستن.

    • بدون نام

      احتمالا پدر ومادر داماد گفتن بزار براش زن بگیریم ترک کنه.
      وگرنه معقولش این بود اعظم رو برای پسر سالمشون عظیم میگرفتن.
      این اتفاقا نمی افتاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آیا این انصافه که همه ی افغانستانی هارا مثل هم بدونیم؟
        شما ها بین طالبان و نیروی پلیس مردمی ،فرق قائل نمیشید؟ ؟
        زشته بخدا ما ایرانیها خودمون کلکسیونی از ناهنجاریهای اجتماعی و اخلاقی و فرهنگی را داریم ، درسته که پروندهایی از جنایات افغانستانی ها در دادگاههای ایران گشوده شده ولی انصاف نیست همه را به یک چشم ببینیم

    • بدون نام

      اخرشم حتما میشه بادا بادا مبارک بادا...چی سازمان داره اخه این داشته باشه..

    • بدون نام

      واقعا این افغانی ها خیلییییییی بی رحم اند ،،هیچ موقع بهشون نمیشه اعتماد کرد چند وقت پیش هم یع مرد ایرانی با وجود این که به یکیشون پناه داده بود و همه جوره ساپورتش کرده بود اخرش با نقشه مرد ایرونی رو بخاطر دوسه میلیون پول کشته بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت بر هرچی افغان آدمکش هست

    • بدون نام

      برترین ها یه چیزی افغان ها برای دختر اسم اعظم نمیذارن
      و اعظم اشرف و امثالهم که اسم مذکر هستن برای مرد استفاده میشه
      پس اسم این نو عروس به هیچ عنوان نمیتونه اعظم باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برترینها عادت داره همه اسامی رو تغییر بده. اسامی این مطلب تو سایت دیگه یه چیز دیگه‌اس.

      • بدون نام

        خیر میذارن هم برای پسرهاشون میذارن هم برای دخترهاشون الهام هم میذارن اسم دخترهاشون و دیدم که میگم الهام هم اسم مذکر هست الکی ور نزن

      • شاهرخ خان

        نفر اول: روسها آخر اسمشون اوف داره.
        نفر دوم: مث چی؟
        نفر اول: مث پوتین!!
        راست میگه الهام علی‌ اوف رئیس جمهور آذربایجان آقاست ولی بعضیا فکر میکنن باید بهش بگن خانوم.

      • بدون نام

        من فقط جهت اطلاع گفتم که اعظم اسم مذکر هست حداقل برای اونا. ه

        شما با این ور نزن گفتن فقط خودت رو بیشتر معرفی کردی

      • بدون نام

        اشرف واعظم اسم زنه لطفا بفهمید.

      • بدون نام

        ۲۰:۰۸
        بله اعظم و اشرف اسم مذکره ولی رو دخترا هم میذارن لابد تو هموطنان مقیم ایرانت ندیدی که چقدر اسم اعظم گذاشتن که منکری ضمنا الهام هم اسم مذکره ولی میذارن رو دختر

    • بدون نام

      دستشون درد نکنه معتاد وکتک زن را باید خیلی زود کشت افغانی وایرانی ندارد همه انسانند وحق زندگی دارند چقدر کار عالی کرد وچقدر شهامت داشته که زود خودش را خلاص کرده چون پسر معتاد را خانواده نمیتونند جمع کنند میرند براش زن میگیرند واون دختر بد بخت باید یک عمر درد وغم وبی پولی وکتک وآزار وتحمل کنه تازه اگر شانس بیاره کشته نشه آفرین کار خوبی کرد دمش گرم

    • بدون نام

      هرچی هست زیر سر زن زن زن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرچی هست زیر سر افغان افغان افغان

    • بدون نام

      یه سری از مسئولین همه افغانی رو بزارن یوسف معرفی میکنن ! درحالی که همه جا خوب وبد دارد ولی اینا امار میگه که در کشتن وتجاوز وخیانت درصد بیشتری را به خود اختصاص دادن . شخصا افغان زیاد دیدم فقط وفقط فاطمینون را قبول دارم

      پاسخ ها

      • اکبر

        فاطمیون هم به طمع پول واقامت رفتن سوریه

      • بدون نام

        در خاطرم شد زنده ياد فاطميون
        ياد شلمچه ياد فكه ياد مجنون

    • بدون نام

      هم افغان آخ اخ اخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گم شید از ایران برید

      • بدون نام

        تو فحش بده ببینم به کجا میرسی
        خخخخخ
        ایرانی جز فحاشی انتظار دیگه ای نمیشه داشت خودی و غریبه هم نداره عادت تون شده

      • امیر

        12/57
        خدایش حق را بده به ایرانی که خستش کردیدایرانی را با اون تجاوزهاتون و جنایتهاتون

    • شناساترین ناشناس

      نیاید ازدواج اجباری کرد بطور کل ازدواجش باطل بوده اگر هم دختره کنیز شده یا بعنوان خون بستی گرفتتش نباید آزادش می زاشت باید زنجیرش می کرد تا وقتی که رام می شد بعضی کنیزهااز اول رامند و نیاز به زنجیر ندارن اما بعضیاشون باید زنجیرش کرد...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالت بدِ انگار،،،

    • بدون نام

      حقش بود کشتیش

    • بدون نام

      ازدواج اشتباه بود ولی میتوانستند جور دیگر مشکل را حل کنند

    • بدون نام

      یکبار گروهی از افغانیا به صورت دسته جمعی و وحشیانه منو مورد آزار و اذیت قرار دادند و گفتند ما گروهی هستیم به اسم افغان ایکس ایکس ایکس و مورد حمایت کامل و همه جانبه هستیم و ایران مال ماست و ایرانیا باید در خدمت امیال و غرايز پست و کثیف و حیوانی ما باشند و تا زمانی که به ما تابعیت ندین ما هم به این کارامون ادامه میدیم :((

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی انتظار داری باور کنیم؟

      • بدون نام

        ۰۱:۰۰ افغانى كسى انتظار نداره تو باور كنى افغانى برو برگرد به افغانستان

    • ليلا

      خوبش شد

    • وطن پرست

      افغان جنايت ميكند
      ايران حمايت ميكند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج