جاباما
۹۱۴۸۹۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بردن گل‌گهر باید نقطه عطف استقلال باشد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: این پیروزی برای استقلال از نان شب واجب تر بود و این بازی را باید نقطه عطف این تیم در فصل نوزدهم باشد.

خبرگزاری مهر: پیمان صاحب جمعی اظهار داشت: استقلال قدری با استرس به مصاف گل گهر رفت و این ناشی از پیروز نشدن در ۵ هفته اول لیگ برتر بود. این استرس و محرومیت هواداران باعث شد تا آبی پوشان کیفیت واقعی خود را نشان ندهند.

وی اضافه کرد: گل زودهنگام استقلال خیلی زود از دست رفت و دریافت گل مساوی اعتماد به نفس این تیم را کاملا کاهش داد و کار را برای شاگردان استراماچونی سخت تر هم کرد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: در خصوص صحنه پنالتی اصلا صحبت نمی‌کنم چون کارشناس داوری نیستم و در باره این موضوع افرادی که تخصص دارند باید اظهار نظر کنند. اما آن پنالتی تمرکز تیم استقلال را کاملا بر هم زد.

صاحب جمعی در ادامه بیان داشت: این بازی را باید نقطه عطفی برای استقلال در فصل نوزدهم دانست و شرایط تیم باید بعد از این بازی تغییر کند، منوط به این که نقاط ضعف و آسیب پذیر خط دفاعی هم ترمیم شود.

مدافع پیشین آبیها ادامه داد: استراماچونی از سیستمی در استقلال اضافه می کند که بسیار سخت است و در دنیا هم تیم‌های معدودی از این سیستم استفاده می‌کنند. هر زمانی بازیکنان به شرح وظایف شان در این سیستم آشنا شوند، شرایط تیم تغییر می کند.

وی ادامه داد: هنوز در خط دفاعی و به خصوص در عمق دفاع مشکلاتی وجود دارد که باید مرتفع شود. تیم هرچقدر هم که بتواند گل بزند تا زمانی که در فاز دفاعی اینچنین آسیب پذیر باشد، تضینی برای موفقیت نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره لیاقت کیسه کشا همون بردن گل گهر و نتقطه عطفشون هم همین بازی بود با 2 گل شانسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج