جاباما
۹۱۴۹۱۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لیورپول - لستر‌سیتی؛ نبرد تهاجمی در آنفیلد

لیورپول بعد از کسب یک برد سخت در لیگ قهرمانان اروپا دوباره به لیگ برتر انلگیس بازمی‌گردد و این بار میزبان لسترسیتی در آنفیلد است.

خبرورزشی: لیورپول برد ۳ بر صفر مقابل سالزبورگ را با تساوی در جریان بازی عوض کردند، اما در نهایت، محمد صلاح به داد لیورپولی‌ها رسید و شاگردان کلوپ ۴ بر ۳ برنده شدند و سه امتیاز را با هر دردسری که بود به دست آوردند.

در لیگ برتر انگلیس، لیورپول در حال حاضر با اقتدار صدرنشین است و در هفت بازی ابتدایی فصل، همه امتیازات را به دست آورده و با پنج امتیاز برتری نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول قرار دارد. بازی قبلی آن‌ها در لیگ هم یک مسابقه سخت و نزدیک مقابل شفیلدیونایتد بود که به لطف ضربه جورجینیو واینالدوم و اشتباه عجیب دین هندرسن دروازه‌بان حریف، سه امتیاز به حساب آنفیلدی‌ها واریز شد.

لسترسیتی هم این فصل شروع قدرتمندانه‌ای داشته و خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی حضور در جمع شش تیم برتر لیگ انگلیس در این فصل معرفی کرده است. شاگردان برندان راجرز در بازی قبلی‌شان، بردی توفانی مقابل نیوکاسل به دست آوردند و با پنج گل این حریف را شکست دادند تا به رتبه سوم جدول برسند.

اخبار دو تیم

الیسون دروازه‌بان لیورپول همچنان مصدوم است، اما مربی دروازه‌بان‌های لیورپول طوری در روز‌های اخیر حرف زده که احتمال حضور غافلگیرانه الیسون بکر درون دروازه لیورپول را رد نکرده است. با این وجود یورگن کلوپ سرمربی تیم، یادآوری کرده که بعید است در مورد حضور دروازه‌بان برزیلی اش ریسک کند تا او را با آمادگی کامل بعد از بازی‌های ملی در اختیار داشته باشد.

جوئل ماتیپ، مدافع لیورپول هم با توجه به مصدومیتی که هفته گذشته داشت، بعید است در این بازی بتواند به میدان برود. کلوپ او را برای بازی با سالزبورگ کنار گذاشت و دلیل آن را ضربه‌ای که در بازی با شفیلد خورده بود، عنوان کرد. ژردان شکیری هم بعید است به این بازی برسد و مصدومیت کشاله ران او همچنان ادامه دارد.

در طرف دیگر میدان، روباه‌ها امیدوارند جیمز مدیسن، هافبکی که در این فصل فوق العاده کار کرده است را بعد از مصدومیت هفته گذشته دوباره در اختیار داشته باشند. مدیسن انگلیسی در بازی با نیوکاسل غایب بود، اما به نظر می‌رسد که برای این بازی آماده شده است. متی جیمز و دنیل امرتی همچنان غایبان لستر هستند.

رودررو

دو تیم تاکنون ۱۱۲ بار رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند و مطابق انتظار، آمار قرمر‌های آنفیلد بهتر است. لیورپول در این رقابت‌ها ۴۸ بار برنده شده است و لستر ۳۳ مرتبه و در ۲۵ بازی هم دو تیم به تساوی رضایت داده‌اند. آخرین نبرد آن‌ها در لیگ برتر هم به ژانویه برمی‌گردد که دو تیم به تساوی یک-یک رسیدند. سادیو مانه سه دقیقه بعد از شروع بازی، لیورپول را پیش انداخت، اما هری مگوایر، مدافعی که حالا در منچستریونایتد بازی می‌کند، بازی را به تساوی کشاند.

روند دو تیم

شاگردان کلوپ عملکرد فوق العاده‌ای در لیگ برتر داشته‌اند، اما نمایش آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا نه بی‌نقص بود و نه امیدوارکننده. یک باخت مقابل ناپولی و یک برد سخت مقابل سالزبورگ، نشانی از قدرتمندی تیمی که مدافع عنوان قهرمانی در اروپاست، ندارد. به نظر می‌رسید لیورپول در بازی چهارشنبه شب مقابل سالزبورگ یک برد قاطعانه را به دست بیاورد، اما آن‌ها مقابل قدرت هجومی حریف ناتوان نشان دادند. همین موضوع عامل نگرانی کلوپ مقابل لستر است که اتفاقاً از نظر تهاجمی بسیار پرقدرت نشان داده است.

لستر هم با شکست دادن تاتنهام و در هم کوبیدن نیوکاسل در هفته‌های اخیر قدرت و انگیزه خود برای کسب موفقیت را به خوبی به رخ کشیده است. برندان راجرز که مقابل تیم سابق خود قرار می‌گیرد از عملکرد تیمش کاملاً راضی است و می‌خواهد در آنفیلد هم توانایی شاگردانش و البته خودش را به رخ بکشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج