جاباما
۹۱۴۹۸۶
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

درخشان: اقدام ویلموتس نقطه عطف تیم ملی است

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: اقدام جدید ویلموتس برای دعوت از آماده‌ها را باید به فال نیک گرفت و این نشان می‌دهد توجهی ویژه به لیگ دارد.

خبرگزاری فارس: حمید درخشان درخصوص لیست جدید تیم ملی و خط خوردن تعدادی از بازیکن که طی سال‌های اخیر در جمع ملی‌پوشان فوتبال ایران حضور داشتند، گفت: این نگاه سرمربی به لیگ ما و لیگ‌های برون‌مرزی است. جای خوشحالی دارد بازیکنانی که در تیم‌هایشان تاثیرگذار هستند، به تیم ملی دعوت شدند. اقدام جدید ویلموتس برای دعوت از نفرات جدید را باید به فال نیک گرفت و این نشان می‌دهد توجهی ویژه به لیگ دارد و نقطه عطف و شروعی جدید برای تیم ملی است.

وی افزود: وقتی سرمربی تیم ملی به لیگ توجه می‌کند، باید از او حمایت شود و از اقدامش تقدیر به عمل بیاید زیرا این نشان می‌دهد می‌خواهد در ساختار تیم ملی تغییرات ایجاد کند.

درخشان درخصوص دیدار شب گذشته پرسپولیس مقابل پدیده گفت: پرسپولیس آنگونه که باید، خودش را نشان نداده و شرایط خوبی ندارد. این تیم خلق موقعیت آنچنانی نداشته و با تاخیر فوتبال بازی می کند. از طرفی بازیکنان در جایگاه اصلی خودشان قرار نگرفته‌اند و این سردرگمی هنوز در بین بازیکنان و تیم دیده می‌شود. امیدوارم با تعطیلی لیگ این نقیصه‌ها برطرف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس قلی

      زر های مفت ی بی کفایت و پاچه خوار علاف

    • محمد

      دقیقا
      ظر زر ضر ررررررر مفت

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      بازتونظر دادی؟ چ رزومه ای داری آخه؟ فنی پشمک هم حالیت نمیشه.‌ ویلموتس بدون برنامه بازیکن دعوت میکنه. جای فرشید اسماعیلی بهترین بازیکن حال حاضر لیگ خالیه. جای شهریارمقانلو و امید نورافکن خالیه

    • محمدزمانیان

      تا الانم شانس اورده بود چندتا بازی رو برده بود واقعا تیم نیس لنگ

    • بدون نام

      توهنوززنده ای توروچه به این حرفا تو نهایتش درباره لنگ حرف بزن

    • علی

      ویلموتس سرمربی خیلی خوبی است و امیدوارم نتایج بسیار خوبی با تیم ملی بگیرد. ان شاءالله همواره هواداران تیم ملی برای حمایت به ورزشگاه بیایند و کل ورزشگاه به افتخار تیم ملی ما، سفید پوش باشد.

    • مرتی

      بله دیگه وقتی افرادی مانند کنعانی نادری، نورالهی، و وحید امیری تمام شده دعوت می‌شوند باید هم لنگ صفتان با دمشان گردو بشکنند، در صورتیکه که بجز بیرانوند و نورالهی (که از دریبل زدن و یک پاس ساده هم عاجز است) هیچکدام بازیکنان ثابت تیم خود نیستند، وجدانا کی قبول داره کنعانی از دانشگر، یا نورالهی از فرشید اسماعیلی یا داریوش شجاعیان بهتر است یا محمد نادری چگونه به سعید آقایی و دیگر مدافعان چپ بهتر است او در دفاع چپ حتی نفر دهم ایران هم نیست تا وقتی به تیم ملی نگاه لنگی باشد اوضاع همین است کی روش قصد مقابله با انحصار لنگ تباران را داشت که او را کله پا کردند.نابود باد لنگ لنگ صفتی و سیطره لنگیسم بر فوتبال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج