۹۱۴۹۹۶
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

انتظاری: پرسپولیس برنامه‎ای برای گلزنی ندارد

سهراب انتظاری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مشکل اصلی اینجاست که پرسپولیس بازیکن گلزن دارد، اما برنامه‎ خاصی برای گلزنی نمی‎بینیم.

خبرگزاری میزان: سهراب انتظاری در خصوص شکست پرسپولیس مقابل شهرخودرو گفت: شاید در این ۶ هفته‎ای که از لیگ گذشته، دیدار برابر شهرخودرو یکی از بهترین بازی‎های پرسپولیس بود. واقعا از دیدن یک فوتبال زیبا و پرحادثه لذت بردیم. هر دو تیم سرعت بالایی به بازی دادند، اما در نهایت شهرخودرو خوش‎شانس بود و کار را به سود خودش تمام کرد. پرسپولیس هم خیلی بد بازی نکرد.

وی افزود: بعد از این دیدار، مصاحبه گابریل کالدرون را خواندم که گفت مهاجمان ما نمی‎توانند گل بزنند. البته معتقدم او نباید توپ را به زمین بازیکنان بیندازد. اتفاقا ما باید از کالدرون بپرسیم چرا تیمش نمی‎تواند گل بزند؟ در پرسپولیس، مدافعان و هافبک‎ها هم سابقه گلزنی دارند. مشکل اصلی اینجاست که پرسپولیس بازیکن گلزن دارد، اما برنامه‎ خاصی برای گلزنی نمی‎بینیم. در واقع این تیم پلن B ندارد. به بیان دیگر، فاز حمله پرسپولیس چندان قوی نیست و حتی فکر می‎کنم ضعیف عمل می‎کنیم. مهاجمان پرسپولیس هم کم‎دقت هستند و گاهی موقعیت‎های صددرصد را از دست می‎دهند، ولی مشکل اصلی، جای دیگری است. این تیم باید در هر بازی ۱۰ تا ۱۵ موقعیت گلزنی بسازد و ۲ تا ۳ گل بزند، اما اصلا چنین آماری را در بازی‎های پرسپولیس نمی‎بینیم.

مهاجم پیشین پرسپولیس در مورد آینده این تیم تصریح کرد: اول فصل هر فردی که مربی تیم می‎شد، می‎دانست کارش بسیار سخت و مسئولیتش دشوار است، زیرا سایه برانکو بر سر این تیم سنگینی می‎کرد. باشگاه دست روی فردی گذاشت که هیچ شناختی از لیگ ایران نداشت. وقتی گابریل کالدرون به پرسپولیس آمد، مشخص بود به مشکل برمی‎خورد و همین اتفاق هم افتاد. من هنوز به لحاظ فنی، چیز خاصی در مدل مربیگری کالدرون پیدا نکردم که بتوانم در موردش حرف بزنم. البته از یکسری مسائل هم متعجب هستم.

انتظاری ادامه داد: دو موضوع بود که به عقیده من عجیب‏‎ترین تصمیمات ممکن از سوی کالدرون به شمار می‎رفت. اولین بار در هفته دوم مقابل تراکتور رقم خورد که کالدرون هر دو مدافع راست و چپ تیمش را از زمین بیرون کشید و دو مهاجم را در آن پست‏‎ها به بازی گرفت. در بازی با شهرخودرو، با اینکه سیامک نعمتی خوب و مسلط بازی می‎کرد، این بازیکن را بیرون کشید و حسین ماهینی را به زمین فرستاد. البته ماهینی بازیکن خوبی است، اما من دلیل این تعویض را نفهمیدم. در نهایت همین تعویض باعث شد پرسپولیس گل دوم را دریافت کند و بازی را ببازد.

او در نهایت گفت: در مجموع فکر می‎کنم شرایط بدی برای تیم ساخته شده و هر چه بیشتر جلو برویم، وضعیت ممکن است بدتر از قبل شود. در این شرایط به مدیران باشگاه پیشنهاد می‎کنم هر چه زودتر اقدام به تشکیل کمیته فنی بدهند تا به گابریل کالدرون مشاوره داده شود و پرسپولیس از وضعیتی که دارد، نجات یابد وگرنه اوضاع تیم از این که هست هم بدتر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      شش بازی شش موقعیت گل نداشت تیمش

    • محمدزمانیان

      بازی با آبادان ک دروازه بان اشتباه کرد بازی با استقلال هم حسینی زد تو خودش واقعا شانس اورده پرسپولیس ک 9 امتیازداره

    • بدون نام

      برنامه کودک که داشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج