جاباما
۹۱۵۰۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آذری: خارج از خانه راحت‌تر بازی می‌کنیم

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: همانطور که قبلا گفتم با یک برنامه میان‌مدت ۲،۳ ساله تیمی گردن‌کلفت را تشکیل می‌دهیم.

خبرگزاری میزان: سعید آذری در خصوص پیروزی روز گذشته فولاد مقابل شاهین‌شهرداری بوشهر اظهار داشت: فکر می‌کنم شرایط طوری است که خارج از خانه راحت‌تر بازی می‌کنیم. اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. در مجموع پیروزی خوبی به دست آوردیم. این سه امتیازی توانست به وضعیت ما در جدول سر و سامان داد. این تعطیلی لیگ هم می‌تواند به ما کمک کند تا نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا فولاد خارج از خانه بهتر نتیجه می‌گیرد، گفت: وفتی در خانه بازی می‌کنیم بچه‌ها چون از خودشان انتظار زیادی دارند کمی استرس می‌گیرند. مسئله بعدی این است که تیم‌ها وقتی در خانه ما بازی می‌کنند چند لایه دفاع دارند اما وقتی خارج از خانه بازی می‌کنیم، تیم میزبان دفاعی بازی نمی‌کند که همین مسئله باعث می‌شود ماهم فوتبال روانی را ارائه بدهیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد درخصوص فشار‌هایی که روی این تیم در یکی، دو هفته گذشته وجود داشت، خاطرنشان کرد: بالاخره در این چندسالی که در فوتبال هستم حسابی باتجربه شده‌ام. فشار همیشه در فوتبال وجود دارد و به نوعی ذات فوتبال همین مسئله هست. در کل همانطور که قبلا گفتم با یک برنامه میان‌مدت ۲،۳ ساله تیمی گردن‌کلفت را تشکیل می‌دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج