۹۱۵۰۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بونوچی: کونته برای یووه فوق‌العاده بود

لئوناردو بونوچی، مدافع ایتالیایی یوونتوس، در مصاحبه‌ای پیش از بازی حساس تیمش مقابل اینتر از آنتونیو کونته،سرمربی سابق بیانکونری و حال حاضر اینتر، تمجید کرد.

ورزش سه: یوونتوس در یک دیدار حساس و سرنوشت‌ساز فردا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف اینتر صدرنشین خواهد رفت. اینتر با ۱۸ امتیاز در رتبه اول قرار دارد و یوونتوس با دو امتیاز کمتر اصلی‌ترین تعقیب‌کننده نراتزوری محسوب می‌شود.

لئوناردو بونوچی، مدافع ایتالیایی و ۳۲ ساله یوونتوس، در مصاحبه‌ای پیش از رقابت حساس تیمش مقابل اینتر، در مورد این دیدار صحبت کرد و تمجید ویژه‌ای نیز از آنتونیو کونته، سرمربی سابق خود، انجام داد. او گفت: "کونته به من یاد داد که هیچ‌وقت از موفقیت سیر نشوم. او معتقد بود که تسلیم نشدن به شما اجازه خواهد داد تا به اهداف خود دست پیدا کنید. کونته برای یوونتوس فوق‌العاده بود. او به یک باشگاه بزرگ نیاز داشت و ما نیز بعد از داستان کالچوپولی به کسی مثل او احتیاج داشتیم که ما را درک کند.

پس از سه سال فوق‌العاده در کنار هم مسیرهای ما از هم جدا شد اما رابطه خوب خود را همواره با او حفظ کرده‌ایم."

حالا کونته در تلاش است که موفقیت‌های خود در یوونتوس را این بار برای اینتر تکرار کند. او با نراتزوری از شش بازی ابتدایی فصل ۶ برد کسب کرده است. بونوچی در این باره گفت: "اینتر فصل را خیلی خوب آغاز کرده است، موضوعی که البته با حضور کونته روی نیمکت این تیم قابل پیش‌بینی بود. آن‌ها یک تیم عالی هستند و بازیکنانشان نیز فوق‌العاده عمل می‌کنند. به طور کلی سیستم اینتر به گونه‌ای است که شما را وادار می‌کند که با بهترین فرم خود مقابل آن‌ها ظاهر شوید."

بونوچی همچنین درباره شکست اینتر مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گفت: "در نیوکمپ اینتر حدود یک ساعت بارسلونا را با مشکل رو به رو کرد. آن‌ها همواره بازی رو به جلویی ارائه دادند اما همه‌چیز در آن بازی برای اینتر خوب پیش نرفت."

یوونتوس حالا یک سرمربی جدید دارد و مائوریسیو ساری را روی نیمکت خود می‌بیند. بونوچی در این رابطه گفت: "در ابتدای فصل ما کمی مشکل داشتیم اما اکنون خوب کار می‌کنیم اما تمام پیشرفت ما به همین جا ختم نمی‌شود."

بونوچی در پایان در مورد ماتیاس دلیخت نیز گفت: "‌او سرشار از انگیزه است. ماتیاس همه چیز دارد تا به یکی از بهترین‌های جهان تبدیل شود."

دو تیم اینتر و یوونتوس فردا از ساعت ۲۲:۱۵ با قضاوت جان لوکا روکی به مصاف هم خواهند رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج