۹۱۵۰۵۴
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

اقبالی: تیم امید هیچ شانسی برای صعود ندارد

کارشناس فوتبال ایران گفت: در ملاقات حضوری که با آقای محصص داشتم به او گفتم که نباید مجیدی را برای تیم امید انتخاب کنند ولی متاسفانه آنها حرف ما را گوش نکردند.

خبرگزاری فارس: مسعود اقبالی درخصوص اتفاقاتی که پیرامون تیم ملی امید رخ داده است،‌گفت: همان زمانی که فرهاد مجیدی را آوردند من از این تصمیم انتقاد و اشاره کردم که اگر چه مجیدی محبوب و چهره است و استقلالی‌ها او را دوست دارند اما این مربی جوان و کم تجربه هم هست و باید شخصی برای تیم ملی امید انتخاب شود که ۸-۷ سال در رده‌های ملی پایه کار کرده باشد.

وی افزود: متاسفانه در این زمینه فدراسیون سوء مدیریت داشت و حتی در ملاقات حضوری که با آقای محصص داشتم، گفتم که نباید چنین کاری صورت بگیرد. ولی متاسفانه این اقدام انجام شد و آنها حرف ما را گوش نکردند و این بچه «مجیدی» را به نوعی سوزاندند.

کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که چرا راهکاری برای تیم ملی امید پیشنهاد می‌دهد، گفت: دیدگاه من این است که آنها یک مربی با تجربه بیاورند یا اگر می‌خواهند یک مربی خارجی اضافه کنند. مربی تیم امید باید حداقل ۱۵ سال کار مستمر در بخش‌های باشگاهی و ملی داشته باشد. این را هم بگویم که کار مربی تیم امید خیلی سخت است چون بازیکنانش اصلا در باشگاه‌‌ها بازی نمی‌کنند و یا کم بازی می‌کنند و یک مربی جوان هرگز نمی‌تواند با چنین روشی موفق شود.

اقبالی ادامه داد: الان هم که در گروه سختی قرار گرفته‌ایم و فکر می‌کنم مجیدی وقتی این شرایط را دید و حس کرد هم بار سنگینی روی دوشش است و هم در گروه سختی قرار داریم، خودش تصمیم گرفت کنار بکشد. آنطور که از صحبت‌های مجیدی خواندم و متوجه شدم، حس کردم می‌خواهند افرادی را به وی تحمیل کنند که مورد تاییدش نیست. از طرفی خود من انتقاد دارم که مجیدی دستیاران با تجربه‌‌ای ندارد. او تنها جوانی به نام فرشاد ماجدی را کنار خود قرار داده در حالی که باید فردی با تجربه بسیار زیاد هم به مجیدی کمک کند. متاسفانه این اتفاق نیفتاده و مطمئن باشید این تیم ضربه خواهد خورد.

کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا شانسی برای صعود تیم ملی امید به المپیک قائل است یا خیر، گفت: از نظر من تیم ملی امید هیچ شانسی برای صعود به المپیک ندارد و نزدیک به سه ماه دیگر بازی‌ها آغاز می‌شود اما ما هیچ بازی تدارکاتی نداریم. حتی دو بازی درست و حسابی انجام نداده‌ایم آن هم در حالی که قرار است به مصاف کره،‌ ژاپن و حتی ازبکستان و چین برویم. آنها تیم‌های قدرتمندی هستند و خودشان را آماده کرده‌اند تا برای جام جهانی و المپیک حضوری پرقدرت داشته باشند. زمانی که فوتبال ما فوتبال بود، رفتن ما به المپیک غیرممکن بود حالا که اصلا شرایط خوبی نداریم، شما چه انتظاری دارید.

وی در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: به همین مسابقه شب گذشته ذوب آهن و سپاهان دقت کنید که انصافا از تماشایش لذت بردم. اگر فوتبال ما به این سمت برود، در همه رده‌ها موفق می‌شویم. اما اگر غیر از این باشد، مطمئن باشید این نوع کار کردن فایده‌ای نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ۱۳....................

      واقعا ممنون از این همه امیدواری:/

    • بدون نام

      این هم دستپخت یه جوجه تازه به دوران رسیده. حداقل میذاشتن یه دو ماه تو یه تیم دسته پنجمی مربیگری بکنه، بعد بیارن مربی تیم ملیش کنن. تازه اون کسی به ظرفیت مجیدی!

      پاسخ ها

      • وطنم

        لنگی مجیدی ک اصراری برا مربیگری نداشت تیم رو بهش تحمیل کردن

    • بدون نام

      من بیسواد هم میدونم که هیچ شانسی نداره

    • بدون نام

      اگه بامجیدی همکاری میکردن قطعا سعود میکرد ولی این لنگیا حسود هنوز هیچی نشده انتقال رو شرو کردن، فقط از روی حسودی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج