جاباما
۹۱۵۰۶۴
۲۱ نظر
۵۰۰۰
۲۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آخرین خبر از بازگشت برانکو به پرسپولیس

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که سه دوره این تیم را قهرمان کرد، از رفتاری که مسئولان باشگاه با وی داشتند دلخور است. این درحالی است که صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت وی مطرح شده است.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پرسپولیس در هفته ششم رقابت های لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر برابر شهرخودرو شکست خورد تا قهرمان سه دوره متوالی لیگ برتر سه پیروزی و سه شکست در نوزدهمین دوره برای خود ثبت کند.

با رقم خوردن این شکست انتقادات از عملکرد کالدرون و برخی بازیکنان شدت بیشتر گرفته است. هواداران پرسپولیس که طعم قهرمانی های متوالی خود با برانکو ایوانکوویچ را هنوز همراه دارند حاضر نیستند فرصتی که به سرمربی کروات پیشین تیم دادند را به پای پیرمرد آرژانتینی بگذارند. موضوعی که باعث شده تا برخی از آنها با توجه به اخراج برانکو ایوانکوویچ از الاهلی عربستان به فکر بازگرداندن او توسط محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه بیفتند.

صحبت از بازگشت برانکو به پرسپولیس در حالی مطرح شده است که این مربی نزدیک به یک میلیون یورو از پرسپولیس طلب دارد و هنوز نتوانسته این مبلغ را دریافت کند.

برانکو که پس از رفتن از پرسپولیس به الاهلی عربستان پیوست، دوران ناموفق و کوتاهی را در این تیم داشت و به دنبال نتایج ضعیفی که کسب کرد از مسئولیتش برکنار شد تا راهی زادگاهش شود و به استراحت بپردازد.

وی که اخراج از الاهلی عربستان را حق خودش نمی داند نسبت به برخی شایعات درباره بازگشت به فوتبال ایران واکنشن نشان داده است. یکی از نزدیکان وی در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد از آنجایی که برانکو مطالبات زیادی از باشگاه دارد و پرسپولیسی ها احترام او را نگه نداشته اند و مطالباتش را به موقع پرداخت نکردند، وی به هیچ عنوان قصد ندارد به پرسپولیس برگردد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت به وکیل خود اعلام کرده برای مذاکره با مدیران پرسپولیس دلخوری خود را نسبت به عدم شفافیت با وی اعلام کند. برانکو که بارها اعلام کرده است سرخپوشان را به دلیل سال‌های خوشی که با قهرمانی داشته دوست دارد معتقد است شفافیت لازم با او را نداشتند و همین امر منجر به جدایی‌اش از پرسپولیس شده است.

برانکو قید هرگونه مذاکره مجدد با مدیران پرسپولیس برای بازگشت به این تیم را زده و حاضر نیست تا زمانی‌که مطالبات خود را دریافت نکرده به بازگشت به پرسپولیس فکر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدزمانیان

      اول میخواد پول بگیره بعد بگه بابا من هیچی نبودم و نیستم بفهمید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرچی کیسه کشه شده هوادار پرسپولیس تا با حرفای چرتشون کالدرون اخراج نشه.....برانکو عشقوویچ باید برگرده

      • بدون نام

        بابا فوتبال پولیشوی و فساد همین است بیخودی دنبال مربی نگردید.ما پدسپولیس ها باید توجه کنیم که آقای هداینی و فغانی دیگر بر نمی گردند و با پول ناچیز دلال برانکو هم نیچه همین است.همه تیمهای از جمله استقلال هم گیر این قضیه بر جوری افتاده.

    • نی اصل.

      چه رویی داره این برانکوی پولپرست.پدرپرسپولیسوبادوزوکلکاش ودادن برنامه ولیست دراوردوازاونطرف باالاهلی مخفیانه توافق کرد.جواب نامردی خودشم ازخداوندگرفت ونقشه هاش برای جمع کردن دلارنقش براب شدومسءولان الاهلیم سریعادیپورتشن کردن.حالهم داره نازمیکنه که به پرسپولیس برنمیگردم.خب به جهنم مردک پولپرست .

      پاسخ ها

      • غلام نخست

        این که عرب لایق پرسپولیس نبود و یجورائی مدیریتش آبکی بو بماند
        ولی من با نظرت موافقم ک یواشکی با الاهلی توافق کرد
        چون برانکو فهمید حالا ک هتریک کرده و قیمتش بالاس پس بهترین موقع الانه ک باید از قیمتش استفاده کنه
        و کجا بهتر از سعودی رو پول خوابیده
        و برانکو هیییج ارزشی برا ماها ک ایسلندی تشویقش میکردیم قائل نشد ک اگه میشد حتی با زیرکاری عرب بازم شفاف با طرفداراش گپ میزد .
        ولی رفت تا هم ارزش دلاریش پابرجا و هم هوادار بجون عرب ناکارآند بندازه . یعنی ی تیر و چهار نشون . پول. تو اوجش . عرب. هوادار

    • بدون نام

      هرچی اقابرانکوشون بگه

    • بدون نام

      لطفا کیسه کشها نظر ندن
      برانکو واسه ما پرسپولیسها خیلی قابل احترامه
      کار کرده پولی که حقش هست رو میخواد نه بیشتر

      حلالش باشه
      به خوبی و خوشی استفاده کنه

      پاسخ ها

      • علی

        چقدر شما تاسی ها کثیف هستید وچقدر دوست دارید اگر یه لحظه هم شده خودتون وجای ما پرسپولیسیها جا بدید و تیم بزرگ ما رو تخریب کنید

    • حام

      برانکو خیلی ها رو سوزوند و رفت
      ایولله آتش محظ

    • بدون نام

      برانکو راست میگه.....برجام برانکویی

    • بدون نام

      حقشه هرچه بگیره نوش جانش سه سال بگو چقدر هواداره خوشحال کرده

    • بدون نام

      داغی که برانکو بر دل کیسه تنان و بقیه نهاد تا ابد میماند هرچی گرفته و نگرفته که نگرفته نوش جونش حقشه و میخوان پولشو بخورن یه سوال چرا سپاهان هیچ موقع مشکل مالی نداره بردن برانکو به عربستان مهندسی شده بود که توسط دستگاه ورزش ایران و همکاری اعراب که از خدا شون بود برانکو فقط در ایران نباشه انجام شد کاملا مشخصه حالا یه عده نفهم فقط میخوان عقده های خودشون رو خالی کنن

      پاسخ ها

      • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

        لنگ بازیکن میگرفت و نمیزاشت بازیکنان خوب بیان استقلال. اینو هدایتی گفت فیلم و مصاحبشو خودتون دیدید راجع ب وزیر و امیری و بیرانوند. هزار دزدی و تبانی و فساد کردین ک حتی کل لیگ و مربیان و بازیکنان و مردم اعتراض کردن هرشهری میرید با سنگ و چوب ازتون پذیرایی میکنن. دوتا سوپر جامم بدون بازی بهتون دادن. ینی قشنگ تابلو بود ک هم و غم وزیر ومسئولین جام دادن مفتکی ب لنگ بود. حالا شماها کیف میکنید جام گرفتین؟ جامهای کثیف و بی ارزش .

    • بدون نام

      چهار سال چهار سال نزاشت هیچکی نفس بکشه و هرچی جام بود درو کرد جام آسیا رم نزاشتن بگیره با هر حربه ای که شده بود بعدم از دستگاه ورزش گرفته تا سازمان لیگ و داوران و مربیان مدیران پرسپولیس اعراب دست به دست دادن تا سپاهان و تراکتور بیان بالا و آسیا هم فینالیستش همیشه یه تیم عربی باشه اینو هر بچه ای میتونه تشخیص بده

      پاسخ ها

      • آبی مثل آسمان

        وقتی میدان مسابقه جایی برای اسبان تیزپا نباشه معلومه هر کره خری برنده میشه

    • بدون نام

      فقط برانکو برگرد جون حرکه رو دوست داری مردیم از بس شکست خوردیم الکی برگرد برگرد

      پاسخ ها

      • عباس کرم

        اقای ششتقلال ادب داشته باش

    • پیمان

      طبیعی هست که باید طلبش اول پرداخت بشه... این حرف منطقی هست... اگر شماره حساب بدن طرفدارهای پرسپولیس هر کس در حد توانش برای مبلغ قرارداد برانکو پرداخت میکنه که بیشتر از مبلغ قرارداد هم خواهد شد...نباید بگذاریم اونهایی که میخواستن جلوی قهرمانی های پیاپی پرسپولیس رو بگیرن موفق بشن...پرسپولیس با کالدرون به هیج جامی نمیرسه...کالدرون همیشه در کارنامه اش بازنده بازیهای بزرگ بوده در همین مدت در پرسپولیس هم همینطور بود..به همه بالای جدولی ها باخت...

    • بی نام

      ایشالله که برگرده وسوزش این کیسه کشای پرروبیشتربشه

    • بدون نام

      هی سه سال سه سال نکنین بابا همه میدونن لنگ چطور قهرمان شد برانگو مربی بود از الاهلی پرتش نمیکردن

    • آبی مثل آسمان

      شما فقط یه برانکو رو اونم بعداز ۴سال از دست دادید اما استقلال هر نیم فصل باید با ۴تا بچه که از آکادمی میاره باید بازی کنه قهرمانیا شما فقط برای خودتون ارزش داره چون استقلال رو نابود کردن اگه در شرایط برابر تیمتون قهرمان میشد ما هم به شما به عنوان رقیب احترام میزاشتیم اما با این همه تبعیض قهرمانی شما رو هیچکی قبول نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج