۹۱۵۰۷۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

کسی به ناچ آیفون اهمیت نمی‌دهد

دادگاه کالیفرنیا در پاسخ به شاکیانی که اپل را به دروغگویی در مورد مشخصات نمایشگر آیفون متهم کرده بودند، تایید کرد کسی در آمریکا به این مسائل اهمیت نمی‌دهد.

دیجیاتو: دادگاه کالیفرنیا در پاسخ به شاکیانی که اپل را به دروغگویی در مورد مشخصات نمایشگر آیفون متهم کرده بودند، تایید کرد کسی در آمریکا به این مسائل اهمیت نمی دهد.

کسی به ناچ آیفون اهمیت نمی‌دهد

سال گذشته دو نفر با ثبت شکایتی در دادگاه کالیفرنیا مدعی شده اند که اپل در تبلیغات خود در مورد سایز و رزولوشن نمایشگر آیفون های X ، XS و XS Max صادق نبوده است. این دو که «کریستین اسپونچیادو» و «کورتنی دیویس» نام دارند، در پی تبدیل این شکایت به دادخواست جمعی بودند اما ظاهرا تیرشان به سنگ خورده است.

در شکایت های جمعی که بیشتر در آمریکا و کانادا رواج دارد گروهی از افراد شکایتی را ثبت کرده و مدعی می شوند که گروه دیگری از جامعه هم به همان نسبت آسیب دیده اند. ثبت این نوع شکایات نیازمند جلب نظر قاضی است و روند پیچیده ای دارد.

کسی به ناچ آیفون اهمیت نمی‌دهد

مشخصات نمایشگر آیفون

به باور این دو نفر شرکت در محاسبه ابعاد نمایشگر آیفون بخش هایی مثل بریدگی عریض و گوشه‌ها که امکان نمایش محتوا ندارند را هم در نظر گرفته در حالی که چنین چیزی صحت ندارد. برای مثال سایز صفحه نمایش آیفون X به گفته اپل ۵.۸ اینچ است در حالی که با حذف قسمت مذکور سایز آن از ۵.۶۸۷۵ اینچ فراتر نمی رود.

این شکایت در کالیفرنیا ثبت شده بود اما «هیوود گیلیام»، قاضی دادگاه آنرا مساله ای پیش پا افتاده عنوان کرد که فاقد شرایط شکایت جمعی است: «حقیقتا به نظر نمی رسد کسی در آمریکا نگران این مساله باشد».

اپل که ابتدا در این باره سکوت کرده بود مدعی شده که نحوه اندازه گیری نمایشگر را در بسته بندی محصولاتش اعلام کرده است. قاضی گیلیام هم بر این باور است که اتهام فریب و تقلب اپل به خاطر اطلاع رسانی این شرکت نیز بی اساس است.

ثبت چنین شکایاتی در کشورهای توسعه یافته بی سابقه نیست اما اینجا کوچکترین مشکلات بسته شدن سایت های دانلود فیلم و غیر فعال شدن یک شبه ۳۰ هزار موبایل است، در نتیجه فرصت فکر کردن به پیکسل های آیفون برای کسی باقی نمی ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خط آخر عالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج