۹۱۵۱۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیروزی ناپلئونی لیورپول مقابل لسترسیتی

لیورپول با گل دقیقه ۹۵ جیمز میلنر از روی نقطه پنالتی با نتیجه ۲ بر یک از سد لسترسیتی گذشت و ۲۴ امتیازی شد.

خبرگزاری ایرنا: لیورپول با گل دقیقه ۹۵ جیمز میلنر از روی نقطه پنالتی با نتیجه ۲ بر یک از سد لسترسیتی گذشت و ۲۴ امتیازی شد.

هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلستان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه با انجام چهار دیدار به صورت همزمان پیگیری شد که در مهمترین دیدار تیم لیورپول در ورزشگاه خانگی خود یعنی آنفیلد در برابر میهمان سرسختش لسترسیتی به برتری لحظه آخری ۲ بر یک رسید.

شاگردان یورگن کلوپ ابتدا در دقیقه ۴۰ توسط سادیو مانه به گل رسیدند اما در نیمه دوم، جیمز مدیسون روی پاس آیوزه پرز در دقیقه ۸۰ گل تساوی‌بخش را وارد دروازه آدریان کرد. در حالی که همه منتظر پایان بازی بودند داور مسابقه در تصمیمی بحث‌برانگیز در دقیقه ۹۴ پنالتی گرفت و یک دقیقه بعد جیمز میلنر موفق شد تیمش را به یک برد دراماتیک برساند.

بدین ترتیب لیورپول به هشتمین برد پیاپی خود در این فصل دست یافت و با ۲۴ امتیاز در صدر جدول جایگاه خود را تثبیت کرد. لستر سیتی هم با ۱۴ امتیاز به طور موقت در رده سوم باقی ماند. این هفدهمین پیروزی پیاپی کلوپ و تیمش در لیگ جزیره بود. آنها تا رکورد گواردیولا و سیتی فقط یک پیروزی فاصله دارند.

تیم برنلی در دیگر بازی موفق شد با یک گل میهمان خود اورتون را شکست دهد. جف هندریک در دقیقه ۷۲ تک گل بازی را به ثمر رساند. شینوس کولمن از اورتون هم در این مسابقه از زمین اخراج شد؛ تافی‌ها هم‌اکنون تیم هفدهم جدول هستند. دیدار تیم‌های واتفورد و شفیلدیونایتد هم با تساوی بدون گل به اتمام رسید. واتفورد همچنان بدون برد در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد.

در مسابقه دیگری که از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه آغاز شد تیم استون‌ویلا دست به کار بزرگی زد و میزبان پایین جدولی خود یعنی نورویچ را با نتیجه پنج بر یک درهم کوبید تا هشت امتیازی شود و به طور موقت به رده چهاردهم صعود کند. نورویچ هم در جایگاه هجدهم جای گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج