۹۱۵۱۹۰
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

استقبال بی‌سابقه زوار از مرز مهران

استاندار ایلام از استقبال بی سابقه زوار از مرز مهران خبر داد و گفت: پیش بینی می شود چهار میلیون زائر در مرز تا اربعین حضور پیدا کنند.

خبرگزاری مهر: استاندار ایلام از استقبال بی سابقه زوار از مرز مهران خبر داد و گفت: پیش بینی می شود چهار میلیون زائر در مرز تا اربعین حضور پیدا کنند.

قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه در نشست ستاد اربعین استان، از اربعین به عنوان آبروی نظام و افتخاری برای ایلام و مرز مهران یاد کرد و گفت: اربعین امروز به یک حرکت سیاسی، دینی و انقلابی مبدل شده است و می طلبد همه با هم و دست در دست هم نقش و مسئولیت خطیر خود را در این هماورد عظیم به نمایش گذاریم.

وی ادامه داد: اربعین هر سال موضوعات خاص خود را دارد و امسال به جهت حذف ویزا تراکم جمعیت یک مسئله مهم است که بایست آمادگی و تدابیر لازم برای آن داشته باشیم.

استقبال بی‌سابقه زوار از مرز مهران

وی افزود: امسال اگرچه پیش بینی ستاد اربعین از حضور ۳ میلیون نفر روایت می کند و از این میزان سهم مهران را حدود ۶۰ درصد اعلام کرده است، اما آمارها در این چند روز نشان داد که استقبال از مرز مهران بیش از آن چیزی هست که پیش بینی شده است.

استاندار ایلام با پیش بینی تردد بیش از ۴ میلیون نفر از مرز مهران در اربعین امسال، تصریح نمود: در چند روز اخیر استقبال بی سابقه ای از مرز مهران شده است بطوریکه در روز پنجشنبه ۴۶ هزار نفر (حدود ۱۰ برابر مدت مشابه)، روز جمعه حدود ۴۸ هزار نفر (۷ برابر مدت مشابه) و امروز تا ساعت ۳ بعد ظهر حدود ۴۷ هزار نفر از مرز مهران خروج کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به همدلی بسیار قوی در استان گفت: امروز همه در کنار هم و با همکاری با هم یک هدف مشترک در آستانه اربعین حسینی داریم و آن خلق یک حماسه دیگر است.

وی در پایان از همکاری خوب مردم و همه نهادها، ارگان ها، تشکل ها، ائمه جمعه و جماعات، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، دستگاه های اجرایی، اصحاب رسانه، صدا و سیما و ... در اربعین تقدیر کرد و گفت: همچنین لازم است از کمک استان های معین بویژه از شهرداری تهران و مجموعه همکاران به خاطر زحمات و تلاش های بی دریغی که در ایام اربعین انجام داده اند تشکر کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      حالا بازم خوبه که به بهانه چنین مراسمی مسئولین مجبور به ساخت و ساز در چنین نقاطی می شوند که تا چند صباحی پیش گویی تکه ای از یک غربت غریب شده در میان سکوت خودش صدای هق هق و بغض شکسته اش سپری می شد

    • سعید،ک

      عراق دراشوبه،واقعا خنده داره،چه کسی حاضره تواین وضعیت بره زیارت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه سر برو مرز میفهمی چقددددر ترافیکه

    • ali heidari

      سلام استان ایلام با تبلیغات دروغ میخواهد مردم از مرز خسروی تردد نکنند زیرا دوست ندارند استان کرمانشاهان که یک زمانی ایلام جز روستاهای آن بود پیشرفتی کند مردم بدبخت اگر بدانند نزدیکترین و امن ترین مرز به کربلا مرز خسروی است هیچگاه از مرز مهران تردد نمیکنند ولی افسوس که مردم آگاهی ندارند

      پاسخ ها

      • سعید،ک

        کاربر۱۴۲۸چرامنفی فکرمیکنی،که ایلام تبلیغات میکنه زوار ازمرزمهران برن،این مرزنزدیکه به عراق وامنیت بیشتری داره،علاوه برمهران ازشلمچه وچذابه هم میرن،ایلام یه استانه ،جزکرمانشاه هم نیست،دومین استان نفتی وگازی کشوره،که گازکرمانشاه ،همدان وکردستانو تولید میکنه ،اگرایلام نبود گازشماازکجاتامین میشه عزیز،تصمیم دولت این بوده که ازمهران برن،بخداقسم هیچی به ایلام نمیرسه فقط اشغال پره شهره وتایک ماه بعد ازاربعین شهرداری ومردم باید زباله جمع کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج