جاباما
۹۱۵۱۹۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پمپئو: پاسخ اولیه‌ را به درخواست کنگره دادیم

مایک پمپئو امروز (شنبه) اعلام کرد وزارت خارجه آمریکا، پاسخی اولیه‌ به درخواست‌های مجلس نمایندگان این کشور درخصوص ارائه اسناد مرتبط با استیضاح دونالد ترامپ داده است.

ایسنا: مایک پمپئو امروز (شنبه) اعلام کرد وزارت خارجه آمریکا، پاسخی اولیه‌ به درخواست‌های مجلس نمایندگان این کشور درخصوص ارائه اسناد مرتبط با استیضاح دونالد ترامپ داده است.

به نقل از خبرگزاری رویترز، کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا در بیست و هفتم سپتامبر، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا را جهت وادار کردن او به ارائه اسناد مرتبط با تعاملات دونالد ترامپ با دولت اوکراین احضار کرد.

اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، در حال بررسی شکایت یک افشاگر در بدنه جامعه اطلاعاتی آمریکا هستند که پیش‌تر گفته بود ترامپ، از ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، درخواست تحقیق درخصوص جو بایدن (کاندیدای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا) و پسرش را داشته است.

پمپئو: پاسخ اولیه‌ را به درخواست کنگره دادیم

مایک پمپئو، امروز طی یک کنفرانس خبری گفت: "وزارت خارجه، دیشب یک نامه به کنگره ارسال کرد که پاسخ اولیه ما به درخواست ارائه اسناد بود. ما تمام کارهایی که الزام قانون باشد را انجام خواهیم داد". این دیپلمات آمریکایی درخصوص محتویات نامه مذکور چیزی نگفته است.

یکی از مقامات کمیته امور خارجی مجلس آمریکا، امروز به خبرگزاری رویترز گفت "پمپئو، اسناد درخواستی در حکم احضاریه را در تاریخ تعیین شده ارائه نداد"؛ او با این حال از برقراری ارتباط میان کمیته‌های مجلس و وزارت امور خارجه خبر داده است.

این مقام که نخواست نامش فاش شود، ابراز امیدواری کرد "وزارت خارجه بدون معطلی همکاری کند".

روز جمعه نیز احکام احضاریه دیگری به کاخ سفید صادر شد و نمایندگان طی آن، خواستار اسناد مربوط به مراودات ترامپ با رئیس‌جمهوری اوکراین و دیگر رهبران خارجی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج