۹۱۵۲۱۸
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

واکنش به ادعای تهیه‌کننده «متری شیش و نیم»

مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی به اظهارات تهیه کننده «متری شیش و نیم» مبنی بر عرضه نسخه غیرقانونی این فیلم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: سید جمال ساداتیان، تهیه‌کننده «متری شیش و نیم» اخیراً گفته است: من یک درصد هم شک ندارم که فیلم ما از وزارت ارشاد به دست افراد شبکه قاچاق افتاده.

مسعود نجفی مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی در توضیح پیگیری و اقدامات مربوط به عرضه نسخه غیرقانونی فیلم «متری شیش و نیم» گفت: طبیعی است که اگر ادعای آقای ساداتیان مبنی بر عرضه غیرقانونی فیلم از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اثبات شود، حتما مطابق قانون با عوامل خاطی به دلیل خیانت در امانت برخورد سخت صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در صورت عدم اثبات، قاعدتاً ایشان باید تبعات حقوقی این هتک حیثیت را بپذیرند.

واکنش به ادعای تهیه‌کننده «متری شیش و نیم»

فیلم سینمایی متری شیش و نیم همزمان با نوروز سال جاری اکران خود را آغاز کرد و بعد از ۲۳ هفته نمایش در حالی که با فروش ۲۷ میلیارد تومانی در روزهای پایانی اکران بود، قاچاق شد. همین موضوع سبب شد بلافاصله مجوز انتشار این فیلم در شبکه خانگی صادر شود. این در حالی است که تهیه‌کننده فیلم مدعی بود قصد داشته‌اند در پایان سال جاری یا اوایل سال بعد برای انتشار «متری شیش و نیم» در شبکه خانگی اقدام کنند.

باید دید اختلاف حقوقی سازندگان «متری شیش و نیم» با سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به چه نتیجه‌ای منجر می‌شود؟ آیا تهیه‌کننده فیلم می‌تواند ادعای خود را در دادگاه صالحه اثبات کند یا باید منتظر تبعات حقوقی باشد؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تهیه کننده؛ هم خدا هم تو هم ما میفهمیم که کار وزارت خراب شده ارشاده ولی اونا از تو زرنگترن و قویتر الکی خودتو توی دردسر انداختی ولی همینکه مثل مرد جلو میری تا از حقت دفاع کنی دمت گرم تهیه کنندهه همچین فیلمی قطعا ازش بر میاد همچین کاری رو بکنه این فیلم رو باید دید تا بفهمین در خفا و پشت پرده مواد فروشان عمده فروش و پشت پرده زندان ایران و پشت پرده ماموران.... چخبره..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج