۹۱۵۲۸۶
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ادعای کالدرون درباره مصدومیت کاپیتان را بپذیریم؟

وقتی پرسپولیس دربی را بدون کاپیتانش برد هیچ‌کس یاد سیدجلال نبود و تنها آنها که دوستدار گمانه‌زنی رسانه‌ای بودند می‌گفتند حتی اگر کاپیتان از مصدومیت برگردد کار سختی برای بازی در ترکیب اصلی خواهد داشت.

ایران ورزشی: وقتی پرسپولیس دربی را بدون کاپیتانش برد هیچ‌کس یاد سیدجلال نبود و تنها آنها که دوستدار گمانه‌زنی رسانه‌ای بودند می‌گفتند حتی اگر کاپیتان از مصدومیت برگردد کار سختی برای بازی در ترکیب اصلی خواهد داشت. با این وجود باخت نگران کننده مقابل سومین مدعی قهرمانی آن هم در طول شش هفته جسارت پرسش این سؤال را برای خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه مشهد ایجاد کرد که از مرد آرژانتینی بپرسند سیدجلال کجاست و چرا بازی نمی‌کند؟

پاسخ کالدرون البته فنی و بر اساس فکت‌هایی از تمرینات، مربوط به شرایط آمادگی حسینی بود اما به نظر می‌رسد داستان مصدومیت و بیرون ماندن پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر و ستون خیمه پرسپولیس در تمام موفقیت‌ها و قهرمانی‌های سه سال گذشته پیچیده‌تر از این حرف‌هاست که بخواهیم حرف‌های کالدرون را چشم بسته بپذیریم و باور کنیم.

سیدجلال حسینی پیش فصل نسبتاً خوبی را پشت سر گذاشت و با اینکه بعضاً به خاطر سن و سالش در اوج تمرینات بدنسازی به خودش استراحت می‌داد اما آماده وارد فصل تازه شد. او در دو مسابقه ابتدایی فصل با بازوبند کاپیتانی بازی کرد و مصدوم هم نشد. نمایش‌هایش نیز مثل همیشه کم‌نوسان و مثبت بود و بعید است کسی به خاطر گل خورده مقابل تبریز که با شوت حاجی صفی به دست آمد، کاپیتان را شماتت کرده باشد.

بعد از بازی با تراکتورسازی که روز ۸ شهریور برگزار شد، به سبب بازی‌های ملی و تشکیل اردوی تیم ملی مسابقات لیگ دو هفته‌ای تعطیل شد اما تمرینات پرسپولیس از ۱۳ شهریور از سر گرفته شد. در این تمرین سیدجلال بدون مشکل با بقیه می‌دوید. تصاویر تمرینات روزهای ۱۴ تا ۲۳ شهریور نیز نشان می‌دهد کاپیتان خجالتی و کمروی پرسپولیس در تمرینات حضور فعالی داشته و نشانی از مصدومیت در او دیده نمی‌شود.

بعد از وقفه دو هفته‌ای در لیگ پرسپولیس باید در هفته سوم در تهران مقابل صنعت نفت بازی می‌کرد. روز ۲۴ شهریور یعنی یک روز قبل از آن مسابقه تصویری از سیدجلال در تمرین دیده نشد اما کاپیتان همراه سرخ‌ها به اردو رفت و تصویر او روز بازی در هتل و کنار استخر در تمرین سرخوشانه همبازیانش دیده می‌شود.

برای مسابقه سوم لیگ نام سیدجلال در لیست بازی قرار گرفت. او در گرم کردن‌های ابتدای مسابقه هم حضور فعالی در زمین داشت اما نیمکت‌نشین شد و کنعانی زادگان جای او را در ترکیب اصلی گرفت. این اتفاق فقط شش روز قبل از دربی می‌توانست این آلارم را به کاپیتان بدهد که در صورت گل نخوردن تیمش و درخشیدن کنعانی ملی‌پوش او دربی را هم از دست خواهد داد. اتفاقاً کنعانی خوب بازی کرد و گل سه امتیازی هم زد.

سیدجلال حسینی فردای بازی با نفت در تمرین حضور فعالی داشت و همراه ذخیره‌ها در بازی دوستانه به میدان رفت. عکس‌های حسینی در تمرین روزهای ۲۷ و ۲۸ شهریور در سایت باشگاه پرسپولیس موجود است که بدون مشکل کار می‌کند.

۲۹ شهریور و در فاصله ۴۸ ساعت تا دربی ۹۰ اما خبری از کاپیتان در تمرین نشد. سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در خبر مربوط به تمرین آن روز هیچ اشاره‌ای به مصدومیت حسینی نداشت و عکسی هم از این بازیکن در گزارش تصویری تمرین دیده نشد. همان روز وقتی خبر مصدومیت سیدجلال آمد پزشک تیم پرسپولیس اعلام کرد سید به دلیل درد عضلات شکم به پاراکلینیک اعزام شده و معلوم نیست به دربی برسد یا نه. در واقع دکتر حقیقت هیچ اشاره‌ای به این موضوع نداشت که سیدجلال قطعاً بازی استقلال را از دست داده در حالی که کمتر از ۴۸ ساعت تا آن مسابقه باقی مانده بود!

روز ۳۰ شهریور هیچ خبری از سیدجلال در تمرین نشد و تصویری هم از او منتشر نشد اما روز دربی او به هتل تیم رفت و در ورزشگاه هم حاضر شد.

فردای دربی در بازی دوستانه‌ای که کادر فنی برای ذخیره‌ها مقابل گل ریحان ترتیب داده بود اثری از سیدجلال دیده نشد. همان روز سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرد کاپیتان حسینی برنامه‌های ویژه تمرینی‌اش را با بدنساز تیم شروع کرده است.

روز بعد تصویری از تمرینات پرسپولیس روی خروجی سایت این باشگاه قرار نگرفت اما گفته شد سیدجلال تمریناتش را در دو بخش زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز دنبال می‌کند. فردای آن روز در سومین روز پاییز، سیدجلال را کنار ماهینی در تمرین دیدیم اما پزشک تیم همان روز اعلام کرد حسینی باید روند درمانی‌اش را طی کند و هیچ چیز معلوم نیست و تلاش می‌کنیم او را برگردانیم.

همان روز هم در خبر تمرین آنچه روز قبل گفته شده بود تکرار شد؛ اینکه سیدجلال تمریناتش را در دو بخش زیر نظر بدنساز و کادر پزشکی دنبال کرده است.

پرسپولیس ۴ مهر مقابل سپاهان بازی کرد که سیدجلال به این مسابقه هم نرسید اما فردای آن روز یعنی جمعه ۵ مهر در تمرین حضور یافت و تصویرش هم در این تمرین موجود است. جالب اینکه خبر درباره او همانی بود که قبل از بازی با سپاهان گفته می‌شد؛ تمرین در دو بخش و...‌

روز ۶ مهر سیدجلال هم در سالن وزنه دیده شد هم در زمین که پا به توپ شده و نشانه‌ای از مصدومیت در او نبود. فردای آن روز یعنی ۷ مهر کاپیتان پرسپولیس را در حال عبور از موانع تمرینی می‌بینیم. این تمرین قبل از سفر به تبریز برای بازی حذفی انجام شده اما سیدجلال به بازی ماشین‌سازی هم نمی‌رسد و اصلاً به تبریز نمی‌رود.

پرسپولیس بعد از شکست ماشین به خانه بازمی‌گردد و ۹ مهر تمرین دارد. سیدجلال را در تمرین آن روز در حال شوت به دروازه می‌بینیم اما همان روز پزشک تیم در مصاحبه‌ای می‌گوید تلاش می‌کنیم او را به بازی با شهر خودرو برسانیم ولی چیزی معلوم نیست. فردای آن روز سایت رسمی پرسپولیس در خبر مربوط به تمرین اعلام می‌کند جلال در اکثر تمرینات گروهی شرکت کرده است. پنجشنبه ۱۱ مهر نیز حسینی در تمرین حضور فعالی دارد و عکس او هم موجود است اما باز هم نامش در فهرست مسابقه قرار نمی‌گیرد و در حالی که شجاع محروم شده اصلاً به مشهد نمی‌رود.

پرسپولیس با زوج کنعانی - انصاری سومین شکست فصل را پذیرا می‌شود و به تهران برمی‌گردد. مطابق همیشه تیم کالدرون با نفرات دوستانه‌اش بازی دوستانه برگزار می‌کند و سیدجلال آماده‌تر از همیشه در تمرین دیده می‌شود.

کالدرون بعد از شکست به گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی (به نقل از مصاحبه‌ای که در سایت رسمی پرسپولیس منتشر شده) می‌گوید سیدجلال ۱۵ روز تمرین نکرده که از تصاویر تمریناتی که روز به روز درباره‌اش صحبت کردیم و حتی برخی اخبار رسمی سایت باشگاه اینچنین نبوده است مگر اینکه سیدجلال در تمریناتی که از چشم همه دور مانده سفت و سخت یا کامل تمرین نکرده باشد.

کالدرون همچنین در همین مصاحبه گفته ۶ روز قبل از بازی حذفی یعنی ۲ مهر به سیدجلال گفته بوده دو بازی بعدی را از دست خواهد داد. این مسأله روزی به کاپیتان پرسپولیس اعلام شده که تازه سه روز بوده مصدوم شده و پزشک تیم حتی بعد از مصدومیت به طور قطع درباره نرسیدن جلال به بازی دو روز بعد از آن (دربی) صحبت نکرده بود مگر اینکه مرد آرژانتینی قصد داشته کاپیتان تیمش را سکونشین کند و دنبال بهانه می‌گشته تا مدافع دیگر تیم -‌که تصور می‌کند تیم با او شکل و شمایل بهتری می‌گیرد‌‌- را به ترکیب بفرستد.

با این حال بعد از تعطیلی دوباره تیم ملی، بازی با پیکان که برسد و شجاعی هم در کار نباشد باید دید سیدجلالی که احتمالاً دو هفته بدون مشکل تمرین کرده به ترکیب باز خواهد گشت یا معمای بیرون ماندن کاپیتان پرافتخار سرخ‌ها ادامه دارد.

واکنش کالدرون به شایعات: با کاپیتان صحبت کردم، حرف‌هایم واضح بود

بعد از مصاحبه کالدرون در مشهد اشاره این مربی به ناآماده بودن سیدجال در دو هفته گذشته برخی مقابل مرد آرژانتینی موضع گرفتند و برخی پیشکسوتان در فضای مجازی به این مسأله واکنش نشان دادند. در این میان گفته شد برخی شیطنت کرده‌اند و حرف‌های کالدرون در این نشست خبری آنطور نبوده که در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری بازتاب داده شد است. با این وجود کالدرون در واکنش به این مسأله می‌گوید: «نیازی نیست تا دوباره چیزی بگویم. صحبت‌های من کاملاً واضح و روشن بود. حالا اینکه مطبوعات دارند شیطنت می‌کنند دیگر با آن کاری ندارم‌. من امروز (شنبه) با کاپیتان صحبت کردم و همه چیز کاملاً واضح و روشن است. نیازی به این نیست تا چیز تازه‌ای بگویم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مرتیکه کالدرون تیم را خراب میکنه و میره

      پاسخ ها

      • بینام

        این مرتیکه تیم رو خراب کرده ولی متاسفانه نمیره چون کلی پول باید بگیره که ندارن بدن،هنوز طلب برانکو رو ندادن ،تا وقتی مدیر عامل غیر فوتبالی و نفهم مثل عرب بیاد سر کار و بدون داشتن سر مربی و کمیته فنی بازیکن و مربی بیاره و ببره اوضاع همینه

      • غلام نخست

        این داره هنون کاری میکنه که برانکو با سومادر الاهلی کرد ولی اونجا اوشون چوب گستاخیش خورد و اینجا ایشون در آینده چوبش خواهد خورد
        سید سخره دستکم ۴۰ رصد هتریک قهرمانی نقش داشته . این کچل بیخاصیت داره تیمو بکجا میبره
        سید اسمش و سایش تو زمین ی وزنه و حیبت بزرگه
        معلوم شد این معلوم الحال حره از پره تشخیص نمیده

    • ارش

      کالدورن با اردنگی به بیرون پرت خواهی شد این گوی و این میدان بزدل چلغوز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تیم پرسپولیس که نود درصدشون شمالی اند
        ولی فصل پیش جلال و کامیابی نیا و خلیل زاده و یواش یواش نعمتی پور چقدر ناجوانمردانه بازیکنهای تیم های دیگه را زدید و دست جلوی دهان های های خندیدید و داورها هم هیچی نگفتند ...
        چوب خدا صدا ندارد

    • مهران

      بدون‌سیدجلال‌پرسپولیس‌‌نمیتونه‌قهرمان‌بشه

    • بدون نام

      کسی که سید جلال حسینی را بازی ندهد حقش هست که هر چی زودتر اخراج شود...همین بازیکن ۳۷ ساله همین حالا هم از نطر غیرت و تعصب و بازی سوپرمن پرسپولیس است.

    • ممد دانیالی

      واقعا مثال خنده داری زدی ایران ورزشی کلی خندیدم خدا خیرت بده خخخخخخ
      به سید بلال دوپینگی میگی کاپیتان کم رو و خجالتی خخخخ بابا از بلال دوپینگی پررو تر و وقیح تر مگه داریم مگه میشه؟؟ بابا این مثله همیشه دوپینگ کرده بود و از اونجایی که کمیته ضد دوپینگ امسال نظارتش بیشتر شده از ترس اینکه مبادا بفهمن و گندش در بیاد از لیست خارجش میکنن و این اعتقاد نداشتن کالدرون و نیمکت نشین کردنش همش مصلحتیه که با توافق انصاری فرد و کالدرون و رضایت خود بلال انجام شده وگرنه مصدومیت و مشکل بین بلال و کالدرون و از این قبیل چه کشکیه چه دوغیه خیال میکنن مردم نمیفهمن .. بخدا نفهم خودشونن گوشاشونم درازه

      پاسخ ها

      • غلام نخست

        معلومه بدجوری سوزندتون که از پایین و بالا نعره میکشی
        سید واسه ما هم کاپیتان هم سومر من و هم آقاس
        خبر هم از درک و فهم فوتبالیش این متنو نوشته تو هم بهتره بجای ایراد از این متن بری دنبال توپ فرچیپ بگردی

    • احسان

      لعنت ب کالدرون لعنت ب عرب

      پاسخ ها

      • غلام نخست

        و لعنت ب براکو ک زیر زیرکی رفت توافق با الاهلی کرد و عرب بیخاصیتم قوز بالای قوز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج