۹۱۵۲۹۱
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

هاشمی‌طبا به ناطق: نگران حرف و حدیث نباش

مصطفی هاشمی‌طبا گفت: احتمال اینکه ناطق نوری اساساً و به هیچ شکلی وارد رقابت‌های سیاسی نشود، به‌شدت بالاست اما درصورتی‌که بخواهد وارد شود، به نظر می‌رسد که انفرادی خواهد آمد.

نامه نیوز نوشت: مصطفی هاشمی‌طبا گفت: احتمال اینکه ناطق نوری اساساً و به هیچ شکلی وارد رقابت‌های سیاسی نشود، به‌شدت بالاست اما درصورتی‌که بخواهد وارد شود، به نظر می‌رسد که انفرادی خواهد آمد.

مصطفی هاشمی‌طبا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره جایگاه فعلی ناطق‌نوری در عالم سیاست گفت: ««آقای ناطق نوری به پختگی و آینده‌نگری قابل قبولی رسیده است که می‌تواند در عرصه سیاسی نقش‌آفرینی مثبتی داشته باشد. بی‌تردید با ورود او به صحنه سیاسی برخی نیروهای افراطی علیه او موضع می‌گیرند که این موضوع ارتباطی به اصلاح‌طلب‌ یا اصولگرا بودن نیروهای تندرو ندارد. البته ورود مجدد آقای ناطق به سیاست منوط به حوصله او برای کاری سیاسی است زیرا فعالیت سیاسی مستلزم کار همه‌جانبه است. در چنین حالتی دیگر مهم نیست که چه طیف یا شخصی چه می‌گوید».

هاشمی‌طبا به ناطق: نگران حرف و حدیث نباش

این فعال سیاسی درباره فراجناحی بودن ناطق‌نوری اظهار کرد: «در آن زمان که آقای ناطق به‌طور کامل در جبهه اصولگرایی تعریف می‌شد هم انسان بی‌منطقی نبود و باب گفت‌وگو با او باز بود؛ حرف‌ها را می‌شنید و بعد تصمیم می‌گرفت و هیچ‌کس را به دلیل آنکه صرفاً اصلاح‌طلب است، کنار نمی‌گذاشت. به یاد داریم که در زمان وزیر کشور بودنش با استاندارهایی از جناح‌های چپ و راست کار می‌کرد و تمام آن‌ها از وزارت آقای ناطق رضایت داشتند. به نظر من چهره آقای ناطق بیش از آنکه محدود به جبهه‌های سیاسی باشد، ملی است».

هاشمی‌طبا در پاسخ به این پرسش که اصلاح‌طلبان به دلیل تجربه نامطلوبی که از ائتلاف با اصولگرایان میانه‌رو داشتند، از ورود ناطق نوری به صحنه سیاسی حمایت می‌کنند یا نه، گفت: «ممکن است به دلیلی که گفتید حمایت نکنند اما بی‌تردید مخالفتی هم نخواهند داشت؛ ضمن اینکه اصلاح‌طلبان هم به گروه‌های مختلفی منشعب می‌شوند. گاهی ممکن است فردی با یک ژست خاص حرفی بزند که گویی از جانب تمام اصلاح‌طلبان اما در واقعیت او از سوی شخص خودش حرف می‌زند و به‌هیچ‌وجه نمایندگی تمام اصلاح‌طلبان را ندارد. مجموعاً تصور می‌کنم به‌هیچ‌وجه اجماعی علیه آقای ناطق چه از جناح اصلاح‌طلب و چه از جناح اصولگرا شکل نخواهد گرفت و تنها مخالفت‌ها با او از جانب عده‌ای تندرو است که نام انقلابی را یدک می‌کشند درصورتی‌که باید دید به آن‌ها چه کسی گفته است حرکات تند نشان از انقلابی بودن است یا اصلاً این عنوان را چه بخشی از جامعه به آن‌ها داده‌اند؟ نمی‌شود گفت که ما انقلابی هستیم اما مردم این موضوع را تصدیق نکنند. واقعیت این است که مشک باید خود ببوید نه آنکه عطار بگوید».

هاشمی‌طبا در پایان در خصوص چگونگی ورود احتمالی ناطق به عرصه سیاسی تصریح کرد: «احتمال اینکه آقای ناطق اساساً و به هیچ شکلی وارد رقابت‌های سیاسی نشود، به‌شدت بالاست اما درصورتی‌که بخواهد وارد شود، به نظر می‌رسد که انفرادی خواهد آمد و در صورت ورود به صحنه سیاسی نباید نگران حرف‌وحدیث‌ها باشد زیرا عده‌ای عقلانیت او را برنمی‌تابند».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبدالرحمن

      هاشمی طبا آخرش خودتو لو دادی نه عزیزم پاچه خواری نکن!

    • بدون نام

      مگه خواسته های مردم میخواد براورده شود که نگران باشند . ملالی نیست جز بازیهای سیاسی

    • pooya

      ناطق عکس هایه دوراول تومجدد چاپ کن؟؟؟؟؟

    • عدیل

      اینها باز بوی کباب شنیدند پیرو پاتال های مرفه بروید بگذارید فکر های بکر وانقلابی به میدان بیابد نه بی درد های که سالهاست مردم را شکم های باد کرده تان ازیاد برده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج