۹۱۵۳۳۵
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

قلعه‌نویی: لیگ برتر زمان کی‌روش دیده نمی‌شد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه لیگ برتر در هفت سال گذشته توسط سرمربی تیم ملی (کارلوس کی‌روش) دیده نمی‌شد، به اظهارات علیرضا منصوریان واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر: امیر قلعه نویی درباره نتایج تیم سپاهان و به اوج برگشتن این تیم گفت: تیم های بزرگ مثل منچستر، اینترمیلان و آث میلان وقتی دچار مشکل می شوند چند سال طول می کشد. شما منچستریونایتد بعد از جدایی فرگوسن را نگاه کنید. لطف خدا شامل حال ما شده است در کمترین زمان بازگشتیم. شرایطمان الان خوب است. هنوز نمی گوییم ایده آل است و با سپاهان مدنظرم فاصله داریم ولی خدا را شکر خوب شروع کرده ایم. این پروسه باید چهار سال دیگر اتفاق می افتاد ولی در یک سال و نیم به نتایج خوبمان رسیدیم.

وی در خصوص صحبت های علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن بعد از بازی با سپاهان و اینکه وی گفته بود پیام نیازمند (دروازه بان سپاهان) بهترین بازیکن زمین بوده است، گفت: به منصوریان تبریک می گویم که تیم خوبی درست کرده است. ذوب بهترین نماینده ایران در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا بود. بازی هم بازی خوبی بود. ذوب آهن هم می توانست برنده باشد و هم می شد که این دیدار مساوی شود.

قلعه نویی ادامه داد: فکر نمی کنم که پیام نیازمند به جز یکی دو مورد توپ خاصی گرفته باشد. ما هم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. پیام یکی از بهترین های ایران است چه از نظر اخلاقی و چه از نظر فنی. خوشحالم که یک دربی خوب برگزار شد. ذوب آهن هم لیاقت بردن داشت.

سرمربی سپاهان درباره دعوت از محبی و منصوری بازیکنان سپاهان به تیم ملی با کنایه به کارلوس کی روش سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشحالم که بر خلاف سال های گذشته که لیگ دیده نمی شد، لیگ را می بینند. وحید هاشمیان و همکاران ویلموتس بازی ها را رصد می کنند و کسانی که حقشان است، حداقل دعوت می شوند.

قلعه نویی در پایان گفت: این دعوت شدن باعث انگیزه در بازیکنان می شود و عیار لیگ را بالا می برد ولی در شش هفت سال گذشته لیگ دیده نمی شد. باید از ویلموتس و همکارانش هم تشکر کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رئیس مافیا بالاخره امسال به آرزویت رسیدی با عوامل پلیدت پرسپولیس را ضعیف کردید تا نتیجه فوتبال ناپاک خودت مشاهده بشه پرسپولیس باید محروم کنند تا شما نتیجه بگیرید

      پاسخ ها

      • پیرمرد تنها

        آقای قلعه‌نویی خجالت بکشید امثال شما فوتبال ایران نابود کردین، شما چرا در بازیهایی آسیایی نمیتونید نتیجه بگیری؟؟ چون ساخت و پاخت نیست /اندازه خود حرف بزن کیروش مربی انگشت شمار دردنیای فوتبال جهان هستند،، کیروش وظایف خود بطور کامل انجام داده دوبار متوالی به جام جهانی فوتبال رفت، ساختمان پک کامل کرد الان افتخاری برای فدراسیون فوتبال ایران چرا امثالهم برانک و ذوالفقار و پروین و مایلی برای تیم ملی فوتبال ایران یک زمین تمرین فوتبال یادگار نذاشتید؟چهار زمین تمرین آماده کرد، کارهایی که کیروش کرد شما نقشه ساختمان پک نمیتوانستید تهیه‌کنید که به فکر شما ها خطور نمیکرد، ولی کیروش هم ساختمان سازی کرد هم چهار زمین تمرین آماده تیم ملی فوتبال ایران داد درکنار سازندگی با امثالهم مافیایی فوتبال مبارزه کرد و پیروز شد، کجایی دنیا هواداران تیم باشگاهی برعلیه سرمربی میکنند ولی شما کردید، کیروش دغدغه بازی با تیم های عربی بحرین وقطر امارات عربستان ازبین برد بازیکن سالاری ازبین برد دغدغه هیچ بازیکنی درنبودنش درزمین بازی حس نمیشد دلهره تماشاگران ایرانی با تیم های عربی از بین بردن،، آقای کیروش ممنون وتشکر از زحمات شما ببخشید که قدر شناس انسان پاک و درستکار نیستیم

      • بدون نام

        واقعا این دلالان مافیای امثال قلعه و برانکو و..... چگونه و چه کسانی را به فوتبال ایران راه میدهند

    • بدون نام

      کثیف ترین کسی هستی که می شناسم تویی قعله مرغی

      پاسخ ها

      • بی نام

        تنها مربی با دانش لیگ فقط قلعه نوعی

      • بی نام

        تنها مربی با دانش لیگ فقط قلعه نوعی

      • بی نام

        تنها مربی با دانش لیگ فقط قلعه نوعی

    • بدون نام

      قله نوعی سرمربی تیم فوتبال فدراسیون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج