۹۱۵۳۳۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

۳ کشته و ۳۸ زخمی در تصادف آزادراه زنجان

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان خبر داد: صبح امروز تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان ـ قزوین سه کشته و ۳۸ مصدوم بر جا گذاشت.

خبرگزاری ایسنا: جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان خبر داد: صبح امروز تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان ـ قزوین سه کشته و ۳۸ مصدوم بر جا گذاشت.

۳ کشته و ۳۸ زخمی در تصادف آزادراه زنجان

سرهنگ محمدعلی عظیمی اظهار کرد: ساعت 4.5 صبح امروز در اتوبان زنجان به قزوین یک دستگاه کامیون واژگون شد که در پی آن یک دستگاه خودرو سواری سمند نیز با این وسیله نقلیه برخورد می‌کند. بعد از این اتفاق یک دستگاه اتوبوس با سمند برخورد و واژگون می‌شود و پس از آن یک دستگاه اتوبوس دیگر با سمند برخورد و واژگون می‌شود که در این حادثه سه تن کشته و 38 نفر در بیمارستان بستری هستند.

وی تصریح‌ کرد: البته 29 نفر از طریق آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شده بودند که 38 نفر نیز به علت شدت جراحات وارده بستری شده‌ و تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

این مسئول با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، افزود: متاسفانه عامل انسانی دلیل بروز بسیاری از حوادث رانندگی است که در برخی موارد خسارات جبران‌ناپذیری را به همراه دارد.

گفتنی است، شب گذشته برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه سواری مسافربری بین شهری٢ نفر فوتی و ٣ نفر مجروح بر جای گذاشت.

انحراف به چپ سواری پراید، باعث بروز این حادثه شدو این در حالی بود که سواری سمند با ٣ نفر سرنشین از مبدا ابهر به مقصد خدابنده در حال تردد بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج