۹۱۵۳۶۲
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

افاضلی: انتخاب مدیرفنی اشتباه بود

سرمربی پیشین تیم امید معتقد است هیچ گزینه ای بهتر از حمید استیلی برای هدایت تیم المپیک در این مقطع وجود ندارد.

خبرگزاری مهر: هومن افاضلی صبح امروز یکشنبه در گفتگو با رادیو ورزش پیرامون وضعیت تیم ملی امید ایران اظهار داشت: به عقیده من اشتباه اصلی انتخاب حمید استیلی به عنوان مدیر یا مدیر فنی این تیم بود.

وی ادامه داد: استیلی به عنوان یک بازیکن بزرگ در تاریخ فوتبال ایران و یک مربی که بالاترین مدارک مربیگری فوتبال را در اختیار دارد در این مقطع باید مربیگری کند و شرایط سنی اون مناسب با مدیریت نیست بلکه می تواند همچنان به عنوان مربی فعالیت داشته باشد. از جهتی اساسا شرح وظایف و مسئولیت مدیر فنی تیم در فوتبال ایران به درستی مشخص نیست.

افاضلی اضافه کرد:در مقطع فعلی بهترین انتخاب ممکن برای این تیم خود حمید استیلی به عنوان سرمربی است. تا جایی که من مطلع هستم بین او و بازیکنان رابطه بسیار خوب و احترام متقابل در این تیم وجود دارد که بسیار مهم است.

این کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: مسئله دیگر پروسه شناخت یک تیم است که در کوتاه مدت اتفاق نمی افتد. استیلی تنها کسی است که این شناخت را دارد و با این تیم مدت ها کار کرده در حالی که فاصله کوتاهی تا آغاز مسابقات مانده فکر می کنم هیچ گزینه دیگری نمی توان برای این تیم تصور کرد. بهترین تصمیم همین است که در مقطع فعلی استیلی هدایت این تیم را در دست بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من مخالف نظر افاضلی هستم استیلی به عنوان مربی هیچ کارنامه روشنی نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باهات موافقم. بهترین گزینه همون فرهاد مجیدی بود که کارنامه مربیگریش پر و پیمونه! تا دلت بخواد افتخارات ملی و بین‌المللی در زمینه مربیگری داره!! چطوره؟!

      • بی نام

        افاضلی هم در خایمالی مثل استیلی لنگه نداره

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      ی لنگی پشت یه لنگی دراومد و مث همیشه چشاشونو رو حق بستن پاگذاشتن رو واقعیت ها و قوانین. کجای دنیا یه مدیر عامل خودشو مربی میکنه؟ کجای دنیا یه مدیر عامل یه تیم میشه سرمربی؟ دوما استیلی بارها تولیگ مربیگری کرده همش نابود گر بوده نابودکرد تیمهایی ک مربیش بوده رو.‌تو یک کارنامه موفق از استیلی بگو ماهم بدونیم‌ . توتیم ملی امید فساد تشکیل داده بازیکن و کمک مربی تحمیل میکنه کنارشونم پول میزنه ب جیب بعد آقای افاضلی ازش دفاع میکنه. کلا گند زدین ب فوتبال فساد رو رواج دادین. همین تیم چهل سال دست لنگیا بود ک چهل ساله حسرت المپیکو داریم‌ . ی دوره مایلی کهن یه دوره عبدی حالاهم استیلی و دارو دسته اش. من بر ضد لنگیا نیستم اما میگم حق استیلی نیست حق مسلم یکی مثل گل محمدیه

      پاسخ ها

      • ایران بزرگ

        آخه تو این شرایط بد و وقت کم و این گروه سخت(که نمیدونم اسمشو کی بزارم حیف اسم مردی که رو مجیدیه همین گروه بندی و تیمای همگروه فراریش داد و.جرات نداشت بمونه) کی میاد مسئولیت این تیمو قبول کنه که معلومه آخر عاقبتش چیه،استیلی معرفت داشته که قبول کرده،اسطوله استقلالیا گذاشت گذاشت تا وقت تا اونجا که میتونه کش بیاره تا وقتی واسه آماده کردن تیم واسه شخص بعدی نمونه،این مردیه البته گفتم تو پرانتز که مرد.....

    • بدون نام

      چقدر برای هم نوشابه باز میکنن!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاهین بوشهر نابود کرد آقا دزده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج