۹۱۵۳۷۱
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

صادقی: هنر گل‎محمدی بود که پرسپولیس را بردیم

اکبر صادقی کاپیتان تیم فوتبال شهرخودرو گفت: یک برد رویایی، با یک گل رویایی در یک دقیقه عالی رقم زدیم که مردم هم از تماشای پیروزی ما مقابل پرسپولیس لذت بردند.

خبرگزاری میزان: اکبر صادقی در خصوص برتری تیمش مقابل پرسپولیس و حواشی رقم خورده در بازی عصر جمعه پاسخگوی سوالات ما بود که مشروح این مصاحبه را می‏‎خوانید:

*دیدار با پرسپولیس برای شما چطور پیش رفت؟

با توجه به اینکه هم تیم ما و هم پرسپولیس در هفته قبل امتیازات مهمی را از دست دادیم، برای پیروزی در این بازی وارد میدان شدیم و تاکتیک‌های کاملا تهاجمی در زمین بازی به کار گرفتیم تا یک بازی زیبا و سرعتی را به نمایش بگذاریم. هواداران زیادی هم به ورزشگاه آمدند تا بر زیبایی‎های این بازی اضافه کنند.

*البته پیروزی مهمی هم به دست آوردید.

بله این اتفاق در یک روز خوب برای‎ ما رقم خورد. کادرفنی، آنالیز کاملی از پرسپولیس داشت و بازیکنان هم تلاش کردند تا بتوانند با یک برد دیگر هفته ششم را به پایان برسانند. همه چیز دست به دست هم داد تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

*با این حال در نیمه اول شهرخودرو بهتر از پرسپولیس کار کرد. چرا همان نیمه به گل نرسیدید؟

بله ما حتی یک موقعیت صددرصد گلزنی هم داشتیم و تیر دروازه پرسپولیس را لرزاندیم. چند فرصت دیگر هم به دست آوردیم که متاسفانه از آن استفاده نکردیم. به طور کلی کار برای هر دو تیم در این نیمه سخت شد، ولی ما تیم برتر در نیمه اول بازی بودیم.

*بین دو نیمه چه اتفاقی در رختکن تیم‎تان رخ داد؟

در زمان استراحت فنی بین دونیمه، کادرفنی باز هم آنالیز دیگری از حریف به ما داد و بازیکنان هم با تمام وجود خواستند که این بازی را با بهترین نتیجه ممکن به پایان برسانند. در نهایت هم روی همان برنامه‌ای که در ذهن داشتیم، گل پیروزی را زدیم و با لطف خدا و نگاه ویژه امام رضا (ع) به پیروزی رسیدیم.

*قبول داری شهرخودرو با توجه به بازی که به نمایش گذاشت، خیلی دیر به گل رسید؟

شرایط بازی مقابل تیمی مثل پرسپولیس این طور است و استرس زیادی به بازیکنان وارد می‎کند. واقعیت این است که ما مقابل سایر تیم‎ها با استرس کمتری بازی می‌کنیم؛ بالاخره بازیکنان جوانی داریم و استرس این دیدار همه بازیکنان را تحت‎تاثیر خود قرار داد. از یک هفته پیش، بازیکنان دچار استرس شده بودند و همه در مورد بازی صحبت می‎کردند.

این هنر یحیی گل‎محمدی بود که بازیکنان را به لحاظ روحی در بالاترین سطح آمادگی به میدان فرستاد. البته بازیکنان ما اگر از این به بعد تجربیات بیشتری کسب کنند، بدون شک می‎توانند در زمین بازی مقابل تیم‎های بزرگ، بهتر هم بازی کنند. این را فراموش نکنید جو ورزشگاه هم برای بازی به شکلی بود که هر فوتبالیستی را دچار استرس می‎کرد. با این حال تمرکز بالایی داشتیم و در نهایت با همان گل به برتری رسیدیم. البته این گل را هم روی آنالیز کامل کادرفنی به ثمر رساندیم.

*یحیی گل‎محمدی بعد از بازی روی زیبایی بازی تاکید زیادی داشت. به عنوان کسی که داخل زمین بودی، خودت هم از حضور در این بازی لذت بردی؟

بله بازی واقعا به دلم نشست. این بازی شرایطش سخت بود، چون هر دو تیم واقعا می‎جنگیدند. میزان دوندگی ما و پرسپولیسی‎ها بالا بود و همین امر، بازی را زیباتر کرد. البته فصل قبل مقابل سپاهان هم بازی بسیار زیبایی انجام دادیم که همه از حضور در آن لذت بردیم؛ هرچند در نهایت کار با تساوی به اتمام رسید و ما فرصت حضور در مکان دوم جدول را در آن زمان از دست دادیم، اما این بازی هم برای من لذت‎بخش بود. با توجه به گلی که در دقایق پایانی زدیم و اینکه تمام سکو‌ها پر از تماشاگر بود، خاطره شیرینی برای همه ما ساخته شد.

*به نظر می‎رسید از عملکرد داور بازی هم ناراضی بودی؟

یک مقدار با پیام حیدری در چند صحنه اختلاف‎نظر داشتم. اعتقاد من این بود که او می‎توانست با ما مهربان‎تر باشد. به هر حال به عنوان بزرگتر تیم، اشتباه کردم که با داور به صحبت پرداختم، اما حساسیت بازی باعث این اتفاق شده بود. مجبور بودیم با داور حرف بزنیم و این مسائل در فوتبال طبیعی است.

*بازیکنان شهرخودرو می‎گویند در زمان گل تیم، پیش‎بینی کرده بودی که توپ از آن کرنر به گل تبدیل می‎شود. این ماجرا حقیقت دارد؟

بله، ما دو سال است که روی کرنر‌ها نمی‎توانیم گل بزنیم. وقتی از حریف در آن دقیقه کرنر گرفتیم، روبه حرم امام رضا (ع) ایستادم و گفتم یا امام رضا (ع) ما تلاش‎مان را کردیم و تو هم مددی بده تا این بار طلسم بشکند و با همین کرنر گل بزنیم. نمی‎دانم احساسم در آن لحظه را چطور باید بیان کنم، اما همان ارسال کرنر دقیقا روی سر فرشاد فرجی فرود آمد و آن گل زیبا رقم خورد. یک برد رویایی، با یک گل رویایی در یک دقیقه عالی بود که مردم هم از تماشای این گل لذت بردند. از آنها بار دیگر تشکر می‎کنم، چون در تمام دقایق بازی ما را تشویق کردند.

*باید چه انتظاری از شهرخودرو داشته باشیم؟ قهرمان می‎شوید یا قرار است فقط مدعی قهرمانی بمانید؟

من فکر می‌کنم سال قبل هم می‎توانستیم به قهرمانی برسیم، اما تیم‎مان بی‎تجربه بود، ولی حالا تجربه کاملی داریم و می‌خواهیم از تک‎تک موقعیت‌ها استفاده کنیم و در همه بازی‌ها به پیروزی برسیم. تمام تلاش‎مان این است که آ‎نقدر خوب کار کنیم تا هواداران را سربلند و خوشحال کنیم. از سوی دیگر، کادر مدیریتی پشت تیم ایستاده و کادرفنی کامل و باهوشی داریم که بهترین فرصت را در اختیار بازیکنان برای پیشرفت می‎گذارند تا عملکرد خوبی داشته باشیم. فقط امیدوارم هر اتفاقی در این فصل رخ می‎دهد، شادی مردم مشهد را به دنبال داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی خودنبودکه مدیر عاملتون به هیچ قیمتی حاضرنشدکه اجازه بده بیادپرسپولیس

    • حسن عبدالوند

      سلام خوشحال هستم تیمی داریم که توآسیا خیلی آرزوی بردنش رودارند همین برایمان کافی است ده الی بیست بارباختن یک باربردن مثل اینکه اورست را فتح کردن ، خب جالب است تیم یعنی پرسپولیس ولی ما ان شاالله قهرمان ایران وآسیا خواهیم شد.

      پاسخ ها

      • حمیدموحد

        خدا عمر بده به کالدرون راکه با این تعویض اشتباه در دفاع راست ماهینی را اورد سه امتیاز شیرین را به شهر خودرو هدیه داد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج