۹۱۵۳۸۰
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

رشیدی: فکر نکنم استقلال سهمیه آسیا را بگیرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که این تیم برای اینکه به شرایط خوبی برسد، نیاز به زمان بیشتری دارد، با این حال بعید است بتواند سهنیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد.

خبرگزاری تسنیم: منصور رشیدی درباره اینکه استقلال با پیروزی مقابل گل گهر سیرجان از شرایط بحرانی در لیگ برتر خارج شد، اظهار داشت: برد استقلال خفیف بود، آن هم مقابل تیم تازه لیگ برتری شده. استقلال در دو فصل اخیر بازیکنان زیادی از دست داده و با تشکیل تیم جدید راهی مسابقات شده است. بازیکنان جدید تا بخواهند هماهنگ شوند، نیم فصل اول از دست می‌رود. امسال بازیکنان جوانی به تیم آمده‌ و بازیکنان کلیدی جدا شده‌اند. فکر نکنم استقلال بتواند بهتر از سال گذشته نتیجه بگیرد و حتی سهمیه آسیایی را کسب کند. استقلال، ضعیف‌ترین شروع تاریخ خود را داشته است.

وی با بیان اینکه استقلال در پُست‌های مختلف ضعف دارد، گفت: استقلال نیاز به دفاع وسط دارد، یک نفر که توپ پخش کند و بازیکنی نیز در خط حمله که تمام کننده باشد. این استقلال تا بخواهد هماهنگ شود، شاید ۱۰ هفته زمان نیاز داشته باشد. مطابق همیشه باید منتظر نیم فصل دوم ماند تا شاید تیم تقویت شود و نتیجه بگیرد.

پیشکسوت استقلال و مربی پیشین تیم امید در خصوص کنار رفتن فرهاد مجیدی از هدایت امیدها گفت: مجیدی مربی جوانی است که زیاد پخته نبود. او مقطعی به عنوان مربی در استقلال کار کرد و سپس برای چند بازی سرمربی شد. استیلی مربی جوانی است، اما باید دید می‌تواند کاری انجام دهد یا نه.

رشیدی یادآور شد: آخرین باری که در المپیک حضور داشتیم، سال ۱۹۷۶ بود که خودم عضو تیم امید بودم. جعفر کاشانی که دیگر در جمع ما نیست، عضو تیم بود. متأسفانه چندین دوره است که نتوانسته‌ایم مجوز حضور در المپیک را بگیریم. زمانی که با علیرضا منصوریان در کادر فنی امید بودیم، بازیکنانی را آوردیم که بعدها ستاره شدند. علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی را خودم انتخاب کردم. اگر الان هم بتوانند با بازیکنان خوب، تیم خوبی تشکیل دهند، می‌توان به صعود امیدوار بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد حیدری

      شکر خدا کاری به تاج کبیر آوردن حالا رشیدی پوست فروش میگه استقلال سهمیه نمیگیره استقلال بزرگ باید اینطوری باشه

    • yassss

      این کودن چندروز پیش گفته بود استقلال مقابل ذوب آهن هماهنگ نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج