۹۱۵۳۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گواردیولا: سیتی به بازیکنان باتجربه‌اش نیاز دارد

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از سیاست خود در کم بازی دادن به بازیکنان جوان این تیم دفاع کرده و می‌گوید اگر سیتی بیش از حد به جوانان اتکا کند نمی‌تواند مدعی فتح جامها باشد.

ورزش سه: پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در آستانه دیدار امروز تیمش مقابل ولوز از سیاست خود برای کمتر میدان دادن به بازیکنان جوان این تیم دفاع کرده و می‌گوید نیاز منچسترسیتی به کسب عناوین قهرمانی و فتح جامها است که برای بازیکنان جوانتر این تیم تحمیل کردن خود به تیم اول باشگاه را دشوار کرده است.

گواردیولا اخیرا به بهانه میدان ندادن به جوانان و به خصوص ستاره‌هایی مثل فیل فودن و پیش از او پدیده‌ای مثل جیدون سانچو مورد انتقاد قرار گرفته است و حالا در مقابل این انتقادها به دفاع از خود برخاسته.

گواردیولا در این باره گفت:" این تیم باید جام ببرد، قهرمان شود و افتخار بدست بیاورد و بازیکنان جوان برای رسیدن به سطح اول این تیم به زمان نیاز دارند و بهتر این است که مرحله به مرحله و قدم به قدم جلو بروند. تقاضایی که از این باشگاه وجود دارد قهرمانی در چمپیونزلیگ نیست، انتظار این است که سیتی همیشه در همه رقابتها شانس اصلی قهرمانی باشد و ما برای رسیدن به این هدف به بازیکنان باتجربه‌ای که در اختیارمان است نیاز داریم".

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" بازیکنان جوانی که استعداد دارند بازی می‌کنند. ولی آنها در عین حال هر روز باید با بهترین‌های انگلیس و اروپا مبارزه کرده و در رقابت با آنها پیروز شوند. ما برای رسیدن به هدف و انتظاری که از منچسترسیتی وجود دارد به داوید سیلواها، کوین دی‌بروین‌ها، سرخیو آگوئروها و فرناندینیوها نیاز داریم و اگر هسته اصلی تیم جوان باشد رسیدن به چنین جایگاهی غیرممکن خواهد بود".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج