جاباما
۹۱۵۵۳۹
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

«واکینگ دد» با سورپرایز‌های جدید برمی‌گردد

سریال آخرالزمانی و زامبی شبکه ای‌ام‌سی برای یک فصل دیگر تمدید شده و دارد به پایان خط داستانی کمیک بوک‌ها نزدیک می‌شود.

خبرگزاری مهر: به نقل از هالیوود ریپورتر، ظاهرا سریال «واکینگ دد» یا «مردگان متحرک» به این زودی‌ها جایی نمی‌رود و یک چهره آشنا هم برای فصل جدید آن دوباره بازمی‌گردد.

«واکینگ دد» با سورپرایز‌های جدید برمی‌گردد

شورانر آنجلا کانگ در مراسم کامیک کان نیویورک اعلام کرد که شبکه ای‌ام‌سی این سریال درام زامبی را برای فصل یازدهم تمدید کرده و همچنین تایید کرد که لارن کوهن یک بار دیگر در نقش مگی گرین به این سریال بازمی‌گردد. شخصیت قدیمی او آخرین بار در پایان فصل نهم دیده شده بود و هم‌زمان با خروج اندرو لینکلن دیگر شخصیت اصلی داستان از سریال کنار رفته بود. او در فصل یازدهم یکی از شخصیت‌های ثابت خواهد بود.

کوهن گفت: «کاملا سورآل است. حس خانه را دارد. خیلی احساساتی است. حس‌ می‌کنم این یک کامیک کان و یک خانواده خیلی ویژه است و من واقعا خوشحالم که اینجا هستم.»

سارا بارنت رییس شبکه ای‌ام‌سی در بیانیه‌ای گفت: «این سریال ۱۰ سال پیش در حالی آغاز به کار کرد که عمق یک سریال درام با پرستیژ درجه یک را داشت. و حالا ۱۰ سال بعد این پدیده از نظر خلاقانه رشد کرده و منتقدان و مخاطبان از تمدید آن استقبال می‌کنند. بسیار خوشحالیم که دوباره به لارن کوهن خوش‌آمد بگوییم که ارزش بسیاری برای این سریال و هواداران مشتاق جهانی آن داشته است.»

فصل دهم سریال قرار است یکی از اصلی‌ترین خطوط داستانی کمیک بوک‌های «واکینگ دد» رابرت کرکمن که سریال بر پایه آن ساخته شده را به نمایش بکشد: «جنگ زمزمه‌کنندگان» که ادامه خشن ورود این شخصیت‌های منفی در فصل نهم است.

این خط داستانی همچنین یکی از خطوط پایانی کمیک بوک‌هاست چون کرکمن کار خود را در تابستان گذشته به پایان برد. تمدید سریال برای فصل یازدهم باعث می‌شود داستان بسیار نزدیک‌تر به پایان کمیک بوک‌ها بشود، البته هنوز مشخص نیست که سریال از کمیک بوک‌ها فراتر هم خواهد رفت یا خیر.

در پنل کامیک کان همچنین مشخص شد بازیگران جدید فصل دهم چه کسانی خواهند بود: پائولا لازارو در نقش پرنسس ظاهر می‌شود که یکی از شخصیت‌های محبوب هواداران از کمیک بوک‌هاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خبر بد هم این که میشون همون زن سیاه پوست شمشیرزن ۳-۴ قسمت بیشتر نیست از همه طرفدارا خداحافظی کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج