جاباما
۹۱۵۵۴۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است

هوای تهران در وضعیت سالم قرار دارد اما به واسطه افزایش حجم ترافیک شبانگاهی با افزایش غلظت ذرات معلق روبه رو خواهیم بود و پیش‌بینی می‌‍‌شود در اکثر مناطق پایتخت وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس برقرار شود.

تسنیم نوشت: هوای تهران در وضعیت سالم قرار دارد اما به واسطه افزایش حجم ترافیک شبانگاهی با افزایش غلظت ذرات معلق روبه رو خواهیم بود و پیش‌بینی می‌‍‌شود در اکثر مناطق پایتخت وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس برقرار شود.

کیفیت هوای امروز تهران با شاخص ۵۸ در وضعیت سالم قرار دارد؛ این رقم میانگین شاخص کیفیت هوا در ۱۲ ساعت گذشته (با تاکید بیشتر بر روی سه ساعت آخر در شرایط جوی متغیر) برای میانگین کل ایستگاه‌هاست.

در حال حاضر دمای هوا ۲۳ درجه سانتی گراد است و پیش‌بینی می‌شود کمینه دما در روز آینده ۱۷ و بیشینه دما ۲۷ درجه باشد.

همچنین براساس پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، احتمال می‌رود شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها محدود شده و در برخی مناطق پرتردد وضعیت کیفیت هوا در طی روز در شرایط نامطلوب باقی بماند، هرچند بعدازظهر روز جاری با رشد ابرناکی و افزایش دما همراه خواهد بود.

در اواخر وقت یکشنبه با افزایش حجم ترافیک شبانگاهی با افزایش غلظت ذرات معلق روبه رو خواهیم بود و پیش‌بینی می‌‍‌شود در اکثر مناطق پایتخت وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس برقرار شود.

به تدریج در ساعات پایانی یکشنبه سرعت باد افزایش پیدا خواهد کرد و با تداوم این روند تا صبح روز دوشنبه انتظار می‌رود با وجود آغاز تردد خودروها بیشینه غلظت ذرات معلق نسبت به روز یکشنبه کاسته شود، با این‌حال در برخی مناطق برقراری وضعیت نامطلوب کیفیت هوا برقرار خواهد شد. به تدریج با افزایش سرعت باد و رشد ناپایداری از غلظت آلاینده‌ها کاسته شده و بهبود نسبی کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

وزش باد شدید در طی روز دوشنبه سبب گسیل گردوخاک از مناطق مستعد شده و آسمان غبارآلود و کاهش کیفیت هوا را به دنبال خواهد داشت. با وجود کاهش سرعت باد از بعدازظهر، شرایط مناسب برای عدم تجمع آلاینده‌ها تا ساعات پایانی دوشنبه مهیا خواهد بود و به طوری‌که بیشینه غلظت ذرات معلق در ساعات اوج ترافیک نسبت به روز گذشته از میزان کمتری برخوردار خواهد بود و در اکثر مناطق وضعیت سالم برقرار خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببین شما بگو اگه امروز بری فردا تمام میکنی و میمیری وقتی زندگی هزینه داشته باشه باید رفت شما فکر میکنی این همه مرگ میر برای چی نمیشه بری تو خونه بمونی چون قشر اکثریت جامعه نه ویلا دارن نه ثروتمند هستن ولی بازم ممنون خبر میدن هوا ناسالمه

    • آریا مهر

      خداروشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج