۹۱۵۶۶۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۱۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

فال روزانه دوشنبه 15 مهر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۵ مهر به دنیا آمدی، تولدت مبارک! شما فردی سخت کوش هستید اما بهتر است که امسال به جای کار کردن، کمی به خودتان استراحت دهید و از تلاش هایی که در این سالها کرده اید، لذت ببرید. ارتباطات شما در این سال اهمیت زیادی پیدا می کند. سعی کنید اطرافیان تان را با حساسیت بیشتری انتخاب کنید. امسال از لحاظ مالی مجبور می شوید کمی خرج کنید اما نگران نباشید زیرا تا انتهای سال تمام آنها را با سودی چند برابر جبران خواهید کرد. سعی کنید ورزش و رژیم غذایی سالم تری را در برنامه روزانه تان جای دهید. به جای اهداف کوتاه مدت، روی اهداف بلند مدت تان تمرکز کنید. از نظر رابطه عاطفی، سالی پر از آرامش و عشق را پیش رو خواهید داشت. ماههای آدر، اسفند و تیر از بهترین ماههای سال شما خواهند بود. امسال کار شما بیش از هر چیز دیگری برایتان اهمیت می یابد به طوری که زمان زیادی را صرف آن و پیشرفت قابل ملاحظه ای را مشاهده می کنید. اگر چه ممکن است که کمی مشکلات مالی اذیت تان کند اما در نهایت نتیجه تلاش هایتان را خواهید گرفت. ماه دی بسیاری از مشکلاتی که با اطرافیان داشتید، تمام می شود. کافی ست که محتاط تر رفتار کنید. از این به بعد به جزییات بیش از کلیات اهمیت دهید. آنوقت می بینید که چه چیزهای مهمی از نگاهتان به دور بوده است. در ماه اسفند عشق در خانه شما را می زند. از فرصت هایی که در مقابل تان ایجاد می شود، نهایت استفاده را ببرید. استقلال، اعتماد به نفس بالا و تلاش کلیدهای موفقیت شما در سال پیش رو هستند.

فال روزانه ۱۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

مدت هاست که شما زندگی ثابتی دارید اما به زودی در جایگاهی که هستید، پیشرفت خواهید کرد. سعی کنید به فرصت هایی که در این چند روزه برایتان ایجاد می شود، چنگ بزنید. در غیر این صورت در همین جایگاهی که هستید خواهید ماند و پیشرفتی نخواهید کرد. فردی به شما نزدیک شده اما به او هنوز اعتماد ندارید، سعی کنید که بدون قضاوت ارتباط تان را آغاز کنید و به زمان اجازه دهید تا همه چیز را به شما ثابت کند.

فال روزانه ۱۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

امروز کمی هیجان زده هستید. کاری می خواهید انجام دهید اما دقیقا نمی دانید که موانعی در انتظارتان است. بهتر است که به توانایی هایتان اعتماد کنید و با جسارت لازم جلو روید. امروز پس از اتمام کار، سعی کنید وقت بیشتری را با دوستان تان سپری کنید. خبرهای خوبی از دهان آنها می شنوید که خوشحالتان می کند. در مورد پیشنهادی که در محیط کار به شما می شود، بهتر است که عجولانه تصمیم نگیرید. چند روز در مورد آن تحقیق کنید سپس وارد عمل شوید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

امروز تا می توانید با دیگران در ارتباط باشید و با آنها همکاری کنید، حتی اگر برایتان سخت است. امروز اطرافیان تان انرژی زیادی دارند و می توانند آن را به شما هم انتقال دهند. از این رو گفتگوهایتان نتیجه خوبی خواهد داشت و ایده هایی را به خصوص در زمینه کاری، به ذهن شما می رساند دری در رابطه عاطفی به رویتان باز شده که بهتر است آن را پس نزنید. جسارت کلید موفقیت شما در چنین روزی است.

فال روزانه ۱۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

شما فرد مغروری هستید اما بهتر است که امروز این رفتار را کنار بگذارید و انعطاف پذیرتر باشید، به خصوص در زمینه کاری. اگر چه فردی مستقل هستید اما امروز از آن روزهایی ست که به دیگران نیاز پیدا خواهید کرد. به زودی یکی از دوستان تان به دیدن شما می آید و خبر خوبی را از گذشته ای نه چندان دور به شما منتقل می کند که زندگی عاطفی تان را از این رو به آن رو خواهد کرد. در انتهای روز فکرتان را از هر چه گذشته خالی کنید و برای آرامش تان به یک پیاده روی یا گشت و گذار در شهر بروید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

شما همیشه آمادگی کمک به دیگران را دارید، امروز نیز در موقعیتی قرار خواهید گرفت که باید به فردی کمک کنید. اگر مجرد هستید، در این شرایط با فردی آشنا خواهید شد که از نظر عاطفی ذهن شما را به خود درگیر می کند. بهتر است که آهسته به سمت او قدم بردارید. در محل کار شرایط خوبی ندارید، سعی کنید خودتان را بیشتر نشان دهید تا دیگران نیز به توانایی های شما آگاه شوند. به زودی خبر خوبی در مورد مسایل مالی می شنوید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

امروز هیچکس حواسش به شما نیست و این موضوع کمی شما را عصبی کرده است. بهتر است که خیلی به دل نگیرید زیرا آنها درگیر مشکلات خودشان هستند. به جای ارتباط با دیگران، روی کار خودتان تمرکز کنید. به زودی خبری که دوست دارید را در نتیجه تلاش های اخیرتان می شنوید و انگیزه بیشتری را برای ادامه مسیر پیدا خواهید کرد. یکی از اطرافیان تان به کمک شما احتیاج دارد، سعی کنید که توجه بیشتری به او نشان دهید. مطمئن باشید که نتیجه این لطف تان را فراموش نخواهد کرد.

فال روزانه ۱۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

امروز تمام مشلات از مقابل شما کنار می روند و شما می توانید با خیال آسوده به کارهایتان رسیدگی کنید. ذهن شما امروز فعال تر از روزهای دیگر است، بنابرین زمان خوبی برای گرفتن تصمیمات مهم است. اگر به فکر امضایی هستید، امروز آن را به اتمام برسانید. در چند روز آتی از نتیجه کارهای امروزتان راضی خواهید بود. با شریک زندگی تان به مشکل برخورده اید، سعی کنید امروز کمی از او دور بمانید. تنهایی در حال حاضر برای هر دوی شما واجب است.

فال روزانه ۱۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

خستگی روزهای قبل روی امروز شما تاثیر گذاشته و انرژی را از شما گرفته است. بهتر است که دور کارهای مهم را خط بکشید و کمی استراحت کنید. برای تغییر روحیه، سعی کنید که با طبیعت در ارتباط باشید. برای کارهای فردایتان نیز یک برنامه دقیق بچینید و طبق آن پیش بروید تا استرس به سراغ تان نیاید. شریک زندگی شما چیزی را از شما پنهان کرده، با این که حقیقت را می دانید، به روی خودتان نمی آورید اما این کار اشتباه است. امروز برای بیان این موضوع با او قراری بگذارید.

فال روزانه ۱۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

اتفاقات اخیر باعث شده که شما نیمه خالی پر لیوان را نبینید. اما بدانید که این بدبینی به آینده شما لطمه می زند. پس سعی کنید نگاهتان را تغییر دهید. امروز در محیط کار کمی ناراحت و عصبی می شوید، اگر چه نگران هستید اما خیلی زود همه چیز فراموش می شود. هنگام صحبت کردن با شریک زندگی تان، با احتیاط در مورد مسائل دشوار سخن بگویید. در غیر این صورت با سوتفاهمی همه برنامه هایتان نقشه بر آب می شود.

فال روزانه ۱۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

امروز فرصت های تازه ای برایتان فراهم می شود تا کمی از استرس های اطرافتان دور شوید و به آرامش برسید. سعی کنید در این شرایط فقط خوش بگذرانید تا ذهن تان برای روزهای پرمشغله آتی باز شود.پیشنهادهایی به شما شده است که وسوسه تان کرده است، بهتر است که منطقی تصمیم بگیرید. شما موقعیت های بهتری پیش رویتان است پس به کم راضی نشوید. امروز حرفی در مورد یکی از دوستان تان می شنوید که سورپرایزتان می کند. کمی هم به دل می گیرید که چرا شما از آن بی خبر بوده اید، بهتر است که زود قضاوت نکنید. با صبر به واقعیت ماجرا پی خواهید برد.

فال روزانه ۱۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

شما به حرف های مردم اهمیت زیادی می دهید و زندگی تان را بر اساس نظر آنها پیش می برید. بهتر است که این شیوه را کنار بگذارید. آنچه شما باید در اولیت بگذارید خواسته قلبی خودتان است. اگر تمرکز روی کار امروز برایتان سخت است، بهتر است که وقت تان را صرف کارهای دیگر مانند روابط عاطفی تان کنید. از آنجا که مدتی ست از شریک زندگی تان دور شده اید، بهتر است که امروز را در کنار او بگذرانید. این کار در روحیه شما نیز تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

فال روزانه ۱۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

امروز تا می توانید به دیگران کمک کنید. این کار نه تنها بر دیگران بلکه بر روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. در راهی افتاده اید که با سرعت بالایی در حال حرکت است، همین موضوع استرس شما را زیاد کرده است اما بدانید که عاقبت خوبی در انتظارتان است. دوستی از دور حواسش به شماست در حالی که شما از این موضوع خبر ندارید. بد نیست که به اطراف تان با دقت بیشتری نگاه کنید. اگر مجرد هستید، ارتباط با این فرد می تواند تغییری را در زندگی تان حاصل کند.

فال روزانه ۱۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج